Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، وی در صفحه توئیتری خود نوشت: نخستین اقدام کشورهای مسلمان باید احضار سفیران و  هیأت‌های دیپلماتیک و اخراج سفرای فرانسه از کشورشان باشد.

وی نوشت: باید اقدام مردمی با حضور گسترده در مراسم میلادی پیامبر بزرگ اسلام آغاز شود و این اقدام بیانگر پیام  مقابله با اظهارات مکرون است.

الحوثی اضافه کرد: همچنین لازم است، اقدامات مردمی برای راه‌اندازی پویشی برای جمع‌آوری امضا در تصویب قانونی ادامه یابد که به موجب آن هرگونه اهانت به پیامبران الهی و پیامبر اسلام جرم تلقی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای سیاسی یمن افزود: همچنین دولت‌های عربی و اسلامی باید زیر فشار قرار گیرند تا اقدامات جدی در برابر فرانسه را اتخاذ کنند.

الحوثی اظهار کرد: روز میلاد پیامبر اسلام باید شاهد یک تظاهرات بزرگ باشد ک در آن اهانت به پیامبر محکوم و پرچم و مترسک مکرون و طرفداران وی به آتش کشیده شود.

عضو شورای سیاسی یمن افزود: همچنین باید پویشی روشنگرانه در پایگاه‌ها و صفحات اینترنتی و در شبکه‌های اجتماعی برای مجرم شناخته شدن امانوئل مکرون رییس جمهوری فرانسه و طرفداران وی تشکیل و نژاد پرستی وی افشا شود.

به دنبال اظهارات "امانوئل مکرون" رییس جمهوری فرانسه که گفته بود کشورش کاریکاتورهای اهانت آمیز به پیامبر اسلام (ص) را بار دیگر منتشر خواهد کرد، هشتگ "تحریم کالاهای فرانسوی" در کشورهای عربی به ترند اول تبدیل شد و بسیاری استفاده از این کالاها را ممنوع کردند.

پس از شروع موج خشم مردمی در میان ملل مسلمان، فعالان در شبکه‌های اجتماعی کمپین تحریم کالاهای فرانسوی را با هشتگ "تحریم کالاهای فرانسوی" در کنار " مکرون به پیامبر اهانت می‌کند" و "پیامبر ما خط قرمز ماست" راه‌اندازی کردند.

کاربران عرب در توئیتر فهرستی از کالاهای فرانسه در بازارهای کشورهای عربی را منتشر کرده‌ و خواستار تحریم این اجناس شده‌اند.

همچنین بسیاری از کاربران تصاویر پروفایل خود در توئیتر، فیسبوک و دیگر شبکه‌ها اجتماعی را به تصاویری از نام رسول گرامی اسلام (ص) تغییر داده و با این اقدام انزجار خود را از هتاکی مقامات فرانسوی علیه پیامبر اسلام نشان داده‌اند.

از سوی دیگر، برخی از فروشگاه‌ها و مراکز تجاری کویت در واکنش به اظهارات رییس جمهوری فرانسه با نصب پلاکاردهایی از آغاز تحریم کالاهای فرانسوی خبر داده‌اند.

در همین حال دانشگاه قطر در حساب توئیتری‌اش اعلام کرد که با توجه به حوادث اخیر و اهانت عمدی به اسلام، مدیریت دانشگاه تصمیم گرفته است که فعالیت هفته فرهنگی فرانسه را به مدت نامعلومی به تعویق بیندازد.

فروشگاه‌های زنجیره‌ای و شرکت‌های توزیع کالا در قطر هم با اعلام اسامی تولیدات فرانسه با صدور بیانیه‌ایی از جمع آوری این محصولات از فروشگاه‌ها و عدم توزیع آن از این پس خبر دادند.

همچنین "مرزوق الغانم" رییس مجلس الامه کویت اقدام برخی از روزنامه‌های فرانسوی در انتشار کاریکاتور اهانت‌آمیز به حضرت محمد (ص) را محکوم کرد و از دولت کشورش خواست که اهانت‌های عمدی را که به ارکان دین مبین اسلام و مقدسات مسلمانان صورت می‌گیرد، محکوم کند.

برچسب‌ها محمدعلی الحوثی فرانسه امانوئل مکرون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمدعلی الحوثی فرانسه امانوئل مکرون محمدعلی الحوثی فرانسه امانوئل مکرون اخبار کنکور تحریم کالاهای فرانسوی پیامبر اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۳۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای گل تاریخ فرانسه قدم در راه مسی گذاشت!‏

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سه سال حضور درخشان در شهر ‏میلان با پیراهن روسونری، اولیویه ژیرو بالاخره به پایان کار خود در ‏این تیم رسید و به گزارش آر ام سی اسپورتس به نقل از نزدیکان ‏ستاره فرانسوی، او در پایان فصل جاری میلان را ترک کرده و برای بازی ‏در لیگ ام‌ال‌اس راهی آمریکا خواهد شد. ‏

ژیرو بعد از 17 سال بازی در بالاترین سطح فوتبال اروپا به نقطه‌ای ‏رسیده که معتقد است با توجه به سن و سالش زمان خداحافظی با ‏این قاره و بازی در آمریکا رسیده است. ستاره فرانسوی سابقه بازی در ‏تیمهای گرنوبل، تورز اف‌سی، مون‌پلیه، آرسنال و چلسی را دارد و از ‏سال 2021 با پیراهن میلان به میدان می‌رود. ‏

قرارداد ژیرو با میلان روز 30 ژوئن امسال به پایان می‌رسد و در گزارش ‏آر ام سی اسپورتس به نقل از نزدیکان او ادعا شد که ژیرو به میلان ‏اطلاع داده که قراردادش را تمدید نخواهد کرد. بر اساس این گزارش ‏سفر ژیرو به آمریکا برای بازی در یک باشگاه لیگ ام‌ال‌اس قطعی ‏است.‏

این رسانه فرانسوی اعلام کرد ژیرو با باشگاه لس‌آنجلس اف‌سی به ‏توافق رسیده و تنها امضای او پای قراردادی یک سال و نیمه باقی ‏مانده است. در قرارداد ژیرو بند تمدید اتوماتیک یک سال و نیمه هم ‏وجود دارد. ‏

ژیرو با 57 گل زده در 131 بازی ملی بهترین گلزن فوتبال ملی فرانسه ‏است. باید دید آیا ژیرو توسط دیدیه دشان به تیم ملی فرانسه دعوت ‏شده و در یورو 2024 به میدان خواهد رفت؟

دیگر خبرها

  • استفاده از روش‌های نوین برای به نتیجه رسیدن کارهای فرهنگی
  • لایی الحاجی دیوف به امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه / فیلم
  • یادگیری زبان فرانسوی
  • ابراز اطمینان مکرون از پاک‌سازی رود سِن تا المپیک
  • مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • مقام معظم رهبری در دیدار کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • مردم از اقدامات مؤثر فراجا در مقابله با بی حجابی حمایت می کنند
  • حمایت مردم فرانسه از عملیات تنبیهی وعده صادق
  • آقای گل تاریخ فرانسه قدم در راه مسی گذاشت!‏
  • نسل رویش‌های انقلاب اسرائیل را نابود خواهد کرد