Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر چین در سازمان ملل در یک پیام ویدئویی خواستار حراست از چند جانبه گرایی شد.

خبرگزاری میزان –جانگجون در پیامی ویدیویی به مناسبت بزرگداشت روز سازمان ملل متحد که تلویزیون مرکزی چین منتشرکرده است ضمن اعلام این که کشورش بار‌ها به انتقاد از یکجانبه گرایی آمریکا پرداخته است، گفت: تلاش برای حمایت از چندجانبه گرایی و حمایت از سازمان ملل ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفیر چین در سازمان ملل  همچنین خاطر نشان کرد که سازمان ملل متحد در یک چالش بزرگ قرار دارد و تغییرات عمده‌ای که در یک قرن گذشته مشاهده نشده در حال وقوع بوده و یک بحران جهانی بهداشتی با تأثیرات شدید اقتصادی و اجتماعی دنیا را تحت تاثیرات منفی شدیدی قرار داده است.

نماینده دائمی چین در سازمان ملل در ادامه افزود: یک جانبه گرایی، حمایت گرایی و اقدامات زورگویانه در حال افزایش است. اکنون این سوال به وجود می‌اید که سازمان ملل به چه نیاز دارد و به منظور مراقبت از آینده مشترک چه تلاش‌هایی باید انجام شود. آنچه مسلم است این است که باید از نظام چند جانبه گرایی کاملا حراست شود.

بیشتر بخوانید: چین: قطعنامه شورای امنیت درباره پایان تحریم تسلیحاتی ایران باید اجرا شود

وی ادامه داد: در جهان، فقط یک نظام وجود دارد که همان نظام بین المللی سازمان ملل متحداست و فقط یک مجموعه قوانین و هنجار‌های اساسی روابط بین الملل بر اساس منشور سازمان ملل تدوین شده است که باید بر مبنای همان در جامعه بین المللی اقدام شود.

سفیر چین در سازمان ملل گفت که سازمان ملل نیازمند ایفای نقشی فعال برای حفاظت از عدالت و قانون و افزایش همکاری‌ها است.

جانگجون همچنین با تاکید بر این که همه گیری کووید ۱۹ به جهان یادآوری کرده است که تنها با حمایت از چندجانبه گرایی، حمایت از سازمان ملل و تقویت همکاری و همبستگی می‌توان این ویروس را شکست داد و در برابر چالش‌های آینده مقاومت کرد، گفت: چین بر حفاظت از چند جانبه گرایی ثابت قدم است. چین قاطعانه از منشور ملل متحد و قوانین بین المللی و نظام سازمان ملل پشتیبانی می‌کند و بر این باور است که "با هم می‌توانیم آینده‌ای بهتر و مشترک برای همه بسازیم".

دولت چین بار‌ها از اقدامات آمریکا برای تضعیف سازمان ملل و دیگر سازمان‌های بین المللی و خروج این کشور از پیمان‌های بین المللی انتقاد کرده و این تحرکات را در راستای یکجانبه گرایی محض و خطری برای جامعه بین المللی دانسته است.

انتهای پیام/

برچسب ها: سفیر چین سازمان ملل

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سفیر چین سازمان ملل سفیر چین در سازمان ملل جانبه گرایی بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۶۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از دانش بنیان‌ها در توسعه کشاورزی ضروری است

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: استعدادهای حوزه کشاورزی باید با انجام مطالعات شناسایی و شرکت‌های دانش‌ بنیان بیشترین نقش‌آفرینی را در این بخش داشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سید علی احمدزاده عصر امروز در دیدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی و اعضای صندوق توسعه بخش کشاورزی کهکیلویه و بویراحمد گفت:  حمایت جدی از توسعه بخش کشاورزی ضروری بوده و هیچ گونه کم‌کاری و بی‌مهری پذیرفتنی نیست.

وی با بیان اینکه باید به سمت تولیدات دانش بنیان در این بخش حرکت کرد، افزود: استعدادهای حوزه کشاورزی باید با انجام مطالعات شناسایی و شرکت‌های دانش‌ بنیان بیشترین نقش‌آفرینی را در این بخش داشته باشند.

احمدزاده با بیان اینکه تعاونی های بخش کشاورزی باید توسعه یابند و فعالتر شوند، تاکید کرد: حمایت از این صندوق از طریق اختصاص اعتبارات با هدف حمایت از تمام کشاورزان و سهامداران استان مدنظر باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وجود 161 تعاونی و تشکل بخش کشاورزی افزود: در راستای مردمی سازی دولت و تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم زمینه مشارکت کشاورزانی که عضو این صندوق هستند برای جهش در بخش کشاورزی فراهم شود.

احمدزاده ادامه داد: گیاهان دارویی و سایر بخش های حوزه کشاورزی فرصت مناسبی برای مشارکت مردم است و بخش کشاورزی زمینه ساز حضور مردم در این بخش باشد و وجود آب فراوان، زمین های مستعد و اراضی کشاورزی باید توسعه اشتغال و تحول در این بخش را فراهم کند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • باقری کنی: بریکس برای تحرک کشورهای عضو در چارچوب چندجانبه گرایی ابتکار عمل دارد
  • معاون وزیر امور خارجه: بریکس در چندجانبه‌گرایی دارای ابتکار عمل است
  • باقری: بریکس در چندجانبه‌گرایی دارای ابتکار عمل است
  • بریکس برای تحرک کشور‌های عضو در چارچوب چندجانبه گرایی ابتکار عمل دارد
  • باقری: بریکس برای تحرک کشورهای عضو در چارچوب چندجانبه گرایی ابتکار عمل دارد
  • استفاده از دانش بنیان‌ها در توسعه کشاورزی ضروری است
  • بحرینی: چندجانبه‌گرایی ستون اساسی برای تقویت صلح است
  • سازمان همکاری اسلامی: وجود آنروا گواهی بر پایبندی بین‌المللی به حقوق آوارگان فلسطینی است
  • سفیر ایران در ژنو: نسل‌کُشی در غزه را فوراً متوقف کنید
  • مقابله با یکجانبه‌گرایی غرب با خلق ساختارهای جدید