Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@22:59:41 GMT

چرا ونگر، مورینیو را نادیده گرفت؟

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۵۵۰۲

چرا ونگر، مورینیو را نادیده گرفت؟

انتشار کتاب شرح حال آرسن ونگر (زندگی من در قرمز و سفید) با حواشی همراه بوده که مهمترین آنها اشاره نشدن به هیچ بخشی از رقابت‌ این مرد فرانسوی با ژوزه مورینیو در لیگ برتر است.

ونگر با اینکه در دوران مربیگری‌اش در آرسنال بارها و بارها با مورینیو جنگ لفظی و حتی برخورد فیزیکی داشت، در کتاب خود هیچ نامی از مورینیو نبرده و این در حالی است که او داستان رقابتش با سرالکس فرگوسن، سرمربی سابق منچستریونایتد با جزئیات بیان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین موضوع حتی اخیراً باعث یک جنگی لفظی جدید میان مورینیو و ونگر هم شد و آقای خاص به طعنه گفت به ونگر حق می‌دهد که از او در کتابش نام نبرده باشد چون در مصاف‌های این دو نفر همیشه مرد فرانسوی بازنده بوده است. ونگر هم اندکی بعد پاسخ مورینیو را داد و او را ضمن تشبیه به یک بچه مهدکودکی به دادن آمار غلط متهم کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

اکنون ونگر که رئیس بخش توسعه فوتبال فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) است درباره دلیل نام نبرده از مورینیو در کتاب خود توضیح داده است. این مرد 71 ساله به نشریه دیلی‌میل گفت: من در کتابم تنها درباره فرگوسن حرف زده‌ام و دلیلش هم این است که نه من و نه او دیگر مربیگری نمی‌کنیم. فرگوسن هم مانند بازنده بدی بود. من نمی‌خواستم راجع به مربیانی مانند مورینیو، یورگن کلوپ یا پپ گواردیولا که هنوز دارند مربیگری می‌کنند صحبت کنم.

ونگر در ادامه مصاحبه خود با دیلی‌میل اعتراف کرد که از برخی رفتارهای خود در تقابل با مورینیو در زمان مربیگری‌اش در آرسنال پشیمان است.

او ادامه داد: فکر می‌کنم در یک هزار و 235 بازی سرمربی آرسنال بودم و در یک هزار 225 مورد آن توانستم خودم را کنترل کنم و در 10 مورد دیگر، خب.... با این حال هر بار که به آن 10 مورد فکر می‌کنم تأسف می‌خورم و احساس پشیمانی می‌کنم چون احساس می‌کنم آنطور که می‌بایست رفتار نکردم و نسبت به باشگاهی که برای آن کار می‌کردم احساس مسئولیت نداشتم. گاهی اوقات فکر می‌کنم که رفتارهای یک نفر دیگر مرا تحریک یا خشمگین می‌کرد و به همین دلیل در برخی بازی‌ها سطح پرخاشگری‌ام بالاتر از حد نرمال بود.

ونگر در پایان اعتراف کرد که هنوز هم به مربیگری فکر می‌کند و اگر روزی به او پیشنهاد مناسبی شود آماده پذیرش آن خواهد بود. او با بیان این موضوع اظهارنظری انجام داد که احتمالاً مورینیو را برای ادامه دادن به جنگ لفظی با این مرد فرانسوی تحریک خواهد کرد.

ونگر درباره احتمال بازگشتش به دنیای مربیگری گفت: من یک روز به انگلیس باز خواهم گشت. ظاهراً تاتنهام (تیمی که مورینیو هدایت آن را برعهده دارد) ورزشگاه جدیدی ساخته که فوق‌العاده است. ضمن اینکه دانیل لوی (رئیس باشگاه تاتنهام) هم مرا دعوت کرده که به آنجا بروم.

منبع: فرارو

کلیدواژه: پرسپولیس فینال لیگ قهرمان آسیا آرسن ونگر ژوزه مورینیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۵۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود

سرمربی رم به دفاع از عملکرد ژوزه مورینیو پرداخت و عنوان کرد رم بازیکنان خوبی دارد و حتی بدون او نیز می‌تواند برنده شود.

به گزارش ایسنا،  جدال هفته قبل تیم‌های رم و اودینزه در چارچوب هفته سی‌ودوم با نتیجه یک بر یک تا دقیقه ۷۰ ادامه پیدا کرده بود اما پس از سکته قلبی اندیکا مدافع رم بازی نیمه‌ کاره ماند. با اعلام فدراسیون فوتبال ایتالیا ۲۰ دقیقه باقی‌مانده از این بازی پنج‌شنبه شب پیگیری شد و  در حالی که فقط چند ثانیه تا پایان بازی باقی مانده بود، روی یک کرنر کریستیانته گل برتری جالوروسی را به ثمر رساند تا جایگاه گرگ‌ها در رتبه پنجم تثبیت شود و در منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرند.

به گزارش مدیاست، دانیله دروسی، سرمربی رم به برد تیمش مقابل اودینزه واکنش نشان داد و گفت: قبل از بازی با بچه‌ها صحبت کردم، به شوخی گفتم که نمی‌دانم باید چه کار کنم، هرگز یک بازی بیست دقیقه‌ای را تجربه نکرده بودم. سعی کردیم با ورود الشعراوی کناره‌های تیم را قوی کنیم و در نهایت به گل رسیدیم.

او درباره شادی زیادش بعد از برد رم نیز گفت: من معمولا خونسردتر هستم و متاسفم که اینگونه در اودینه جشن گرفتم. اودینزه همیشه بسیار دوستانه با ما رفتار کرده است و هیچ قصد بدی نداشتم. حالا ما برای یک بازی سخت دیگر آماده خواهیم شد. دیدار با لورکوزن بسیار دشوار است و  بازی کاملاً متفاوتی از امروز خواهد بود اما ما آماده خواهیم بود.

در پایان از دروسی خواسته شد تا عملکرد فعلی خودش را با ژوزه مورینیو در نیم فصل اول مقایسه کند ولی سرمربی جوان رم به انتقاداتی که متوجه مورینیو شده، پاسخ داد. واضح است که ما خیلی خوب کار می‌کنیم و اکنون برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کنیم. بچه‌ها کار فوق‌العاده‌ای انجام می‌دهند و من صادقانه فکر می‌کنم که تیم امشب با سرمربی قبلی هم می‌توانست برنده شود. آنها حتی بدون من هم برنده می‌شدند.

رم هفته بعد باید در دور رفت نیمه نهایی لیگ اروپا به دیدار بایر لورکوزن تیم بدون شکست این فصل فوتبال اروپا برود. در این دیدار سردار آزمون می‌تواند برابر تیم سابقش قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چرا لیورپول روبن آموریم را نادیده گرفت؟
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید
  • دوره مربیگری فوتسال سطح ایران در میامی برگزار شد
  • دومین مربی تیم ملی هم جدا شد!
  • امسال بالاخره سال قهرمانی پی‌اس‌جی است
  • معرفی کتاب «فیزیک خداباوری»
  • چرا سعدی شادترین شاعر ایران سال‌ها نادیده گرفته شد؟
  • من استرس رفتن علی دایی را داشتم | زوج من و مهدوی کیا نادیده گرفته شد
  • چرا شادترین شاعر ایران سال‌ها نادیده گرفته شد؟