Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیر شهرک‌های صنعتی دزفول با بیان اینکه خرید و فروش زمین در شهرک‌های صنعتی ممنوع است و به سرمایه گذاران تاکید می‌شود که فریب دلالان و واسطه گران را نخورند. - اخبار استانها -

عباس لوریان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دزفول ، اظهار داشت: در شش ماهه اول سال 99 طبق وعده‌ای که به مردم داده شد، 68 هزار مترمربع از زمین‌ شهرک‌های صنعتی دزفول پس گرفته شد و همچنین  35 هزارمترمربع منجر به اعطای مهلت شده است و مابقی به افراد حقیقی و حقوقی واجد شرایط برای اجرای طرح‌های صنعتی واگذار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: واحدهای صنعتی غیرفعال در هر مرحله‌ای که باشند مورد بررسی قرار گرفته و در صورت لزوم قرار دادشان فسخ می‌شود.

مدیر شهرک‌های صنعتی دزفول گفت: واحدهایی که به هر دلیلی راکد شده‌اند یا با تمام ظرفیت فعالیت نمی‌کنند بررسی خواهند شد تا تمهیدات لازم برای فعال سازی آنها اتخاذ شود.

وی در ادامه عنوان کرد: خرید و فروش زمین در شهرک‌های صنعتی ممنوع است و به سرمایه گذاران تأکید می‌شود که فریب دلالان و  واسطه‌گران را نخورند.

توجه جدی دولت و مجلس به "صنعت ماشین سازی" رمز تحقق اقتصاد دانش بنیان هشدار دادستانی‌کل کشور به وزیر صنعت: عرضه قطره‌چکانی شمش در بورس کالا مشکل‌ساز خواهد شد گروه صنعتی بهشهر: بانک مرکزی ارز نداد، تولید روغن متوقف شد

لوریان با بیان اینکه شهرک‌های صنعتی دارای امتیازات ویژه‌ای برای سرمایه گذاری هستند،گفت: مستثنی شدن از قوانین شهرداری، معافیت تا 20 سال از عوارض و مالیات، انجام تمام استعلام‌های قبل از واگذاری زمین و وجود زیر ساخت‌های تولید نظیر آب، برق، گاز، تلفن و فضای سبز تا درب واحدهای صنعتی از جمله امتیازاتی است که این زمین‌ها جهت سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال دارا هستند.

انتهای پیام/337/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرک های صنعتی دزفول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۴۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی در بازدید از ۴ واحد صنعتی در حال احداث شهرک صنعتی برازجان گفت، تمام تلاش ما این است که از تولید حمایت کنیم و به همین منظور بر روی احیا واحدهای راکد و توسعه واحدهای تولیدی متمرکز هستیم.

فرماندار دشتستان افزود: حمایت از سرمایه‌گذاران نیز بخش دیگری از پیگیری‌های ما است.

رئیس شورای اشتغال شهرستان از روند توسعه زیرساخت‌های فاز دوم شهرک صنعتی برازجان نیز بازدید کرد و گفت: در تلاش هستیم که تعدادی از زون‌های طراحی شده را در سال جاری به متقاضیان واگذار کنیم.

کد خبر 6095371

دیگر خبرها

  • دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال
  • شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد
  • شهرک انرژی در تهران احداث می‌شود
  • نرخ خرید در بازار مسکن؛ قطب سرمایه گذاری ملک در منطقه ۲۰ تهران
  • تأمین برق، چالش جدی شهرک‌های صنعتی
  • تا پایان سال در ۹۲ نقطه نیروگاه خورشیدی برای شهرک‌های صنعتی ایجاد می‌شود
  • آزادسازی۲۰ هزار مترمربع زمین راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • آزادسازی زمین های راکد در شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • آزادسازی زمین‌های راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است