Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@22:32:31 GMT

مرگ شرور سابقه دار در اسفراین + فیلم گروگان گیری

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۶۱۴۶

مرگ شرور سابقه دار در اسفراین + فیلم گروگان گیری

تلاش شرور سابقه دار اسفراین برای گروگان گیری 2 نفر از شهروندان با حضور بموقع پلیس اسفراین ناکام ماند و در نهایت این فرد به هلاکت رسید.

سرهنگ"مجید یگانه پور" فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین گفت: حدود ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه ماموران انتظامی این فرماندهی قصد دستگیری یکی از فروشندگان مواد مخدر صنعتی را که دارای سابقه دستگیری و پرونده قضائی بود داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این فرد با مشاهده ماموران پس از تهدید با سلاح سرد گریخت و در تعقیب و گریز صورت گرفته سعی در گروگان گیری یک راکب موتورسیکلت و یک راننده خودرو داشت که با تلاش ماموران، این اقدام شرور سابقه دار ناکام ماند.

وی گفت: این شرور سابقه دار در نهایت و در مسیر تعقیب و گریز با شلیک گلوله از پای درآمد.

تصاویر مربوط به درگیری پلیس با قاچاقچی مواد مخدر در اسفراین؛ از محل اختفای این قاچاقچی موادمخدر صنعتی کشف و ضبط شده است:

منبع: رکنا

کلیدواژه: گروگان مواد مخدر قاچاقچی اخبار حوادث گروگان گیری شهرستان اسفراین سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس دختر تلگرام جوان فیلم زن کرونا ماه قزوین پلیس شرور سابقه دار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۶۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری شرور تیرانداز محله بی‌سیم تهران 

سرهنگ سعید راستی اظهار کرد: چند روز گذشته ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران خبری را در خصوص تیراندازی راکب موتورسیکلتی که به دیوار یک مرکز تجاری تیر اندازی کرده بود دریافت کردند و شناسایی هویت متهم و دستگیری آن را در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات میدانی چهره متهم شناسایی شد ادامه داد: با تطبیق چهره متهم با متهمان سابقه دار هویت متهم که یکی از افراد اراذل و اوباش سابقه دار بود، شناسایی شد.

این مقام انتظامی افزود: طی اقدامات انجام شده مخفیگاه متهم در محدوده محله بی سیم شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در مخفیگاهش در یک عملیات پلیسی مشترک با همکاری نیرو یگان ویژه نوپو دستگیر شد و متهم به مقر پلیس انتقال یافت.

سرهنگ راستی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد. 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • ببینید | اولین تصاویر از تیراندازی پلیس به سمت سارق زورگیر؛ نتیجه تعقیب و گریز پلیس با موتور وسط خیابان‌های تهران
  • بازداشت زورگیران موتورسوار در عملیات تعقیب و گریز (فیلم)
  • تیراندازی در الهیه تهران | تعقیب و گریز پلیس با ۲ قمه‌ به‌ دست
  • تعقیب و گریز دیدنی زورگیرهای موتورسوار در فرشته
  • دستگیری شرور تیرانداز محله بی‌سیم تهران 
  • شاگرد و استاد رند | تعقیب و گریز برای صدرنشینی
  • تعقیب و گریز دیدنی دو گربه از زاویه‌ای متفاوت (فیلم)
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین