Web Analytics Made Easy - Statcounter

یدالله شکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از کرمانشاه، از آغاز واردات کالا از مرز شیخ صله ثلاث باباجانی خبر داد و اظهار داشت: با تلاش مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تدبیر دولت و استاندار کرمانشاه شاهد آغاز واردات کالا از مرز شیخ صله برای مرزنشینان هستیم و صورت قانونی فرآیند وارادت را انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این کالاها اقلامی را شامل می‌شود که با توجه به ضوابط که اخیرا از طریق مبادلات مرزی ابلاغ شده و  در مرز شیخ صله نگهداری، انبار و طی مراحل قانونی ترخیص خواهد شد.

فرماندار ثلاث باباجانی گفت: فعالین تجاری در زمینه واردات در سامانه تجارت آسان در قسمت کولبری ثبت‌نام کنند و انتظار و توقع ما این است که در این زمینه همکاری لازم داشته باشند تا بتوانیم با کمک مرزنشینان فعالیت در این بازارچه را تداوم و رونق بدهیم.

وی تصریح کرد: ۷ هزار و ۵۰۰ کارت دارنده کارت فعال در شهرستان می‌توانند از مزایای واردات استفاده کنند.

شکری ادامه داد: تمام مقدمات لازم برای واردات کالا فراهم شده و گمرک و مرزبانی پای کار هستند و تاکید می‌کنم که تمام کسانی که در این زمینه فعالیت دارند می‌توانند اقدام به واردات براساس لیست کالاهای های مجاز اعلامی داشته باشند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: واردات کالا کرمانشاه جمهوری اسلامی ایران مرز واردات کالا شیخ صله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۳۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام الکترونیکی کلاس اولی‌ها آغاز شد (فیلم)

خانواده‌ها می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی my.medu.ir نزدیکترین مرکز به محل سکونت خود را برای نوبت‌دهی انتخاب کنند و پس از سنجش سلامت فرزندان خود، ثبت‌نام الکترونیکی را انجام دهند.

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ماجرای مالیات بر عایدی سرمایه چیست؟/ ببینید وقتی قانون تصویب شود چقدر باید مالیات بدهید؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • شرایط ترخیص کالا با کارت بازرگانی منقضی ابلاغ شد+ سند
  • صادرات ۲۰۰ میلیون پوند کالا و خدمات ایران به انگلیس در ۲۰۲۳
  • جزئیات بخشنامه جدید مالیاتی برای ساماندهی قانون کولبری و ملوانی
  • فیلم| آغاز ثبت‌نام الکترونیکی کلاس اولی‌ها
  • احکام مالیاتی قانون ساماندهی کولبری و ملوانی ابلاغ شد
  • آغاز ثبت‌نام الکترونیکی کلاس‌اولی‌ها از امروز | کدام دانش آموزان نمی توانند ثبت نام کنند؟ + ویدئو
  • واردات کالا بهانه است؛ هدف اصلی خروج ارز از کشور است
  • ثبت‌نام الکترونیکی کلاس اولی‌ها آغاز شد (فیلم)
  • بارش تگرگ در شهرستان‌های پاوه، ثلاث‌باباجانی و سرپل ذهاب
  • برنج و روغن شامل ارز ترجیجی شد