Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرمحمد بخشی ملی پوش تکواندوی کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شروع دوباره تمرینات تیم ملی بیان کرد:  تمرینات ما حدود ۴۵ روز در دور اول برگزار و پس از آن یک هفته تعطیل شد و حالا در دور دوم تمرینات هستیم. از لحاظ روحی بازیکنان شاداب هستند، اما از نظر جسمانی، چون وضعیت تمرین به دلیل شیوع ویروس کرونا در این ۶ ماه چندان خوب نبوده، کمی اُفت داشته ایم که  البته با شروع تمرینات دوم خیلی بهتر شده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در مدت زمانی که اردوی تیم ملی با صلاحدید کادر فنی تعطیل شد، هر چند که در شهرهایمان شرایط کرونا در وضعیت قرمز قرار داشت, اما سعی کردیم با رعایت تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی تمرینات بدنسازی را دنبال کنیم.  

بازیکن تیم تکواندوی لوازم خانگی کن در مورد برگزاری مسابقات لیگ بیان کرد:  با این شرایطی که کرونا در کشور دارد، مثل اینکه قرار است این مسابقات مانند جام باشگاه‌های آسیا برگزار شود. البته تیم ما هم در کش و قوس حضور نیافتن در این مسابقات بود. در هر صورت در خدمت تیم هستیم، اما هنوز تاریخ دقیقی به ما اعلام نکرده اند.  

بخشی درباره مسابقات المپیک تیمی که به همراه عرفان ناظمی سهمیه این مسابقات را تصاحب کرده است، اظهار کرد: ما سهمیه المپیک تیمی را به دست آورده ایم که در المپیک توکیو برگزار می‌شود و به همراه سایر بازیکنانی که در بخش انفرادی سهمیه را به دست آورده اند به این مسابقات اعزام می‌شویم و فعلا در حال تمرینات آماده سازی هستیم.

بیشتر بخوانید

عسکری: جو اردوی تیم ملی تکواندو المپیکی شده است/ ناظمی تمرینات سبک را آغاز کرد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی تکواندو فدراسیون تکواندو تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۳۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  دراین اردو   کشتی گیران نونهال از سراسر استان زیر نظر مربیان مجرب با انجام  تمرینات و مسابقات تمرینی و انتخابی خود را برای شرکت در مسابقات کشوری آماده می کنند.

مسابقات کشوری  دوازدهم اردیبهشت در تهران برگزار خواهد شد .

این اردو به میزبانی هیئت کشتی پیرانشهر ودر سالن کشتی  این شهربرگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • شیرشاه کشتی ایران کجاست؟
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • صحبت‌های پدر حسن یزدانی درباره زمان بازگشت او
  • ادامه دوری حسن یزدانی از اردوی تیم ملی
  • پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!
  • حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد | تکلیف کاپیتان و دو نفر با هم مشخص می‌شود
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؛ او آماده نیست؟
  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت