Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@05:52:18 GMT

اعمال محدودیت شدید کرونایی از فردا در نهاوند

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۵۳۵۷

اعمال محدودیت شدید کرونایی از فردا در نهاوند

مراد ناصری امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: با تصمیم ستاد ملی کرونا از فردا به مدت یک هفته در نهاوند محدودیت‌های شدید کرونایی اجرا شده و بازار طی این مدت تعطیل می‌شود.

وی افزود: این تصمیم بدنبال قرار گرفتن نهاوند در فهرست ۴۳ شهر بحرانی کشور از سوی ستاد ملی کرونا اعمال شد که در صورت نیاز به مدت یک هفته دیگر قابل تمدید خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار نهاوند گفت: طی یک هفته بازار نهاوند تعطیل و صرفا دستگاه‌های خدمات‌رسان که فهرست آنها اعلام شده باز خواهند بود.

وی با بیان اینکه هر اتحادیه مسئولیت نطارت کامل بر بازار را طی مدت اعلام شده دارد افزود: اتاق اصناف به همراه  هر اتحادیه لازم است جامعه هدف خود را مدیریت کرده و بر فعالیت انها نظارت کند.

ناصری با بیان اینکه بخشداران باید بخش‌های خود را مدیریت کنند، گفت: بخشداران با همکاری دهیاران هر روستا لازم است نظارت خود بر بخش را تقویت کرده و از برگزاری هر گونه تجمعی جلوگیری نمایند.

وی با بیان اینکه برگزاری مراسم عمومی و به ویژه عروسی آنها قابل بخشش نیست افزود: حفاظت از جان مردم امروز مهمترین وظیفه مسئولین است، لذا تصمیم بر تعطیلی‌ها و اعمال محدودیت‌ها برای حفظ سلامت آنان است.

فرماندار نهاوند با اظهار تاسف نسبت به رفتار برخی از افراد برگزارکننده مراسم گفت: من متاسفم برای رفتار ساکنین روستا و محله‌ای که بجای برخورد با برگزارکنندگان مراسم و تجمع که جان مردم را به خطر می اندازند با عوامل ستاد کرونا درگیر می‌شوند.

انتهای پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار نهاوند ستاد کرونا تعطیلی بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۵۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم سومین سالگرد شهادت سید محمد حجازی فردا پنج شنبه ۶ اردیبهشت در مسجد پیامبر اعظم (ص) برگزار می‌شود.

مراسم مذکور فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت ساعت ۱۶ در مسجد پیامبر اعظم (ص) واقع در شهرک شهید محلاتی، خیابان ولایت برگزار می‌شود.

کد خبر 6087379 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • رگبار شدید باران از فردا شروع می شود
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • محدودیت‌ها به تدریج اعمال می‌شود/ برخی دستگاه‌ها فناوری مطلوبی ندارند
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • آسمان قزوین فردا ابری است