Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@15:22:56 GMT

برقراری پرواز گرگان - آکتائو به کجا رسید؟

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۳۷۳۸

برقراری پرواز گرگان - آکتائو به کجا رسید؟

ایسنا/گلستان استاندار گلستان با اشاره به ظرفیت‌های ارتباطی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قزاقستان، گفت: خط هوایی بین دو استان گلستان و منگستائو می‌تواند موجب گسترش روابط تجاری، اقتصادی و فرهنگی شود و تلاش داریم مشکلات پرواز گرگان به آکتائو هرچه زودتر مرتفع شود.

هادی حق‌شناس در جلسه ویدئوکنفرانس با حبیب‌الله ملکوتی فر سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در آکتائو قزاقستان و با حضور مدیران اقتصادی، اظهار کرد: با همکاری یکی از شرکت‌های هواپیمایی داخلی تلاش داریم این پرواز را راه‌اندازی کنیم و حجم مسافر اولیه مدنظر این شرکت را با همکاری اتاق‌های بازرگانی گلستان، مازندران و گیلان تامین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ایران و قزاقستان هر دو در عضویت اوراسیا هستند و تولید ۹۲ محصول گلستان که می‌تواند این در معاهده مورد تبادل قرار گیرد، ظرفیتی منحصربه‌فرد را در اختیار گلستان قرار داده است.

استاندار گلستان یادآور شد: قریب به ۱۵ هزار قزاق در گلستان زندگی می‌کنند که روابط خانوادگی و فرهنگی با مردم جمهوری قزاقستان و شهر آکتائو دارند و در عین حال ظرفیت‌های منحصربه‌فرد گردشگری گلستان می‌تواند زمینه بسط روابط دو طرف شود.

به گزاش ایسنا به نقل از استانداری گلستان، همچنین در این جلسه، حبیب‌الله ملکوتی فر سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در آکتائو قزاقستان با اشاره به اهمیت گسترش روابط دو طرف، خاطرنشان کرد: برقراری پرواز گرگان به آکتائو سرآغاز فصل جدیدی از روابط فرهنگی، گردشگری، تجاری و اقتصادی است و امیدواریم با تعامل فی‌مابین هرچه زودتر این ارتباط برقرار شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی گلستان آکتائو قزاقستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۳۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب

 مهدی خسروی بنجار مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر گفت: با هدف ارائه خدمات مطلوب و افزایش ظرفیت مسافر، پرواز های فوق العاده در مسیر تهران زاهدان تهران در روزهای دوشنبه ، چهارشنبه و پنجشنبه و در مسیر مشهد زاهدان مشهد در روز پنج شنبه هفته جاری برقرار شد.

وی اشاره کرد؛ رزرو بلیط این پروازها با نرخ مصوب بر روی سایت های معتبر فروش در دسترس می باشد و مسافرین گرامی می توانند مستقیما سایت فروش یا از آژانس های هواپیمایی بلیط تهیه نمایند.

 تاکنون ظریف این پروازها تکمیل نشده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور: اراده ایران و کشورهای آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است
  • اراده ایران و کشور های آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است
  • رئیس‌جمهور: اراده ایران و کشورهای آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است
  • رئیسی: اراده ایران و کشور های آفریقایی در جهت توسعه روابط است
  • برقراری مجدد پرواز گرگان به آکتائو قزاقستان
  • وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران وارد قزاقستان شد
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • برقراری پرواز شهرکرد به عسلویه