Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا نصر در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اتمام پروژه نمایشگاه اصفهان در هفته‌های آتی اظهار داشت: قرار است در روز ۱۴ آبان ماه با حضور مقامات کشوری نمایشگاه بین المللی اصفهان افتتاح و بهره برداری شود.

وی یکی از شاخصه‌های نمایشگاه بین المللی اصفهان را توسعه آن در آینده اعلام کرد و افزود: این نمایشگاه مایه مباهات اصفهان است و سالن امیرکبیر این نمایشگاه از بزرگترین سالن‌های نمایشگاهی کشور در فضای مفید هشت هزار مترمربع احداث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصمیمی برای کاربری نمایشگاه فعلی اتخاذ نشده است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه نمایشگاه بین المللی اصفهان در ایران و خاورمیانه زبانزد است، تصریح کرد: پارکینگ‌های تعبیه شده در نمایشگاه گنجایش یک هزار خودرو را دارد که در آینده می‌تواند تا دو برابر توسعه یابد.

وی افزود: هنوز تصمیمی برای کاربری نمایشگاه بین المللی پل شهرستان اتخاذ نشده است و گزینه‌هایی اعم از کاربری کارآفرینی، موزه فرش، توسعه فضای سبز برای این مکان مطرح شده است که با توجه به همجواری با تپه اشرف این اطمینان خاطر را به شهروندان می‌دهیم که بهترین تصمیم برای کاربری نمایشگاه فعلی توسط مدیریت شهری اتخاذ شود.

کد خبر 5055733

منبع: مهر

کلیدواژه: نمایشگاه بین المللی اصفهان شهرداری اصفهان ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا شهرکرد گرگان شهادت امام رضا ع نیروی انتظامی کرمانشاه هفته ناجا ستاد ملی مقابله با کرونا مراسم عزاداری هفته نیروی انتظامی نمایشگاه بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۸۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

39 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،سید اسماعیل علوی اظهار کرد: برای حفظ کاربری اراضی کشاورزی و اجرای حکم تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی سال گذشته 39 فقره تغییر کاریری غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان ساری قلع و قمع شد.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری تصریح کرد: با قلع و قمع این تغییر کاریری های غیرمجاز 228 هزار و 970 متر مربع به اراضی کشاورزی این شهرستان چرخه تولید بازگشت.

 

 وی با بیان اینکه هرگونه تغییرکاربری و تفکیک اراضی کشاورزی، ساخت و ساز و دیوارکشی در مزارع و باغ‌ها بدون اخذ مجوز از جهاد کشاورزی ممنوع است، افزود: بر اساس قانون علاوه بر قلع و قمع بنا‌های احداثی با متخلفان مطابق قانون برخورد خواهد شد. 

 

علوی گفت: ساخت و ساز در زمین های کشاورزی، امنیت غذایی را تهدید می کند و بهتر است مردم از خرد کردن اراضی زراعی و تبدیل آن به ویلا بپرهیزند و سرمایه خود را هدر ندهند. 

   

دیگر خبرها

  • ماجرای انتشار دود در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان چه بود؟ + فیلم
  • ماجرای انتشار دود در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان چه بود؟
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • حضور فارسی‌ها در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ ایران
  • تصویب بیش از ۵۰ مصوبه برای توسعه شرق شهرستان اصفهان
  • 39 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • ببینید | موشک‌ ها و پهپادهای ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی امنیت و دفاع در عراق
  • ۷۰۰ غول دانش بنیان در قلب ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • نمایش توانمندی‌های صادراتی نخبگان کشور در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»