Web Analytics Made Easy - Statcounter

انیمیشن «رایا و آخرین اژدها» به کارگردانی مشترک «کارلوس لوپز استرادا» و «دان هال» اکران بین المللی خود در سینما‌های جهان را دوازدهم ماه مارس سال ۲۰۲۱ آغاز خواهد کرد.

خبرگزاری میزان - انیمیشن «رایا و آخرین اژدها» به کارگردانی مشترک «کارلوس لوپز استرادا» و «دان هال» اکران بین المللی خود در سینما‌های جهان را دوازدهم ماه مارس سال ۲۰۲۱ آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«رایا و آخرین اژدها» انیمیشنی ماجراجویی و خیال‌پردازی حماسی است که از سوی استودیو سینمایی والت دیزنی اکران خواهد شد.

انیمیشن «رایا و آخرین اژدها» در سرزمینی به نام کوماندرا جریان پیدا می‌کنند؛ دنیایی شامل پنج قبیله که همگی در سرزمینی زندگی می‌کنند که توسط اژد‌هایی خلق شده است که مدت‌ها از نابودی او می‌گذرد.

بیشتر بخوانید:  برای مشاهده آخرین اخبار سینمای هالیوود اینجا کلیک کنید

این سرزمین آخرین هدیه‌ی اژدهایان به به مردم ساکن در آن محسوب می‌شود و کوماندرا اکنون توسط یک نیروی شرور و تاریک مورد حمله گرفته است. این وسط هم رایا شخصی نیست جز یک جنگجوی تنها که در تلاش برای نجات خود و مردمانش است و تصمیم دارد هرطور که می‌شود آخرین اژد‌های باقی‌مانده را پیدا کند. چون اعتقاد دارد این اژد‌ها می‌تواند کوماندرا و ساکنین آن را نجات دهد.

کسی استیل و آکوافینا دو صداپیشه اصلی این انیمیشن هستند، هنوز درباره سایر صداپیشگان این انیمیشن صحبتی به میان نیامده است.

نویسندگان انیمیشن «رایا و آخرین اژدها» برای نگارش آن از افسانه‌های جنوب شرقی آسیا الهام گرفته اند، به همین دلیل این انیمیشن ما را به یاد موآنا می‌اندازد، چون هر دو به روایت داستانی جدید می‌پردازند، و ماجرایی را روایت می‌کنند که با الهام از افسانه‌ها و فرهنگ یک منطقه خاص از جهان نوشته شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: هالیوود سینمای هالیوود

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا هالیوود سینمای هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۷۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید

به گزارش "ورزش سه"، اورتون شب گذشته در دیدار معوقه از رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس به مصاف لیورپول رفت و موفق شد این حریف همشهری و قدیمی‌اش را با دو گل شکست دهد و یک پیروزی شیرین را به دست آورد.

این شکست باعث شد که شاگردان یورگن کلوپ از کورس قهرمانی این مسابقات عقب بمانند و شرایط برای رسیدن به این جام برای آنها بسیار دشوار شود. نکته جالب اینجاست که اورتون از زمان پیروزی برابر لیورپول تحت هدایت آنچلوتی در فصل 21-2020 دیگر موفق به کسب سه امتیاز بازی برابر این تیم نشده بود.

حالا دایش در کنار این مربی ایتالیایی تنها مربیانی هستند که موفق شده‌اند لیورپول را شکست دهند و این رکورد جذاب به نام او هم ثبت شده است. تلاش اورتون برای فرار از منطقه سقوط و ادامه حضور در لیگ برتر در فصل آینده همچنان ادامه دارد و سه امتیاز این بازی می‌تواند کمک شایانی به آنها در رسیدن به این هدف کند.

این تیم در این فصل با معضل جدی کسر امتیازهای متوالی روبرو بوده و در حال حاضر در جایگاه شانزدهم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ایستاده است و امیدوار است که بتواند در دیدارهای پیش رو فاصله‌اش را با قعر جدول بیشتر کند.

دیگر خبرها

  • همه چیز درباره انسی ۲۰۲۴/ تری گیلیام جایزه افتخاری می‌گیرد
  • نگاه به سینما جدی نیست/ بررسی پیدایش هالیوود در مستند «پشت صحنه»
  • فیلم| لحظاتی از جذاب‌ترین و تکنیکی‌ترین گل‌های تاریخ فوتبال
  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • گل های جذاب لحظه ثانیه های آخری تیم ملی انگلیس در طول تاریخ / فیلم
  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد
  • چالش‌های یک شتاب‌دهنده در حوزه تولید محتوا/ درآمدزایی از انیمیشن به شرط ورود به بازار بین‌المللی
  • تصاویری جذاب از معرفی تسلا مدل ٣ پرفورمنس ٢٠٢۴
  • املیانو مارتینز، شیطان بزرگ دنیای فوتبال / انیمیشن بلیچر ریپورت
  • برتری اینتر مقابل میلان و کسب ستاره دوم در سری آ به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم