Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در گفت و گویی به بازرسی اخیر اعلام شده در ایران اشاره کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری د. پ. آ آلمان،  رافائل گروسی در بخشی از گفت و گویش با این خبرگزاری به موضوع بازرسی‌های اخیر از دو محل در ایران اشاره کرده و در این باره گفت: هرچه زودتر تمام جنبه هایی را که توسط آژانس بین المللی انرژی اتمی بررسی می شود شفاف سازی کنیم،  برای همه و اول ایران بهتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گروسی ادامه داد: امیدوارم بتوانیم بدون موانع فعالیت کنیم. 

بر اساس این گزارش،  گروسی در سفر اخیرش به ایران با مقامات کشورمان دیدار کرده و درباره بخش اجرایی تعهدات پادمانی ایران به توافقی رسیدند که ایران به موجب آن، در ماه سپتامبر دسترسی به دو محل تعیین شده از سوی آژانس را برای بازرسان آژانس ایجاد کرد. 

به گفته گروسی، نتایج بررسی این نمونه برداری‌ها ابتدا به ایران اعلام می شود و علنی نخواهد شد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رافائل گروسی آژانس بين المللي انرژي اتمي برنامه هسته ای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۴۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید شیردل کامه وجود رب فله در سه تریلی را به کارشناسان غذا و دارو، گزارش دادند.

 

دکتر شیما نصراله‌ الحسینی افزود: کارشناسان با حضور در محل ایستگاه بازرسی، غیر مجاز و غیر بهداشتی بودن محمولهِ ۵۰ تُنی رب را تایید کردند.

 

وی با بیان اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده ۴۰ میلیارد ریال است، ادامه داد: سه دستگاه تریلی توقیف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرای عمومی و انقلاب تربت حیدریه معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • سازمان همکاری اسلامی ادامه همکاری کشورها با آنروا را خواستار شد
  • سازمان همکاری اسلامی: وجود آنروا گواهی بر پایبندی بین‌المللی به حقوق آوارگان فلسطینی است
  • واکنش آمریکا به گزارش اخیر گروسی درباره ایران
  • کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه
  • تلاش آمریکا برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای
  • هت‌تریک سردار آزمون مقابل چشم ده‌روسی