Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال یوونتوس از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه امشب از هفته پنجم سری آ ایتالیا در ورزشگاه آلیانز شهر تورین میزبان هلاس ورونا خواهد بود. شاگردان پیرلو در این مسابقه از لباسی خاصی استفاده خواهند کرد که کیت چهارم این تیم در این فصل محسوب می‌شود و فقط همین امشب از آن استفاده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوونتوسی‌ها از این لباس که یادآور کیت دوم این تیم در سال ۲۰۱۵ است، دیگر استفاده نخواهند کرد و بیشتر جنبه تبلیغاتی و برای فروش در فروشگاه‌های این باشگاه استفاده می‌شود.

پیش از این بیانکونری ۲ بار دیگر در سال‌های قبل این کار را انجام داده بود و در یک بازی خاص از یک کیت فقط یک بار در طول فصل استفاده کردند که تصاویر آن را در زیر میبینید. هر ۲ بازی قبلی را یووه موفق شده بود حریفش را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد و باید دید در بازی امشب هم همین نتیجه رقم خواهد خورد یا خیر.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش سری آ ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۶۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه

سردار آزمون در بازی رُم برابر اودینزه به ترکیب اصلی تیمش باز می‌گردد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رُم پرس؛ دانیله دروسی، سرمربی رُم در بازی امشب برابر اودینزه ترکیبی از باتجربه‌ترین و قدرتمندترین بازیکنانش را روانه میدان می‌کند. بر این اساس پائولو دیبالا، لئاندرو پاردس و سردار آزمون به ترکیب اصلی رُم باز می‌گردند.

دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است

تیم‌های اودینزه و رُم پس از تعلیق توافق شده بازی 14 آوریل در پی مشکل قلبی ایوان ندیکا امشب به مصاف هم می‌روند. قرار است این دو تیم 18 دقیقه باقی‌مانده به اضافه وقت اضافه را بازی کنند.

سرمربی رُم امیدوار است تیمش امشب با تمام توان برابر اودینزه بازی کند و به سه امتیاز دست یابد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • سردار برای بازی متفاوت رم فیکس شد
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • حاج‌صفی در مهم‌ترین بازی فصل
  • انصاری‌فرد از بازی خاص محروم شد
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب
  • سومین درخواست وزارت ارتباطات برای رفع فیلترگوگل‌پلی/ رونمایی ماهواره‌های جدید تا یکی دو ماه دیگر
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • رونمایی از نماهنگ جدید خواننده سلام فرمانده