Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان نطنز گفت: باید بر فعالیت نماز خانه‌های بین راهی مجتمع‌های خدماتی - رفاهی نظارت بیشتری صورت بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام موسوی زاده از وضعیت نماز خانه‌های بین راهی مجتمع‌های خدماتی رفاهی شهرستان نطنز و ارزیابی آنها به همراه نمایندگان دستگاه‌های مربوطه بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این بازدید با بیان اینکه حفظ پاکیزگی جزئی از دین مبین اسلام است، گفت: باید نظافت و بهداشت محیط در این مجتمع‌ها رعایت شود و نظارت مستمری بر این موضوع انجام بگیرد.

دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان نطنز با اشاره به اهمیت و نقش بسیار زیاد مجتمع‌های خدماتی، رفاهی در جذب عموم مردم و مسافران تصریح کرد: این مراکز باید از هر لحاظ مجهز و پاکیزه باشند تا مسافرانی که به منظور استراحت و یا انجام فرایض دینی خود به آنها مراجعه می‌کنند، بتوانند بهره لازم را ببرند و دچار مشکل نشوند.

موسوی زاده یادآور شد: علاوه بر خدمات رفاهی و مادی باید زمینه ارائه خدمات رفاهی معنوی نیز مورد توجه قرار بگیرد. انتظار می‌رود وضعیت نمازخانه‌ها بهبود یابد.

وی با تأکید بر اینکه اقامه نماز موجب می‌شود مسافران برای مدتی توقف و استراحت داشته باشند، ادامه داد: نباید از نقش نمازخانه‌های بین‌راهی در کاهش تصادفات جاده‌ای غافل شد.

دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان نطنز در پایان به ضرورت رسیدگی به نمازخانه‌های تفرجگاه‌ها و مراکز گردشگری تاکید کرد.

کد خبر 451649

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ستاد اقامه نماز نماز اول وقت نطنز مسافران مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرستان نطنز بین راهی اقامه نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۷۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود

نماز عبادی - سیاسی این هفته تهران به امامت آیت‌الله سید احمد خاتمی و در دانشگاه تهران اقامه می‌شود.

به گزارش مشرق، نماز عبادی - سیاسی این هفته تهران هفتم اردیبهشت ماه به امامت آیت‌الله سید احمد خاتمی و در دانشگاه تهران اقامه می‌شود.

طبق روال ساعت ۱۰:۳۰ صبح درب‌های دانشگاه به روی نمازگزاران گشوده می‌شود و برنامه‌ها از ساعت ۱۱ آغاز خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اینفوگرافیک | مجتمع های خدماتی رفاهی استان قزوین
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • گزارش‌هایی از تخلفات مجتمع‌های بین راهی قم اعلام شد