Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@22:04:58 GMT

حضور خواننده مشهور اسرائیلی در دبی

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۶۱۷۲

حضور خواننده مشهور اسرائیلی در دبی

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت فاش کرد، یک خواننده مشهور اسرائیلی از حدود دو هفته قبل بنا به دعوت اعضای خاندان حاکم امارات در دبی حضور دارد.

این روزنامه عبری زبان امروز (یکشنبه) گزارش داد، عمر آدم، خواننده مشهور اسرائیلی که از مشهورترین ستاره‌های موسیقی پاپ در اراضی اشغالی به شمار می‌رود از حدود دو هفته قبل و پس از مدت کوتاهی از امضای توافق صلح میان امارات و رژیم صهیونیستی به دعوت شیخ حمد بن خلیفه بن محمد آل نهیان از اعضای خاندان حاکم امارات و رئیس اقلیت یهود در امارات برای برگزاری کنسرت به این کشور سفر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





این روزنامه عبری زبان تاکید کرد، این خواننده به همراه برادرش و گروهی از دوستان خود پیش از عید یهودی که در معبد این کشور جشن گرفته می‌شود، وارد دبی شد.

این روزنامه نوشت، این خواننده اسرائیلی عجله‌ای برای بازگشت به اراضی اشغالی ندارد و از این‌که به عنوان سفیر موسیقی و هنر امارات باشد افتخار می‌کند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: خواننده خواننده اسرائیلی اسرائیل دبی امارات رژیم صهیونیستی پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۶۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌ عبری: بایدن ارسال سلاح به اسرائیل را به تعویق انداخت

رسانه‌های عبری زبان به نقل از مسئولان اسرائیلی خبر دادند، ایالات متحده هفته گذشته ارسال محموله کمک‌های تسلیحاتی شامل مهمات را به دلیل اختلاف نظر در رابطه با عملیات رفح را به تاخیر انداخته است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،  به نوشته این رسانه‌ها این اولین باری است که بعد از 7 اکتبر دولت آمریکا اقدام به تعویق ارسال کمک‌های تسلیحاتی خود برای ارتش اسرائیل می‌کند.

محافل نظامی اسرائیل از عدم دسترسی به این مهمات ابراز نگرانی کرده و مسئولین اسرائیلی نیز در تلاش هستند تا علت دقیق این تاخیر را جویا شوند.

بایدن: دانشگاه‌ جای یهودی‌ستیزی نیستبایدن: با مصر و قطر درباره آتش بس غزه همکاری می‌کنیمبرنامه بایدن برای مقابله با جنبش دانشجویی حامی فلسطین چیست؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسانه عبری زبان هدف بعدی ارتش اسرائیل در رفح را اعلام کرد
  • هلاکت یک صهیونیست در مصر
  • تحلیل رسانه عبری زبان: حماس بازی نتانیاهو را خراب کرد
  • کنسرت ۳۰ هزار نفری، امروز در فولاد آره‌نا!
  • ارزیابی رسانه‌های عبری از وضعیت بد نتانیاهو/ خواب از چشم بی بی گرفته شده!
  • رسانه‌ عبری: بایدن ارسال سلاح به اسرائیل را به تعویق انداخت
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ نتانیاهو در تلاش برای اخلال در مذاکرات
  • رسانه‌های عبری‌زبان: ارتش اسرائیل کاملا وابسته به آمریکاست
  • چهره‌های مشهور ادبیات که مست عشق پارسا پیروزفر را دیدند | میرجلال‌الدین کزازی: از آغاز تا انجام، شادمان و خشنود بودم...| تصاویر
  • به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در شمال اراضی اشغالی