Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-07@17:11:04 GMT

کشف ۵۰ قبضه اسلحه قاچاق در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۶۱۳۸

کشف ۵۰ قبضه اسلحه قاچاق در کرمانشاه

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، سردار علی‌اکبر جاویدان گفت: پس از دریافت گزارشی مبنی بر اینکه قاچاقچیان با ورود اسلحه از مرزهای غربی قصد دارند با یک دستگاه خودرو آن را به کرمانشاه منتقل کنند، رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار قرار گرفت. پلیس امنیت عمومی استان با شناسایی مسیر حرکتی خودرو پژو ۴۰۵ متعلق به حمل‌کنندگان سلاح، نسبت به برپایی ایستگاه بازرسی موقت اقدام کرد و مأموران در محل‌های مناسب مستقر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راننده خودرو حامل اسلحه قاچاق به محض دیدن ایستگاه بازرسی و پس از صدور فرمان ایست، مسیر خود را تغییر داد اما پس از مدتی تعقیب و گریز و واژگونی خودرو در ابتدای شهر کرمانشاه مجبور به توقف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به دستگیری دو نفر از اعضای باند قاچاق اسلحه گفت: در بازرسی‌های انجام‌شده ۵۰ قبضه سلاح شکاری کشف شد. متهمان دستگیرشده در بازجویی‌ها عنوان کردند فرد دیگری هم جزو باند آن‌هاست و تلاش برای شناسایی و دستگیری وی ادامه دارد.

کد خبر 560016 برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی استان کرمانشاه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۶۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سردار جلیل موقوفه ئی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با برقراری ایست و کنترل در محور سمنان - دامغان، حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه تریلر مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی افزود: راننده خودرو با استفاده از بارنامه‌های غیر رسمی سعی در فریب ماموران را داشت، اما با هوشیاری پلیس مقادیر زیادی کالای قاچاق شامل انواع لوازم خانگی، ابزار آلات صنعتی، قطعات خودرو، لوازم صوتی و تصویری، مواد خوراکی  که به صورت ماهرانه‌ای در بین سایر بار‌های مجاز جاساز شده بود کشف و ضبط شد.
سردار موقوفه ئی با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده طبق نظر کارشناسان بالغ بر ۹ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال برآورد شد، تصریح کرد: راننده تریلر در این رابطه بازداشت و به اداره کل تعزیرات حکومتی سمنان معرفی و خودروی وی توقیف و روانه پارکینگ شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۹ قبضه انواع سلاح غیرمجاز در مشهد
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • کشف و ضبط یک قبضه اسلحه غیر مجاز در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینترنتی رسید جعلی بانک
  • اصلاح قوانین اسلحه و مهمات برای جلوگیری از وقوع جرم است
  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار