Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@03:24:47 GMT

حمایت راجرز از تصمیم آرتتا درباره اوزیل

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۳۹۸۱

حمایت راجرز از تصمیم آرتتا درباره اوزیل

برندن راجرز سرمربی لستر از تصمیم همکارش میکل آرتتا در حذف مسوت اوزیل از فهرست آرسنال دفاع کرد و گفت یک مربی نمی‌تواند بازیکنش را روی دوش خود حمل کند.

به گزارش "ورزش سه"، تصمیم میکل آرتتا سرمربی آرسنال برای حذف کردن نام مسوت اوزیل ستاره آلمانی ترک تبار این تیم از فهرست آرسنال برای لیگ برتر و لیگ اروپا واکنشهای زیادی به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوزیل که از این تصمیم خشمگین بود در شبکه های اجتماعی واکنشی کنایی نشان داد و به طعنه گفت علت اصلی خط خوردنش از فهرست نه دلایل فنی بلکه حمایتش از مسلمانان اویغور چین بوده است.

 

 

اما برندن راجرز سرمربی لسترسیتی در این ماجرا از همکارش میکل آرتتا حمایت کرده و می‌گوید تصمیم او برای کنار گذاشتن بازیکنی مثل اوزیل درست بوده است.

 

برندن راجرز در پاسخ به خبرنگارانی که در این باره از او سوال می‌پرسیدند گفت: " من هم تا حد زیادی مثل میکل هستم. اوزیل بازیکن بااستعدادی است ولی استفاده یا عدم استفاده از او به سیستم تیم ربط دارد. ما نیاز داریم که تک تک بازیکنان هم در فاز دفاعی تیم مشارکت داشته باشند هم در فاز تهاجمی".

 

 

راجرز در ادامه گفت: " اوزیل فوق العاده بااستعداد و خلاق است. در این هیچ شکی نیست. ولی اصل ماجرا تیم است. خصوصیات فردی یک بازیکن باید در تیم مورد استفاده قرار بگیرد. اگر کسی وظیفه اش را انجام ندهد کل تیم آسیب می بیند. من همیشه به مهاجمین تیمم می گویم اگر نمی‌توانیم وقتی جلو رفتید برگردید اصلاً جلو نروید".

 

 

مسوت اوزیل آرسنال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مسوت اوزیل آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۳۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل کای هاورتس به تاتنهام (تاتنهام 0-3 آرسنال)

گل کای هاورتس به تاتنهام (تاتنهام 0-3 آرسنال)

دیگر خبرها

  • واکنش میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • بازیکن ایده‌آل از نظر آنتونیو رودیگر: پای چپ اوزیل، پای راست رونالدو
  • ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم
  • آرتتا: رایا فوق العاده بود؛ بازی طوری پیش رفت که بیش از حد انتظارمان عقب نشستیم
  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏
  • آرتتا در کادر فنی‌اش بهزاد غلامپور دارد! (عکس)‏
  • بالاتر از آرسن ونگر؛ دستیابی میکل آرتتا به دو رکورد ویژه در دربی شمال لندن
  • تاتنهام 2-3 آرسنال: نزدیک بود جام از دست آرتتا بیفتد
  • گل کای هاورتس به تاتنهام (تاتنهام 0-3 آرسنال)
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است