Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، شیب ابتلا به کووید 19 در استان زنجان شتاب گرفته و در این میان بر اساس گفته مسؤولان دانشگاه مردم، چهار شهرستان خرم‌دره، ابهر زنجان و خدابنده به ترتیب در صدر درگیری ویروس کرونا قرار دارند و این در حالی است که بر اساس تدبیر اندیشیده شده قرار است به دلیل ویژه بودن شرایط خرم‌دره، تمهیدات خاصی در این شهرستان اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما آنچه در این میان موجبات دغدغه مسؤولان را فراهم کرده، روند افزایشی مراجعات به مراکز درمانی شامل مراکز 16 ساعته و همچنین بیمارستان‌ها است.

موارد مثبت مراجعان هم نسبت به گذشته افزایش قابل توجهی یافته است که در صدر این موارد مثبت مراجعان ابهری و خرم‌دره قرار دارند و روند ابتلا و موارد مثبت در شهرستان زنجان همچنان در نرم متوسط کشوری قرار دارد.

بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی آمار مبتلایان سرپایی به کووید 19 بر اساس تست آزمایشگاهی 19 هزار و 368 مورد بوده است که 296 مورد از آن‌ها طی 24 ساعت گذشته گزارش شده است که با این حساب مجموع مبتلایان به این بیماری در استان به 23 هزار و 818 نفر رسیده است.

بر اساس همین گزارش از اسفندماه سال‌گذشته تاکنون ابتلای قطعی 4 هزار و 450 نفر از بیماران بستری در استان زنجان به کووید 19 بر اساس تست‌های آزمایشگاهی ثابت شده که 3 هزار و 572 نفر از آن‌ها بعد از بهبود از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

در حال حاضر 529 نفر در بیمارستان‌های استان زنجان به دلیل ابتلا به کووید 19 و یا مشکوک بودن بستری هستند که 45 مورد از این آمار جزو مبتلایان روز هستند.

براساس همین گزارش آمار تجمیعی بیماران بستری شده در بیمارستان‌های استان زنجان شامل بیماران مبتلای قطعی به کووید 19 و همچنین مشکوک 13 هزار و 279 نفر اعلام شده است.

همچنین طی مدت زمان شیوع ویروس کرونا 622 نفر جان خود را از دست داده‌اند که 6 نفر از آن‌ها جزو آمار روزانه بوده‌اند.

انتهای پیام/73004/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: استان زنجان دانشگاه علوم پزشکی ویروس کرونا بیماری بستری فوت استان زنجان خرم دره بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۵۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۵ هزار و ۷۰۰داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ رسولی گفت: ۹ هزار و ۵۵۲ نفر از مجموع شرکت کنندگان در این مرحله از آزمون سراسری در استان زنجان را خانم‌ها و ۶ هزار و ۱۴۵ نفر را آقایان تشکیل می‌دهند.

وی افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده کنکور سراسری نوبت اول امسال استان زنجان در ۶ حوزه شامل شهرستان‌های زنجان، ابهر، خدابنده، خرمدره، طارم و ماهنشان برگزار می‌شود.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در زنجان با بیان اینکه صبح امروز (پنجشنبه) گروه‌های آموزشی ریاضی فیزیک و علوم انسانی در نوبت صبح آزمون داده و گروه‌های آموزشی زبان و هنر نیز در نوبت بعدازظهر آزمون خواهند داد، گفت: گروه آموزشی علوم تجربی نیز با بیشترین شرکت کننده صبح روز جمعه در این آزمون شرکت خواهند کرد.

رسولی با اشاره به نسبت شرکت کنندگان خانم و آقا در این آزمون، گفت: در مجموع ۶۰ درصد شرکت کنندگان در این آزمون‌ها خانم‌ها و ۴۰ درصد آقایان هستند.

وی افزود: در گروه‌های آموزشی ریاضی فیزیک، علوم انسانی، هنر و زبان نسبت شرکت کنندگان ۵۰ درصد به ۵۰ درصد است و در گروه علوم تجربی نیز تعداد شرکت کنندگان خانم بیشتر از آقایان است.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در زنجان ادامه داد: شمار داوطلبان شرکت کننده در نوبت اول آزمون سراسری امسال در گروه علوم تجربی در دانشگاه زنجان را سه هزار و ۲۴۲ نفر ذکر کرد.

در آزمون سراسری تیرماه سال گذشته ۱۴ هزار و ۶۹۵ داوطلب از استان در پنج حوزه و در آزمون گروه ریاضی یک هزار و ۵۲۱ نفر، در آزمون گروه تجربی ۶ هزار و ۴۶۰ داوطلب، در آزمون گروه علوم انسانی چهار هزار و ۲۵۹ نفر، در آزمون گروه هنر ۶۹۰ نفر و در آزمون زبان یک هزار و ۲۶۵ داوطلب شرکت کردند.

در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۷۲۹ هزار و ۶۵۶ نفر یعنی ۶۳ درصد زن و ۴۲۲ هزار و ۸۶۲ نفر یعنی ۳۷ درصد مرد هستند.

همچنین امسال آزمون دانشجومعلم همزمان با نوبت اول کنکور برگزار می‌شود که در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت نام کرده‌اند و از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • پاکبان زنجانی کیف حامل مدارک قیمتی را به صاحبش برگرداند
  • پاکبان زنجانی با کیف پر از دلار و مدارک چه کرد؟
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران
  • رقابت ۱۵ هزار و ۷۰۰داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • دیدار مسئولان استان زنجان با مادر شهید سیدرضی+تصاویر
  • حضور تولیدکنندگان زنجانی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴