Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@22:56:53 GMT

از نساجی تا نساجی؛ شهر خودرو را چه شد؟

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۷۰۲۵

شاگردان مهدی رحمتی در دیدار دوستانه مقابل نساجی مازندران نسبت به آخرین دیدار مشهدی‌ها در لیگ نوزدهم تغییرات پرشماری را تجربه کرده‌اند.

به گزارش "ورزش سه" پس از پایان لیگ نوزدهم، هم کادرفنی‌ شهرخودرو دستخوش تغییرات پررنگی شد و هم جمع بسیاری از بازیکنان فصول گذشته تصمیم گرفتند تا برای فصل جدید در تیم دیگری به میدان بروند تا این تیم در ورود و خروج یکی از پرتعدادترین‌ها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 


در دیدار لیگ برتری شهر خودرویی‌ها مقابل نساجی سهراب بختیاری زاده سکان هدایت شهر خودرو را برعهده داشت و تیمش را با ترکیب "متین صفائیان، فرشاد فرجی، حسین مرادمند، امید منصوری، علی نعمتی، حسن جعفری، میلاد سرلک، اکبر صادقی، امین قاسمی نژاد، محمدرضا خلعتبری و حسین مهربان" به میدان فرستاد. اما روز گذشت که مهدی رحمتی مسئولیت ارنج عنابی‌پوشان شهر خودرو را برعهده داشت، ترکیبی کاملا متفاوت از گذشته را به میدان مسابقه فرستاد و تنها 4 بازیکن از ترکیب قبلی در آن حضور داشتند. بازیکنانی که دیروز رحمتی به آن‌ها میدان داد: بابک سلامت، فرشاد فرجی، عرفان معصومی، محمد علی فرامرزی، حسن جعفری، اکبر صادقی، امیر حسین کریمی، رحمان جعفری، صادق صادقی، روح الله سیف الهی و امین قاسمی نژاد.

 

 

 


مهدی رحمتی دیروز در تعویض‌ها آزاد جعفرزاده، معراج پور تقی، بهتاش میثاقیان، ابوذر صفرزاده و احمد الجبوری را به میدان فرستاد که جایی در لیست فصل گذشته شهر خودرو نداشتند و به تازگی با مشهدی‌ها به توافق رسیده‌اند. 


در لیست شهر خودرویی‌ها از بازیکنانی مانند علی نعمتی، حسین مهربان، متین صفائیان، بهتاش میثاقیان و سعید جلالی راد به عنوان سهمیه بومی یاد می‌شود که البته متین صفائیان نیز از جمع عنابی‌پوشان جدا شده تا در طول سالیان حضور پدیده (شهر خودرو) در لیگ برتر، تعداد بازیکنان بومی این تیم به کاهش پیدا کند.

شهر خودرو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۷۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی نیازی کشور به واردات ورق‌های گالوانیزه خودرو با میدان داری چهارمحال و بختیاری

حمید شجاعی اظهار داشت: واردات بسیاری از ورق‌های گالوانیزه خودرویی به واسطه تامین این نیاز از سوی شرکت ورق خودروی چهارمحال و بختیاری، قطع شده است.

وی افزود: به واسطه توانمندی شرکت ورق خودرو محصولات تولیدی به کشور‌های دنیا صادر می‌شود.

شجاعی اضافه کرد: خودروسازان خارجی تمایل خود را برای استفاده از محصولات ورق خودرو اعلام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید

آغاز عملیات احداث خط تولید ورق گالوانیزه خودرو در چهارمحال و بختیاری

وی ادامه داد: حضور در بازار‌های کیفی دنیا و صادرات ۲۰ هزارتنی در سال ۱۴۰۳ از مهمترین برنامه‌های پیش روی این واحد صنعتی است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ترکیب تیم های فولاد و تراکتور
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با نساجی مشخص شد
  • پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» در ورامین تشییع شد
  • پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد
  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • «روال عادی» به هفته پایانی اجرا در تئاتر شهر رسید 
  • «روال عادی» به هفته پایانی اجرا در تئاتر شهر رسید
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید
  • بی نیازی کشور به واردات ورق‌های گالوانیزه خودرو با میدان داری چهارمحال و بختیاری