Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مرکز فوریت های شبانه روزی بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذار استان با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و توجه به پروتکل های بهداشتی آغاز به کار کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز سوم آبان ماه در این مراسم که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیران بخش های خصوص و دولتی اقتصادی استان برگزار شد، مرکز فوریت های شبانه روزی بررسی مشکلات واحد های تولیدی را یکی از ضرورت هایی دانست که راه اندازی آن احساس می شد تا مشکلات سد راه واحدهای تولیدی استان در اسرع وقت و در مرکزی با حضور همه دستگاه های متولی مرتفع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین کلانتری افزود: با توجه به راه اندازی این مرکز در همه استان های کشور، استان کهگیلویه و بویراحمد جزو پنج استان پیشرویی است که این مرکز را امروز و با حضور مدیران ارشد اقتصادی استان در بخش های خصوصی و دولتی راه اندازی می کند.
وی به شیوه فعالیت این مرکز اشاره و تصریح کرد: نمایندگان دستگاه های متولی به صورت ۲۴ ساعته با اختیار تام در این مرکز حضور دارند و پاسخ گوی مشکلات سرمایه گذاران و واحد های تولیدی هستند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: واحدهای تولیدی نیمه فعال یا فعالی که با مشکلی مواجه می شوند دراین مرکز مشکلات آنها به فوریت بررسی و پس از ۴۸ ساعت برطرف می شود.
کلانتری به بررسی مشکلات واحد های تولیدی استان به فوریت تاکید کرد و ادامه داد: هر واحد تولیدی که موردی داشته باشد منعکس می کنند و سریع برای رفع مشکل اقدام شود.
وی رفع موانع تولید و حل مشکلات و جذب سرمایه گذاران را از مهمترین اولویت های حال حاضر خواند و خاطرنشان کرد: باید از تمام ظرفیت ها برای رونق تولید و فعالیت کسب و کار استفاده کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مدیران باید جهادی عمل کنند و هرگونه کم کاری و قصوری از سوی هیچکس پذیرفته شده نیست و با مدیری که در این راه سنگ اندازی یا کاهلی کند برخورد می شود.
کلانتری بیان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان باید برای تسهیل رونق تولید و کمک به سرمایه گذاران و تولید کنندگان پای کار باشند و در راستای هدف مهم این مرکز شبانه روزی و رفع مشکلات تولیدکنندگان فعال باشند.
وی همچنین از بانک ها خواست برای تحقق این امر مهم بیش از پیش همکاری کنند.
به گزارش ایسنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان اظهار کرد: سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی مشکل دار به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته از طریق شماره تلفن و سامانه  ۳۳۳۳۹۰۱۸ پیگیر مشکلات و موانعی سد راه خود باشند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد واحدهای تولیدی كهگيلويه و بويراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد بررسی مشکلات واحد واحدهای تولیدی سرمایه گذاران شبانه روزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۴۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه ۲٠۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، از صبح پنجشنبه و با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، اولین اجلاسیه ۲٠۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

این اجلاسیه آغازین اجلاسیه دومین کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد است.

۱۷ اجلاسیه برای دومین کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی شده است.

کد خبر 6088397

دیگر خبرها

  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • حافظان قرآن به عنوان سفیران تاثیرگذار نقش آفرینی کنند
  • بررسی و رفع مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • اجلاسیه ۲٠۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران آغاز شد
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • چهارم اردیبهشت ؛ روزی به نام رادیو
  • اعضای دولت به صورت شبانه‌روزی برای حل مشکلات و توسعه کشور می‌کوشند
  • ۱۸۰۰ تن عسل در کهگیلویه و بویراحمد تولید شد