Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اکبرولایتی دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی در پی اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص)، با صدور بیانیه‌ای این اقدام را محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«۱۴۰۰ سال از ابلاغ پیام وحی به خاتم انبیاء حضرت رسول اکرم (ص) می‌گذرد، پیامی که ابلاغ رحمت و مودت بین انسان هاست و عالی‌ترین و زیباترین مضامین را با خود به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسالت از همان روز‌های آغازین دعوت به اسلام و ظهور دین مبین، صاحبان زر، زور و تزویر که منافع مادی و دنیوی خود را در مقابل آرمان‌هایی همچون عدالت، معنویت و آزادی در خطر می‌دیدند به انحاء مختلف به مخالفت و دشمنی وا داشت، غافل از این که خداوند متعال پشتیبان این نور آسمانی و الهی است.

بعثت در برهه‌ای از تاریخ روی داد که جهان با جاهلیت و بربریت مصادف بود و اینک نیز جهان در آغاز قرن بیست و یکم شاهد جاهلیت مدرنی است که جایگزین جاهلیت عصر بعثت شده است.

پس از محکومیت‌های جهانی در حالی که باید شاهد جمع‌آوری و جلوگیری از چاپ نشریه موهن به ساحت پیامبر اکرم (ص) در فرانسه می‌بودیم، اما اعمال برخورد‌ها و استاندارد‌های دوگانه موجب شد این تفکر شرک آمیز و ضد دینی در نظام آموزشی این کشور نیز رسوخ و بروز یافته و تبلیغ گردد.

تمامی این رویداد‌ها گواه آن است که رشد روز افزون اسلام خواهی و اسلام گرایی، وجدان‌های آگاه و بیدار را بر پایه آموزه‌های وحیانی رشد و گسترش داده و موجب گردیده دولتمردان و هدایت کنندگان اصلی حرکت شوم به صورت علنی وارد میدان گردند و چهره واقعی و ننگین خود را رسوا سازند.

افراط گری و هتک حرمت ساحت پیامبر (ص)، دو روی یک سکه اند که توسط صهیونیسم بین الملل و استکبار جهانی علیه اسلام ناب به کار بسته شده است.

در افراطی گری جسم انسان‌ها و در اهانت، روح و تفکر بشریت هدف قرار می‌گیرد، مدعیان دروغین حقوق بشر به بهانه آزادی بیان هتاکانه‌ترین اقدامات، جنایت‌ها و خباثت‌ها را انجام می‌دهند و در مقابل کوچک‌ترین مخالفت و انتقاد، سخت‌ترین مجازات‌ها و برخورد‌ها را اعمال می‌دارند و این در حالی است که خود را مدعیان آزادی بیان و حقوق بشر نیز می‌نامند.

گناه بزرگ و نابخشودنی حمایت کنندگان از این اقدامات که با نقاب آزادی بیان و مدرنیته، به تایید و تشجیع اهانت کنندگان پرداخته اند، مسلماً موجب اندوه و پاسخ مسلمانان، آزادیخواهان و عدالت جویان در جهان خواهد گردید و اتحاد و انسجام روزافزون مسلمانان، بیداری آحاد جوامع اسلامی، محکومیت جهانی این حرکات شوم و ... را که به ارزشمند‌ترین و بالاترین مخلوق بشر اهانت می‌کنند به دنبال خواهد داشت.

مجمع جهانی بیداری اسلامی همان گونه که قبلاً نیز بیان داشته است، ضمن محکوم کردن این جنایت و اهانت بزرگ، از تمامی مسلمانان می‌خواهد با حفظ هوشیاری و آگاهی طراحان این توطئه‌های ضد اسلامی را ناکام گذارند.

علی اکبر ولایتی

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پیامبر اسلام حضرت محمد توهین به پیامبر علی اکبر ولایتی بیداری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۶۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مقاومت اسلامی عراق به حیفای اشغالی

مقاومت اسلامی عراق از حمله پهپادی به هدفی در بندر حیفای اشغالی خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی عراق بامداد امروز شنبه اعلام کرد که با پهپاد یک هدف حیاتی و مهم را در بندر اشغالی حیفا هدف قرار داده است.

 مقاومت اسلامی عراق طی بیانیه‌ خود بر تداوم حملات خود به اهداف رژیم اسرائیل در پاسخ به جنایت‌های این رژیم در هدف قرار دادن غیرنظامیان تأکید کرده است.

مقاومت اسلامی عراق طی ماه‌های گذشته چند هدف مهم و حیاتی در شمال و جنوب فلسطین اشغالی را با موشک یا پهپاد هدف قرار داده و اعلام کرد که است که این حملات به نشانه همبستگی با ملت و مقاومت فلسطین بوده و تا زمان توقف کامل جنایت صهیونیست‌‌ها ادامه خواهد داشت.

حمله پهپادی مقاومت عراق به جولان اشغالیحمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات اشغالیحمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی «عوبدا» رژیم اسرائیل

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • خودروی یک وزیر صهیونیست دیگر واژگون شد
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • غفلت ایران از سریلانکا بازار نفت آن را از ایران گرفت و به عربستان سپرد / لزوم توجه ایران به خلیج فارس در جاده نوین ابریشم
  • اهانت مجدد به قرآن کریم در استکهلم
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • هشدار حماس درباره توطئه‌های صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصی
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به حیفای اشغالی
  • 200 روز سکوت در مقابل جنایت صهیونیست‌ها مایه شرمساری بشریت است
  • عملیات ضدصهیونیستی در شهر رمله
  • نظم جهانی در آستانه فروپاشی است