Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مراسم پایانی چهاردهمین دوره جایزه کتاب سال شعر به انتخاب «خبرنگاران» از یک عمر فعالیت شعری و ادبی محمدعلی اسلامی نُدوشن تجلیل می‌شود.

قدس آنلاین:  بنا بر اعلام دبیرخانه این جایزه، مراسم پایانی چهاردهمین دوره جایزه کتاب سال شعر ایران به انتخاب «خبرنگاران»، از ساعت ۱۳ روز دوشنبه (پنجم آبان‌ماه) برگزار و به صورت زنده از صفحه اینستاگرام مجله شعر «وزن دنیا» به آدرس vaznedonya@ پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم پایانی این دوره از جایزه که طبق روال هرساله قرار بود در نیمه دوم اسفندماه برگزار شود، بنا به شرایط اجتماعی و ضرورت‌های احتیاطی در زمینه‌ شیوع ویروس کرونا، با تاخیر مواجه شد. در نهایت نیز با توجه به تداوم شرایط، تصمیم بر این شد که به صورت آنلاین و غیرحضوری برگزار شود.

در بخش کتاب سال این دوره از جایزه، پیش‌تر کتاب‌های زیر به‌عنوان نامزدهای دریافت عنوان کتاب سال شعر ایران معرفی شده بودند:
«به رنگ دانوب» / واهه آرمن / چشمه
«پشیمانم کن» / عباس صفاری / چشمه
«سه‌گانه خاورمیانه» / گروس عبدالملکیان / چشمه
«و احتمال چاقوی ابراهیم» / سیدرضا ملکی / مانیا هنر
«هفتاد کشیش یخی» / علی نجفی / روزنه

همچنین در بخش ویژه شاعران بدون کتاب که هرساله با هدف کشف استعدادهای شعری در هر سن و جغرافیایی برگزار می‌شود، این افراد از میان شاعران فارسی‌زبان شرکت‌کننده که تاکنون در ایران کتاب شعر منتشر نکرده اما به‌اندازه‌ یک کتاب، شعر دارند، به‌عنوان نامزد این دوره از جایزه معرفی شده بودند:

فاطمه بیرانوند
احمد پورنجاتی
پویان جمالی کاظمی
حسن جنت‌مکان
روح‌الله چراغ‌زاده
حمیدرضا ظرافت
مهران عزیزی
علی مشکات (از افغانستان)

طبق اعلام دبیرخانه چهاردهمین دوره جایزه کتاب سال شعر به انتخاب خبرنگاران، در بخش «تجلیل از یک عمر فعالیت شعری» این دوره از جایزه، از یک عمر فعالیت ادبی و پژوهشی محمدعلی اسلامی نُدوشن تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: محمدعلی اسلامی ندوشن جایزه شعر خبرنگاران دوره از جایزه یک عمر فعالیت کتاب سال شعر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۵۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام «محمد نودهی» در خصوص مراسم اختتامیه دوره آموزشی «متنا» که در علی آباد کتول برگزار شد، اظهار کرد: دوره آموزشی متنا که در قالب 80 ساعت آموزشی در مدت 6 ماه در مدرسه علمیه خواهران بنت الهدی این شهر برپا بود به ایستگاه پایانی خود رسید.
 
به گفته وی؛ این دوره آموزشی با رویکرد تربیتی - فرهنگی و با هدف کادرسازی نیروهای دغدغه مند در حوزه کودک و نوجوان با حضور ۶۰ شرکت کننده در علی آبادکتول برگزار شد.
 
مسئول مرکز راهبردی تعالی خانواده اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان خاطر نشان کرد: امروز در مراسم اختتامیه این دوره که با حضور آیت الله «سید عبدالهادی حسینی شاهرودی» نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان، علما و روحانیون و مسئولان شهرستانی برگزار شد گواهینامه این دوره به 60 فعال فرهنگی اعطا شد.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند
  • «اکبر زنجانپور» در نوزدهمین دوره شب کارگردان تجلیل خواهد شد
  • برگزاری جایزه داستان و بازآفرینی با رویکرد روایتگری ادبی
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • تجلیل از پدر دو بیتی لکی لرستان
  • سومین نمایشگاه «ماه دوم» در نگارخانه لاله برگزار می شود
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد