Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی، در پی اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص)، با صدور بیانیه‌ای این اقدام را محکوم کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به گزارش مجمع جهانی بیداری اسلامی، متن پیام دکتر ولایتی به این شرح است:

۱۴۰۰ سال ازابلاغ پیام وحی به خاتم انبیاء حضرت رسول اکرم (ص) می‌گذرد، پیامی که ابلاغ رحمت ومودت بین انسان هاست وعالی‌ترین و زیباترین مضامین را با خود به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این رسالت از همان روز‌های آغازین دعوت به اسلام و ظهوردین مبین، صاحبان زر، زور و تزویر که منافع مادی و دنیوی خود را در مقابل آرمان‌هایی همچون عدالت، معنویت و آزادی در خطر می‌دیدند به انحاء مختلف به مخالفت و دشمنی وا داشت، غافل از این که خداوند متعال پشتیبان این نور آسمانی و الهی است.

بعثت در برهه‌ای از تاریخ روی داد که جهان با جاهلیت و بربریت مصادف بود و اینک نیز جهان در آغاز قرن بیست و یکم شاهد جاهلیت مدرنی است که جایگزین جاهلیت عصر بعثت شده است.

پس از محکومیت‌های جهانی در حالی که باید شاهد جمع‌آوری و جلوگیری از چاپ نشریه موهن به ساحت پیامبر اکرم (ص) در فرانسه می‌بودیم، اما اعمال برخورد‌ها و استاندارد‌های دوگانه موجب شد این تفکر شرک آمیز و ضد دینی در نظام آموزشی این کشور نیز رسوخ و بروز یافته و تبلیغ گردد.

تمامی این رویداد‌ها گواه آن است که رشد روز افزون اسلام خواهی و اسلام گرایی، وجدان‌های آگاه و بیدار را بر پایه آموزه‌های وحیانی رشد و گسترش داده و موجب گردیده دولتمردان و هدایت کنندگان اصلی حرکت شوم به صورت علنی وارد میدان گردند و چهره واقعی و ننگین خود را رسوا سازند.

افراط گری و هتک حرمت ساحت پیامبر (ص)، دو روی یک سکه اند که توسط صهیونیسم بین الملل و استکبار جهانی علیه اسلام ناب به کار بسته شده است.

در افراطی گری جسم انسان‌ها و در اهانت، روح و تفکر بشریت هدف قرار می‌گیرد، مدعیان دروغین حقوق بشر به بهانه آزادی بیان هتاکانه‌ترین اقدامات، جنایت‌ها و خباثت‌ها را انجام می‌دهند و در مقابل کوچک‌ترین مخالفت و انتقاد، سخت‌ترین مجازات‌ها و برخورد‌ها را اعمال می‌دارند و این در حالی است که خود را مدعیان آزادی بیان و حقوق بشر نیز می‌نامند.

گناه بزرگ و نابخشودنی حمایت کنندگان از این اقدامات که با نقاب آزادی بیان و مدرنیته، به تایید و تشجیع اهانت کنندگان پرداخته اند، مسلماً موجب اندوه و پاسخ مسلمانان، آزادیخواهان و عدالت جویان در جهان خواهد گردید و اتحاد و انسجام روزافزون مسلمانان، بیداری آحاد جوامع اسلامی، محکومیت جهانی این حرکات شوم و ... را که به ارزشمند‌ترین و بالاترین مخلوق بشر اهانت می‌کنند به دنبال خواهد داشت.

مجمع جهانی بیداری اسلامی همان گونه که قبلاً نیز بیان داشته است، ضمن محکوم کردن این جنایت و اهانت بزرگ، از تمامی مسلمانان می‌خواهد با حفظ هوشیاری و آگاهی طراحان این توطئه‌های ضد اسلامی را ناکام گذارند.

علی اکبر ولایتی

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی برچسب ها: پیامبر اکرم ، پیامبر خدا ، دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی ، اهانت ، علی اکبر ولایتی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: پیامبر اکرم پیامبر خدا دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی اهانت علی اکبر ولایتی مجمع جهانی بیداری اسلامی پیامبر اکرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۷۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از دانشجویان آمریکایی

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در بیانیه‌ای برخوردهای صورت گرفته از سوی پلیس و دولت آمریکا با دانشجویان حامی فلسطینیان در این کشور را محکوم کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن برخوردهای صورت گرفته از سوی پلیس و دولت آمریکا با دانشجویان حامی فلسطینیان در این کشور، خواستار حمایت جهانی دانشجویان، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی و علمی جهان از این جنبش دانشجویی اصیل شد.

در متن این بیانیه آمده است:

«بلوغ و باروری جنبش دانشجویی اصیل در ایالات مختلف آمریکا، در محکومیت صهیونیسم ، با سرکوب و دستگیری گسترده دانشجویان توسط مدعیان دموکراسی و آزادی بیان در این کشور مواجه شده است.دانشجویانی که از کالیفرنیا تا تگزاس، غیرتمندانه در دفاع از کودکان و مردم مظلوم غزه به میدان آمده‌اند هرگز از مطالبات اساسی خود مانند پایان دادن به جنگ غزه، قطع ارتباطات دانشگاهی با رژیم اشغالگر قدس و محاکمه عوامل نسل کشی غزه کوتاه نخواهند آمد. شکل گیری، تثبیت و استمرار  این جنبش دانشگاهی و بشردوستانه، خواب راحت را ازچشم فاتلان کودکان غزه ربوده و علاوه بر آن، فردایی  آکنده از آگاهی و ظلم ستیزی را در فضای دانشگاهی و علمی غرب نوید می‌دهد.

گستردگی، آگاهی و استقامت سه رکن اصلی این جنبش بی سابقه در آمریکا محسوب می‌شود. جنبشی که با سرعتی مثال زدنی در حال تعمیم به دیگر حوزه‌های جغرافیایی و آموزشی غرب است.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ضمن تقدیر از صلابت دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها که علی‌رغم خفقان ناشی از سلطه لابی‌های صهیونیستی در آمریکا به میدان حمایت از هم نوعان خود در غزه آمده‌اند، جنایت و برخوردهای صورت گرفته علیه آنها را قویا محکوم می‌کند. همچنین این سازمان، خواستار حمایت گسترده همه دانشگاه‌ها، مراکز علمی و فرهنگی جهان، فارغ از هر نژاد و مذهبی، از حرکت انسان دوستانه و تاریخی دانشجویان آمریکایی مدافع حقیقت و حقانیت است.

بدیهی است که اتحاد جهانی در حمایت از دانشجویان به پاخاسته در برابر جریان زور و اشغالگری، حداقلی‌ترین مسئولیت انسان‌های آزاده و خیراندیش دنیا در قبال این جوانان غیور خواهد بود. به امید آنکه چنین تحرکاتی ضمن افشای هر چه بیشتر ماهیت نظام سلطه، منجر به پایان یافتن جنگ غزه و شکست جنایتکاران صهیونیست و حامیان آنها شود. انشاالله.»

در ادامه عکس‌هایی از تظاهرات دانشجویان امریکایی در حمایت از مردم مظلوم غزه را می‌بینید:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ایران و کشور‌های جهان
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • حضور مقامات بین‌المللی در ریاض برای گفتگو پیرامون غزه
  • سفر نخست‌وزیر پاکستان به عربستان
  • اهانت مجدد به قرآن کریم در استکهلم
  • حمایت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از دانشجویان آمریکایی
  • بیداری جهانی زمینه تحول در جبهه مقاومت را رقم خواهد زد
  •  هنگامه بیداری فرهیختگان در غرب
  • انتقاد دبیر کل حزب مجمع ایثارگران از حذف اندیشه و تصاویر امام
  • جهاد اسلامی: برپایی دولت فلسطینی بر اساس توافق اسلو یک فریب بزرگ است