Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@04:07:44 GMT

خانواده های شهدا ذخایر ارزشمند انقلاب هستند

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۷۶۲۶

خانواده های شهدا ذخایر ارزشمند انقلاب هستند

خاصی پور گفت: خانواده های شهدا ذخایر ارزشمند و معنوی انقلاب و نظام هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، همزمان با سالروز شهادت یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امروز(یکشنبه، ۴ آبان) رییس اداره ورزش و جوانان به همراه رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، مسئول بسیج ورزشکاران، نائب رییس هیات ورزش های همگانی و رییس هیات والیبال در منزل شهیدان سعید وثوقی و مهیار رحیمیان حضور یافته و ضمن دلجویی از خانواده های آنان از صبر و مجاهدت های آنان تجلیل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«وحید خاصی پور» در این دیدارها اظهارکرد: امنیت، آسایش، عزت و اقتدار کنونی کشور مرهون جانفشانی‌ های شهدا و خانواده ‌های گرانقدر شهداست که در صحنه‌ های مختلف در برابر دشمنان ایستادند و اجازه تعدی به یک وجب از خاک میهن را به دشمن ندادند.

 

رییس اداره ورزش و جوانان بندر آستارا با بیان اینکه خانواده های شهدا ذخایر ارزشمند و معنوی انقلاب و نظام هستند، افزود: صبر و بردباری خانواده‌‌ های معظم شهدا ادامه‌ دهنده خط سرخ حسینی و راه شهیدان است.

 

وی تصریح کرد: صبر و ایثار خانواده شهدا کمتر از شهادت نیست، درود بر شما به خاطر صبری که دارید و رسالتی که به خوبی انجام داده و فرزندان رشیدی را به جامعه تحویل دادید.

 

خاصی پور خاطرنشان کرد: باید برای ادامه راه شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ترویج و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل آینده منتقل شود.

 

*همه ما در تبیین فرهنگ شهادت رسالت خطیری داریم

حجت الاسلام«اصغر ابراهیمی» نیز در این دیدارها یاد و خاطره شهدا را گرامیداشت و افزود: زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا و قدردانی از رشادت های ايثارگران باعث تداوم راه انقلاب می شود.

 

رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران بندر آستارا تصریح کرد: جامعه ای كه در آن فرهنگ ايثار و شهادت نفوذ كرده باشد همواره در مسير رشد و تعالی حركت می كند.

 

وی با بیان اینکه خانواده شهدا چشم و چراغ ملت و شمع روشنی بخش مسیر ایستادگی هستند، گفت: امروز همه ما در ادامه این راه و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت رسالت خطیری بر دوش داریم.

 

حجت الاسلام ابراهیمی با تاکید بر ضرورت عمل به وصیت شهدا، خاطرنشان کرد: باید با احساس مسئولیت، تعهد به کار و اخلاص در عمل و پیروی از منویات مقام معظم رهبری با تمام توان در مسیر شهدا حرکت کنیم.

 

گفتنی است، در پایان این دیدار با اهدای لوح تقدیری به رسم یادبود، از خانواده شهیدان سعید وثوقی و مهیار رحیمیان تجلیل شد.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: ذخایر ارزشمند انقلاب اقتدار و امنیت کشور خانواده شهدا بندر آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۷۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رحیمی ظهر دوشنبه در دیدار با فرماندار ویژه شهرستان دهلران، خادمی خانواده شهدا و ایثارگران را افتخاری برای کارکنان این مجموعه ذکر کرد و گفت: تعامل سایر دستگاه‌ها موجب تسریع در امورات بنیاد شهید و امور ایثارگران خواهد شد.

وی بر ضرورت ساماندهی گلزار شهدا و اقداماتی در این زمینه اشاره و افزود: اختصاص اعتبار برای ساماندهی گلزار شهدای شهرستان و بویژه گلزارشهدای امامزاده سید اکبر (ع) از مطالبات است.

لطیف صادقی فرماندار ویژه دهلران نیز به رسالت بنیاد شهید در خادمی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران اشاره و افزود: وظیفه همه ما و دستگاه‌های اجرایی شهرستان است که خادم خانواده شهدا و ایثارگران باشیم و دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا وایثارگران کمترین کاری است که از دست ما بر می‌آید.

وی انقلاب اسلامی را حاصل خون شهدا و رشادت ایثارگران عزیز ذکر کرد و افزود: ما باید در عمل و خدمت به مردم ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

کد خبر 6098249

دیگر خبرها

  • هر نوع حجابی برای دشمن یک پرچم ایران شده است
  • طرح نور با پشتوانه‌ مردمی و با قدرت ادامه دارد
  • دیدار رییس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب
  • شهادت ۵۲ فلسطینی دیگر در غزه/ شمار شهدا به ۳۴ هزار و ۷۳۵ نفر رسید
  • انعکاس جهانی پاویون جمهوری اسلامی ایران در دوسالانه ونیز قابل اعتنا بود
  • انزوای رژیم صهیونیستی در جشنواره‌ها/ از فرصت‌ها استفاده نکردیم
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • بچه‌ها الگوی خوابشان را از والدین می‌آموزند
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم