Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@18:20:21 GMT

سفر قریب الوقوع وزرای دفاع و خارجه آمریکا به هند

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۶۷۶۱

سفر قریب الوقوع وزرای دفاع و خارجه آمریکا به هند

در همین راستا قرار است مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا روز سه شنبه هفته جاری نشستی را با نارندرا مودی، نخست وزیر هند داشته و در سومین اجلاس گفتگوی ۲+۲ وزیران هند و آمریکا همراه با مارک اسپر، وزیر دفاع دولت دونالد ترامپ و همتایان هندی این دو وزیر با هدف بحث بر سر تجارت دو جانبه و مسائل مورد توجه دو طرف شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر امور خارجه آمریکا اخیرا به خبرنگاران گفت، "مطمئن" است که دو طرف درباره "چگونگی همکاری کشور‌های آزاد با یکدیگر با هدف دفع تهدیدات ایجاد شده از سوی حزب کمونیست چین" به بحث خواهند پرداخت.

او این اظهارات را بعد از آن مطرح کرد که استفان بیگان، معاون وزیر امور خارجه آمریکا طی سفرش در تاریخ ۱۲-۱۴ اکتبر به دهلی نو چین را به "فیلی در اتاق" تشبیه کرد.

بیگان تصریح کرد، کاخ سفید به دنبال حمایت از منافع هند در منطقه، ایجاد یک منطقه هند-اقیانوسیه آزاد و باز و مقابله با ریسک‌های ایجاد شده از سوی شبکه‌های مخابراتی چین است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: دهلی نو وزیر امور خارجه آمریکا کاخ سفید دونالد ترامپ پارسی خبر خارجه آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۶۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر دفاع به قزاقستان سفر کرد

وزیر دفاع برای شرکت در اجلاس وزرای دفاع شانگهای به قزاقستان سفر کرد.

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به‌منظور شرکت در اجلاس وزرای دفاع کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای و سخنرانی و گفت‌وگو با وزرای دفاع حاضر در این اجلاس به قزاقستان سفر کرد.

سخنرانی و گفت‌وگو با وزرای دفاع حاضر در این اجلاس از برنامه‌های امیر سرتیپ آشتیانی در این سفر خواهد بود.

سازمان همکاری‌های شانگهای (SCO) سازمانی اوراسیایی میان‌دولتی است که برای همکاری‌های چندجانبه امنیتی، اقتصادی و سیاسی تشکیل شده‌ است، استفاده از ظرفیت‌های سازمان شانگهای به منظور تحکیم و اعتمادسازی بیشتر به منظور توسعه و گسترش همکاری‌های دفاعی و نظامی با کشورهای عضو، فرصت‌های جدیدی برای جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورها در حوزه دفاعی و نظامی قرار داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزرای دفاع ایران و چین دیدار کردند
  • روایت العربی الجدید از طرح اضطراری مصر درباره تهاجم قریب‌الوقوع به رفح
  • چین: هیچ کشوری حق دخالت در روابط مسکو و پکن را ندارد
  • بلینکن: چین می‌تواند نقش میانجی‌گر را در خاورمیانه ایفا کند
  • وانگ یی: روابط پکن-واشنگتن رو به ثبات است/ بلینکن: آمریکا از استقلال تایوان حمایت نمی‌کند
  • دیدار وزرای دفاع ایران و چین
  • وزیر دفاع به قزاقستان سفر کرد
  • ریابکوف: هدف بلینکن تضعیف روابط روسیه و چین است
  • آغاز به کار نشست معاونان وزرای خارجه بریکس با محوریت بررسی تحولات منطقه
  • مدیریت تعارضات پکن- واشنگتن؛ هدف پکن در میزبانی وزیر امور خارجه آمریکا