Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حقوقی پیشین رئیس‌جمهور گفت: ابلاغ دستورالعمل نحوه مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان از سوی رئیس محترم دستگاه قضا حتما به افزایش سرعت و دقت نیروی انسانی در ادارات و سازمان‌ها منجر می‌شود. الهام امین‌زاده در گفت‌وگو با میزان، در خصوص ابلاغ دستورالعمل نحوه مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان و پیشگیری از آن اظهار داشت: با ابزار‌های نظارتی می‌توان فعالیت مدیران و کارکنان در بخش‌های مختلفی که با شهروندان در ارتباط هستند را تحت بررسی بیشتر قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ابلاغ دستورالعمل نحوه مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان از سوی رئیس محترم دستگاه قضا حتما به افزایش سرعت و دقت نیروی انسانی در ادارات و سازمان‌ها منجر می‌شود.

نماینده ادوار مجلس بیان کرد: گاهی مراجعه شهروندان به ادارات برای پیگیری اموری مانند قبوض مالیات، آب و برق گاز است، اما یک زمانی در خصوص تولید و فعالیت‌های اقتصادی است که ترک فعل مدیران و کارکنان در هر بخش دولتی منجر به ضرر و زیان مادی برای یک استان و به تبع آن یک کشور می‌شود، خصوصا در بازه زمانی فعلی که سال جهش تولید است و باید موارد مورد درخواست فردی که تخصص، مهارت و سرمایه دارد سریعا رسیدگی شود تا کار او به چرخه تولید اضافه شود.   بیشتر بخوانید:  جدیدترین اقدام دستگاه قضا برای حفظ و ارتقاء حقوق عامه/ دستورالعملی برای مؤاخذه دستگاه‌ها و مدیران ترک فعل کرده  
امین زاده عنوان کرد: اگر مدیران و کارکنان در بخش‌های دولتی مانعی سر راه تولیدکنندگان و صنعتگران ایجاد کنند و آن‌ها کارشان عقب بیفتد و سرمایه شان در اثر تحولات اقتصادی به مرحله تولید نرسد، این موضوع قابل رسیدگی است و باید افراد مورد بازخواست قرار بگیرند، لذا ابلاغ دستور العمل ترک فعلی دربازه زمانی کنونی بسار بجا و هوشمندانه بود.

وی خاطرنشان کرد: در بسیاری از کشور‌های جهان اگر شهروندی بخاطر ترک فعل مدیران و کارکنان در ادارات و سازمان‌ها دچار ضرر شوند، علاوه بر ضرر و زیان مادی که برای آن فرد خاطی در نظر می‌گیرند؛ ضرر و زیان معنوی که باعث این خسران شده را نیز در نظر می‌گیرند و آن را جبران می‌کنند؛ بنابراین مطمئناً ابلاغ دستورالعمل ترک فعل رییس دستگاه قضا، موجبات برکات بسیاری در جامعه و فضای اقتصادی کشور می‌شود.

انتهای پیام/ برچسب ها: الهام امین زاده دستور العمل ترک

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: الهام امین زاده ابلاغ دستورالعمل نحوه مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان مدیران و کارکنان دستگاه قضا ترک فعل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۴۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ربات چینی با سرعت و دقت انسانی

دریافت 49 MB

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، به نظر می رسد عصر شکوفایی ربات های انسان نمای توسعه یافته و آموزش دیده با سرعت های خارق العاده فرارسیده است.

یک ربات ساز چینی که در این زمینه به دستاوردهای قابل توجهی رسیده «آستریبات» است. این شرکت روی توسعه ربات های دستیار مجهز به هوش مصنوعی تمرکز کرده و به تازگی ویدئویی از ربات انسان نمایS1 منتشر کرده است. در این ویدئو S1 در حال انجام فعالیت های خانه داری با سرعتی بی سابقه دیده می شود که پیشرفتی خارق العاده برای یک ربات است. شرکت سازنده مدعی است ربات مذکور می تواند با حداکثر سرعت 10 متر بر ثانیه حرکت کند و با هر بازویش حداکثر 10 کیلوگرم بار حمل کند.

استارداست اینتلیجنس شرکت مادر آستریبات توسط لای جی تاسیس شده که قبلا در آزمایشگاه رباتیک تنسنتف بایدو و دانشگاه پلی تکنیک هنگ کنگ فعالیت کرده است. جی تجربیات خود را برای توسعه ربات چرخ دار تنسنت به نام «اولی» و بسیاری از ربات های دیگر به کار گرفته است.

ربات S1 با کمک یادگیری تقلیدی (imitation learning) می تواند بسیاری از وظایف پیچیده و مفید را برای انسان ها باسرعت عملیات و سازگاری که مشابه فعالیت انسان ها است، انجام دهد. شرکت سازنده مدعی است ربات مذکور تحت تست های متعدد با مدل های بزرگ و قرار است در سال جاری میلادی آن را به طور تجاری عرضه کند.

کد خبر 6089658 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • افزایش ایست بازرسی در تهران / خاطره دهه ۶۰ تکرار می‌شود؟
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!
  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد
  • جزئیات اجرای استاندارد «برچسب انرژی ساختمان» در ادارات
  • نحوه مقابله با چک‌های برگشتی: راهنمای جامع
  • جزئیات نحوه بررسی صلاحیت متقاضیان بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • ساخت ربات چینی با سرعت و دقت انسانی
  • کارمندان ادارات کل اجرایی وزارت کار اجازه دریافت حق مشاوره ندارند