Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از فارس، «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بعد از دو روز از توافق این رژیم با سودان بر سر عادی‌سازی روابط گفت که تل‌آویو برای خارطوم آرد فرستاده است.

او امروز یکشنبه گفت: «ما به دنبال صلح گرمی با سودان هستیم و فورا به دوستان جدید خود در آنجا محموله آرد به ارزش پنج میلیون دلار می‌فرستیم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنین گفت که این رژیم و ایالات متحده آمریکا همکاری قوی در راستای حمایت از فرآیند انتقال قدرت در سودان دارند.

ارتش سودان فروردین سال ۱۳۹۸ عمر البشیر رئیس جمهور این کشور را بعد از ماه‌ها اعتراضات مردمی که با افزایش قیمت نان جرقه خود، برکنار کرد و با توجه به اینکه این کشور در حال حاضر روزانه، یک و نیم میلیون دلار برای نان هزینه می‌کند، اعانه تل آویو کمتر از چهار روز آرد مورد نیاز سودان را تأمین می‌کند.

بنیامین نتانیاهو پیشتر به دلیل اینکه لباس‌های کثیف خود را برای شستن به آمریکا می‌برد، سوژه رسانه‌های این کشور شده بود.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه اظهاراتش همچنین اقدام گواتمالا و استونی در «تروریست نامیدن» حزب‌الله را ستود و گفت: «شمار زیادی از کشور‌ها علنا می‌گویند حزب‌الله تروریست است».

بعد از توافق تل آویو و خارطوم، منابعی در وزارت خارجه و کاخ سفید آمریکا فاش کردند که دوت جدید سودان متعهد شده است در قبال لغو تحریم‌های آمریکا و عادی‌سازی با رژیم تل آویو، حزب‌الله را تروریستی اعلام کند.

از سوی دیگر، یکی از پیش شرط‌های واشنگتن برای حذف نام کشور بحران زده سودان از لیست کشور‌های تروریستی دریافت غرامت ۳۳۵ میلیون دلاری از این کشور برای قربانیان یکی از عملیات ادعایی تروریستی بوده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: علائم کرونا طرح وان مذاکرات سودان و اسرائیل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 مهدی رسول پناه مهرداد سپهری رژیم صهیونیستی سودان بنیامین نتانیاهو عادی سازی روابط علائم کرونا طرح وان مذاکرات سودان و اسرائیل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 مهدی رسول پناه مهرداد سپهری رژیم صهیونیستی تل آویو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۷۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استانداردهای دوگانه پارلمان اروپا در قبال تحولات منطقه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، پارلمان اروپا درحالی در نشست امروز خود یک قطعنامه ضد ایرانی تصویب کرد که در برابر جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه ساکت مانده و تنها از این رژیم خواسته به قانون‌های بین المللی احترام بگذارد.

شرکت کنندگان در این نشست پارلمان اروپا عملیات تنبیهی ایران علیه تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در دمشق را محکوم کرده و خواهان افزایش تحریم‌ها علیه تهران شدند.

در قطعنامه پارلمان اروپا نسبت به پیامدهای خطرناک جنگ علیه نوار غزه بر ثبات منطقه هشدار داده شده است.

در این قطعنامه اعلام شده که رژیم صهیونیستی به صورت نامتناسبی از خشونت در غزه استفاده کرده و تل آویو باید به عرف‌های بین المللی احترام بگذارد.

پارلمان اروپا از رژیم صهیونیستی خواست اجازه ورود کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه را بدهد.

این در حالی است که عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی در راستای قانون‌ها و عرف‌های بین المللی و با هدف تنبیه کردن متجاوز به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق صورت گرفت و در این عملیات تنها اهداف نظامی هدف قرار گرفتند اما رژیم صهیونیستی بعد از گذشت بیش از ۲۰۰ روز از تجاوز به نوار غزه در میان سکوت جامعه بین الملل به کشتار فلسطینی‌ها و بمباران خانه‌ها و بیمارستان‌های این باریکه ادامه می‌دهد.

کد خبر 6088573

دیگر خبرها

  • «طوفان الاقصی» توطئه عادی سازی روابط با اسراییل را شکست داد
  • استانداردهای دوگانه پارلمان اروپا در قبال تحولات منطقه
  • آمریکا: عادی‌سازی روابط مشروط به تغییر رفتار طالبان است
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت/ تبدیل شدن نوار مرزی شمال اسرائیل به شهر ارواح+ فیلم
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت
  • نگرانی تل‌آویو از صدور احکام‌ بین‌المللی بازداشت برای مقامات ارشدش
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • نظر ۶ استاد روابط بین‌الملل درباره اقدام ایران علیه اسرائیل
  • مهمترین دستاورد طوفان الاقصی توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل است
  • توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل، مهمترین دستاورد طوفان الاقصی