Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@17:36:17 GMT

قیمت سکه ، طلاو دلار ۴ آبان ۹۹

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۳۷۸۶

قیمت سکه ، طلاو دلار ۴ آبان ۹۹

  باشگاه خبرنگاران: به نقل از صرافی ملی ایران امروز (۴ آبان ۹۹) هر دلار آمریکا به مبلغ۲۹ هزار تومان و هر اسکناس یورو به قیمت ۳۴ هزار و ۴۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

قیمت روز ارز در صرافی ملی ایران

  قیمت (تومان) دلارآمریکا  ۲۹.۰۰۰ یورو  ۳۴.۴۴۰

قیمت سکه و طلا در چهارم آبان
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بر اساس نرخ اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران، ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اتحادیه طلا، جواهر و سکه امروز (چهارم آبان ۹۹) قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سکه گرمی۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۹۰۲ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و ۳۱۴هزار تومان معامله می‌شود.

شما می‌توانید نرخ امروز طلا و سکه را در جدول زیر مشاهده کنید:

محصول  نرخ (تومان) سکه تمام بهار آزادی طرح جدید  ۱۴.۵۰۰.۰۰۰ سکه تمام طرح قدیم  ۱۳.۵۰۰.۰۰۰ نیم سکه بهار آزادی ۷.۶۰۰.۰۰۰ ربع سکه بهار آزادی ۵.۱۰۰.۰۰۰ سکه گرمی  ۲.۷۰۰.۰۰۰ اونس جهانی  یک  هزار و ۹۰۲ دلار    طلای ۱۸ عیار  ۱.۳۱۴.۶۰۰

انتهای پیام/

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت سکه و طلا قیمت دلار 4 آبان 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۳۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا افزایش یافت

آفتاب‌‌نیوز :

قیمت طلا بالاتر از سطح حمایتی ۲۳۰۰ دلار در اولین ساعات تجارت در روز جمعه قرار دارد. ارزش دلار آمریکا و اوراق قرضه خزانه داری این کشور پس از گزارش بالا رفتن تولید ناخالص داخلی در سه ماهه اول سال جاری میلادی افزایش یافته است. بدین ترتیب احتمال به تعویق افتادن کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در سال جاری میلادی کاهش می‌یابد.

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۰۳ درصد افزایش به ۲۳۳۰ دلار و ۷ سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک افزایش ۰.۱۳ درصدی به ۲۳۴۵ دلار و ۵۰ سنت رسیده است.

به گزارش رویترز، بالا رفتن نرخ تورم در آمریکا ترس از افزایش دوباره نرخ بهره را تشدید کرده است. بالا رفتن نرخ بهره هزینه نگهداری طلا به عنوان یک سرمایه غیر سودده را افزایش داده و تمایل برای خرید آن را پایین می‌آورد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • طرح نیمه‌تمام زباله‌سوز ساری به کجا رسید؟
  • قیمت طلا افزایش یافت
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۳۰
  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه در بازار؛ نیم سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۳
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
  • گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۵ اردیبهشت ماه