Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@13:17:36 GMT

معضل بزرگ رئال برای نبرد حساس چمپیونزلیگ

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۵۱۴۹

معضل بزرگ رئال برای نبرد حساس چمپیونزلیگ

رئال مادرید پس از برتری در ال کلاسیکو خود را برای بازی حساس مقابل مونشن گلادباخ مهیا می کند.

به گزارش ""ورزش سه"، رئال مادرید پس از دو باخت متوالی خانگی برابر کادیز و شاختار به ال کلاسیکو رسیده بود و دیروز توانست بارسا را 1-3 شکست دهد. زین الدین زیدان در غیاب دو مدافع راست اصلی خود یعنی دنی کارواخال و آلوارو اودریوسولا تصمیم گرفت از ناچو استفاده کند اما او دقیقه 36 بازی به دلیل مشکل عضلانی تعویض شد و جای خود را به لوکاس داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

وضعیت ناچو تا دو روز دیگر مشخص می شود ولی او قطع به یقین بازی سه شنبه شب برابر مونشن گلادباخ را از دست خواهد داد.

 

به این ترتیب زیدان دیگر مدافع راستی در اختیار ندارد و سه شنبه شب باید از لوکاس در این پست استفاده کند. هرچند لوکاس در ال کلاسیکو نمایش بسیار خوبی نداشت ولی پست اصلی او بال تهاجمی است و شاید روز بازی با مونش گلادباخ این مساله به ضرر رئال مادرید تمام شود.

پس از باخت به شاختار، رئال مادرید محکوم به پیروزی در آلمان است و هر نتیجه ای غیر از برد می تواند مسیر صعود این تیم را ناهموار کند.

 

 

 

 

دنیل کارواخال ناچو فرناندز لوکاس واسکز رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ناچو فرناندز لوکاس واسکز رئال مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۵۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!

به گزارش "ورزش سه"، ال‌کلاسیکو در برنابئو با برتری 3-2 رئال مادرید به پایان رسید. گل دقیقه 91 جود بلینگام سرنوشت این بازی بزرگ را تعیین کرد و رئال را یک قدم دیگر به فتح لالیگا نزدیک کرد. درون زمین هیچ مشکلی بین بازیکنان ایجاد نشد و هر اندازه بازیکنان بارسا به داوری اعتراض داشتند ولی برخورد و تنشی با بازیکنان رئال نداشتند.

بارسلونا روی پنالتی رئال و نیز گل مشکوک یامال شدیدا اعتراض دارد و حتی خوان لاپورتا اخیرا ادعا کرد که در صورت اثبات گل شدن توپ یامال، درخواست تکرار بازی را خواهند داد.

در بحبوجه تنش های بعد از ال‌کلاسیکو، امروز موندودپورتیوو ادعا کرد که قبل از شروع بازی، فلورنتینو پرز در حالی که او را کارلوس مخیا (مشاور داوری رئال) و میگل آنخل پرز لاسا (سرپرست داوری بازی) همراهی می کردند، در تونل برنابئو با تیم داوری خوش و بش کرده است.

نکته جالب برخورد کوتاه پرز و سوتو گرادو در این است که دو روز قبل از ال‌کلاسیکو، تلویزیون رئال شدیدا به او تاخته بود و اشتباهات قبلی‌اش علیه رئال را زیر سوال برده بود.

موندودپورتیوو نوشته است که خوان لاپورتا عادت ندارد قبل از بازی ها با داوران ملاقات کند و این بار نیز از جای خود روی سکوهای برنابئو تکان نخورد.

دیگر خبرها

  • نشانه‌گیری اتفاقی اما بسیار دقیق فران تورس در پایان ال‌کلاسیکو / فیلم
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • موندو افشا کرد: ملاقات فلورنتینو پرز با تیم داوری ال‌کلاسیکو پیش از شروع مسابقه
  • ناراحتی لامینه یامال پس از گل پیروزی بخش جود بلینگام در ال کلاسیکو / فیلم
  • سوال بزرگ بخشی از رئال مادرید؛ چرا آنچلوتی به آردا گولر فرصت کافی برای بازی نمی‌دهد؟
  • دو تمدید فوری که رئال مادرید می‌خواهد