Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکر مطهر شهید «فرمان پور یعقوب» سرباز لشکر ۲۱ حمزه ارتش که بعد از ۳۵ سال تازه تفحص و شناسایی شده است پس از تشییع در مرکز آموزش تخصص‌های نیروی دریایی، در تالش و زادگاهش روستای شیخ محله بخش اسالم تشییع و به خاک سپرده شد. خبرگزاری میزان -  طبق اعلام روابط عمومی ارتش، پیش از ظهر یکشنبه همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) مردم شهرستان تالش بعد از ۳۵ سال انتظار فرزند دلیر و شجاع خود را که در راه حفظ وطن به جبهه‌های حق علیه باطل رفته و به شهادت رسیده بود را در آغوش گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهید «فرمان پور یعقوب» سرباز لشکر ۲۱ حمزه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که در تاریخ ۲۳ بهمن سال ۶۳ در شهر آبادان به شهادت رسید و پیکر مطهر این شهید گرانقدر بعد از ۳۵ سال تازه تفحص و شناسایی شده است. این شهید متولد سوم مهرماه ۱۳۴۴ اهل و ساکن روستای شیخ محله بخش اسالم شهرستان تالش بود.
مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان تالش در روز‌های گذشته با شنیدن شناسایی پیکر شهید «فرمان پور یعقوب» از سربازان رشید لشکر ۲۱ حمزه نیروی زمینی ارتش بعد از ۳۵ سال، خود را آماده پذیرایی از این مهمان عزیز کرده بودند.   بیشتر بخوانید:  تشییع و خاکسپاری شهید فرمان پوریعقوب فردا در اسالم| انجام DNA بیش از ۹۰ درصد خانواده‌های شهدای جاویدالاثر گیلان   شهرستان تالش که به زندگی مسالمت آمیز شیعه و سنی در کنار هم مشهور و معروف است این بار نیز میزبان شهیدی اهل تسنن بود و چه خوب مردمان این دیار حق میزبانی را به جا آورده و فرزند تازه برگشته از سفر خود را پرشور در آغوش گرفتند.
مادر این شهید گرانقدر که دیگر به گفته خود شب‌ها چشم انتظار آمدنش نیست آنچه از فرزند عزیز و رشیدش به یادگار مانده و برایش آورده بودند را در آخرین وداع در آغوش کشید و وی را به خاک سپرد.   انتهای پیام/  برچسب ها: شهید تالش

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهید تالش شهرستان تالش بعد از ۳۵ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۴۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید حجت‌الله یوسفیه بعد از ۳۹ سال به آغوش وطن بازگشت

ایسنا/تهران پیکر معلم شهید حجت الله یوسفیه بعد از ۳۹ سال به آغوش خانواده بازگشت.

پیکر معلم شهید حجت الله یوسفیه از شهدای ۸ سال دفاع مقدس که در سال ۱۳۶۴ در عملیات والفجر ۹ در منطقه سلیمانیه عراق به درجه رفیع شهادت رسیده بود، تفحص شده است.

پیکر مطهر این شهید به زودی و همزمان با هفته گرامیداشت معلم در شهرستان ورامین تشیع و خاکسپاری می شود .

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهید حجت‌الله یوسفیه بعد از ۳۹ سال به آغوش وطن بازگشت
  • مادر شهید اسحق مددی، به دیدار فرزند شهیدش شتافت
  • ۲۵۰۰ یادواره محله‌محور و خانه‌محور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • فیلم| بازگشت پیکر شهید دفاع مقدس پس از ۳۷ سال انتظار به آغوش خانواده
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • مادر روحانی شهید گیلانی به فرزند شهیدش پیوست
  • وزارت دفاع آلمان دستور بازسازی گسترده ارتش را صادر کرد
  • پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید در شیراز
  • پدر طلبه شهید همایون معدنی به فرزند شهیدش پیوست
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند