Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@19:32:01 GMT

انصاری‌فرد، متخصص زدن گل‌های حیاتی(عکس)

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۷۸۹۱

مهاجم ایرانی آ. ا. ک تک گل پیروزی تیمش مقابل جیانینا را به ثمر رساند.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته ششم سوپر لیگ یونان یکشنبه شب پیگیری شد که در یکی از بازی‌ها، تیم آ. ا. ک آتن که برای چهارمین مسابقه پیاپی کریم انصاری‌فرد را به‌عنوان مهاجم نوک در ترکیب داشت، از ساعت ۲۲ در ورزشگاه زوسیمادس با تیم رده هشتمی جیانینا دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

در دقیقه ۱۳ این مسابقه روی بی‌احتیاطی دروازه‌بان جیانینا در زمان خروج از دروازه و خطا روی بازیکن آ. ا. ک، داور به سود یاران انصاری‌فرد اعلام پنالتی کرد.

 

کریم انصاری‌فرد که در هفت گذشته سوپر لیگ یونان موفق به زدن گل حساسی برابر پائوک شده بود، پنالتی اعلام شده به سود تیمش مقابل جیانینا را هم برخلاف جهت دروازه‌بان حریف، به سمت چپ زد و گل اول را به ثمر رساند.

 

 

 

 

در ادامه بازی گلی به همراه نداشت تا آ. ا. ک آتن موفق شود با تک گل مهاجم ایرانی خود به پیروزی یک بر صفر خارج از خانه دست پیدا کند، به امتیاز ۱۰ برسد و در رده چهارم جدول سوپر لیگ یونان بایستد.

 

انصاری‌فرد پس از جدایی از السیلیه قطر و پیوستن به آ. ا. ک آتن، یک گل حساسی در مرحله نهایی پلی‌آف لیگ اروپا مقابل ولفسبورگ آلمان به ثمر رسانده و در سوپر لیگ یونان نیز دو گل زده که با ۴ امتیاز برای تیمش همراه بوده است.

 

 

  کریم انصاری فرد آ ا ک آتن یونان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کریم انصاری فرد آ ا ک آتن یونان سوپر لیگ یونان انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۷۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم شهرداری گرگان در نخستین دیدار دومین دوره سوپر لیگ غرب آسیا امروز پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ماهدربیروت مقابل تیم الریاضی لبنان به میدان رفت.

شاگردان مصطفی هاشمی با ترکیب ارسلان کاظمی، نوید رضایی‌فر، سالار منجی، سینا واحدی و ویل چری این دیدار را آغاز کردند. بازیکنان شهرداری گرگان نیمه اول را با نتیجه ۴۵ بر ۳۲ به رختکن رفتند و در نهایت با نتیجه ۹۵ بر ۶۰ این بازی را واگذار کردند.

نتایج چهار کوارتر این دیدار به شرح زیر است:

کوارتر اول: ۲۳ بر ۲۲ / الریاضی

کوارتر دوم: ۲۲ بر ۱۰ / الریاضی

کوارتر سوم: ۲۶ بر ۱۸ / الریاضی

کوارتر چهارم: ۲۴ بر ۱۰ / الریاضی

شایان ذکر است، دومین دیدار تیم‌های شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در فینال سوپر لیگ غرب آسیا روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتماه ساعت ۲۱:۱۵ در تهران و فینال سوم (در صورت نیاز) این رقابت‌ها روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۲۲:۱۵ در بیروت برگزارخواهد شد.

کد خبر 6088806

دیگر خبرها

  • جوان ‌تراکتور متخصص گلزنی در بازی‌های حذفی!
  • شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • کار بزرگ یاران حاج‌صفی با 3 گل طلایی
  • حاج‌صفی در مهم‌ترین بازی فصل
  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • انصاری‌فرد از بازی خاص محروم شد
  • حمایت از رژیم صهیونیستی برای حکومت اردن امری حیاتی است 
  • بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان