Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@14:28:40 GMT

وضعیت فوق العاده در مصر سه ماه دیگر تمدید شد

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۸۲۲۶

وضعیت فوق العاده در مصر سه ماه دیگر تمدید شد

روزنامه رسمی المجموریه در پایگاه اینترنتی خود نوشت که به موجب فرمان عبدالفتاح السیسی، وضعیت فوق العاده در مصر از بامداد امروز دوشنبه به مدت سه ماه تمدید شد.

وضعیت فوق العاده برای نخستین بار به دستور السیسی در تاریخ ۲۵ اکتبر سال۲۰۱۴ در مناطق مشخصی از شمال شبه جزیره سینا اعمال شد و از آن زمان تاکنون این تصمیم همواره  برای این مناطق تکرار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما وضعیت فوق العاده در سراسر مصر نیز برای نخستین بار در پی حملات تروریستی به کلیساهای شهر اسکندریه و طنطا در ۹ آوریل ۲۰۱۷ که مسئولیت آن را گروه تروریستی داعش بر عهده گرفت، به مدت ۳ ماه اعمال گردید و  مدت مزبور تاکنون بارها تمدید شده  است.

این سیزدهمین بار است که به بهانه مبارزه با تروریسم وضعیت فوق‌العاده در این کشور تمدید می‌شود. نهادهای حقوق بشری هشدار می‌دهند که به دنبال اعلام وضعیت فوق العاده حق شهروندان پایمال خواهد شد.

مقامات مصر مدعی ‌شده‌اند که این امر مؤقت بوده و جهت مبارزه با تروریسم اتخاذ شده است.

برچسب‌ها تروریسم گروه تروریستی داعش عبدالفتاح السیسی مصر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تروریسم گروه تروریستی داعش عبدالفتاح السیسی مصر تروریسم گروه تروریستی داعش عبدالفتاح السیسی مصر اخبار کنکور وضعیت فوق العاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۸۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت فوق‌العاده خطرناک یک موتورسوار در مشهد (فیلم)

 

 

 

منبع : برترین ها 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جان سالم به در بردن موتورسوار پس از تصادف (فیلم) اقدام خطرناک موتورسوار عجول در خیابان (فیلم) یک موتورسوار زیر چرخ‌های بونکر سیمان له شد (فیلم)

دیگر خبرها

  • آغاز فروش بلیت فوق‌العاده قطار مشهد
  • پیش فروش بلیت قطار فوق‌العاده به مشهد آغاز شد
  • حرکت فوق‌العاده خطرناک یک موتورسوار در مشهد (فیلم)
  • اتمسفر فوق العاده و استقبال بی نظیر هواداران فرانسوی WWE از رویداد بکلش / فیلم
  • دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد
  • شکست شمشیرباز اول جهان در فینال مسابقات جایزه بزرگ سئول
  • پاداش فوق‌العاده برای نساجی پیش از بازی با پرسپولیس
  • پاداش فوق‌العاده برای حریف پرسپولیس با یک شرط سخت
  • یک رهبر ارشد حماس: پیروزی نزدیک است
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد