Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابتهای هفته پنجم لیگ ستارگان قطر امروز یکشنبه تیم الدحیل با رامین رضاییان مدافع ایرانی خود با نتیجه ۲ بر یک برابر الریان به پیروزی رسید.

در حالی که بازی با نتیجه تساوی یک یک در حال اتمام بود رامین رضاییان با یک ضربه کاشته زیبا در دقیقه ۹۳ گل پیروزی بخش الدحیل را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقه شجاع خلیل زاده مدافع سابق پرسپولیس که به تیم الریان پیوسته است حضور نداشت.

در دیگر بازی امروز، تیم الاهلی با امید ابراهیمی هافبک ایرانی خود مقابل السد با نتیجه سنگین یک به ۷ شکست خورد تا السد با ۱۳ امتیاز صدر جدول را از الاهلی بگیرد.

کد خبر 5056089 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ ستارگان قطر تیم فوتبال الدحیل قطر رامین رضاییان شجاع خلیل زاده تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس بشار رسن شجاع خلیل زاده ویروس کرونا هندبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس مهدی رسول پناه فدراسیون کشتی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۷۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!

آفتاب‌‌نیوز :

العین امارات با وجود شکست ۲-۱ مقابل الهلال در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، موفق شد به فینال صعود کند. العین که چند سالی بود در لیگ قهرمانان آسیا توفیق زیادی نداشت، با هدایت هرنان کرسپوی آرژانتینی موفق شد بعد از سال‌ها به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

در مورد فینالیست شدن العین نکته جالبی وجود دارد و آن هم نقش ِویژه پرسپولیس در این صعود است. پرسپولیس که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های الدحیل، النصر و استقلال تاجیکستان همگروه بود، در آخر نتوانست به دور حذفی صعود کند و در همان مرحله گروهی حذف شد. با این حال تیم گل‌محمدی بعد از شکست الدحیل در قطر زمینه‌ساز اخراج هرنان کرسپو از الدحیل شد و این مربی از این تیم قطری اخراج شد. اخراجی که البته برای بازیکن سابق پارما، لاتزیو، اینتر، میلان و چلسی خوش یمن شد و کرسپو بلافاصله هدایت العین را برعهده گرفت.

کرسپو با العین برخلاف الدحیل عالی نتیجه گرفت و موفق شد با شکست دادن النصر و الهلال دو غول پرستاره فوتبال عربستان راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شود. اگر پرسپولیس مقابل الدحیل به برتری نمی‌رسید، شاید کرسپو به کارش در الدحیل ادامه می‌داد و برکنار نمی‌شد. العین هم به سراغ مربی دیگری می‌رفت و شرایط به کلی تغییر می‌کرد. در واقع پرسپولیس نقش ویژه‌ای در صعود العین به فینال آسیا داشته و هواداران این تیم اماراتی می‌تواند از نماینده ایران ممنون باشد!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • مس رفسنجان با حذف پیکان راهی مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی شد
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • جلسه سرنوشت‌ساز بارسلونا در غیاب لاپورتا
  • تایلند 3 عراق 2، هفتمین صعود متوالی به جام جهانی
  • تایلند 3 عراق 2: صعود به جام جهانی با بازگشت شیرین
  • گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها
  • ماجرای ابراز علاقه اوسمار به رامین رضاییان
  • جملات عجیب رونالدو قبل از زدن کاشته (فیلم)