Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسین صومی روز دوشنبه در یک گفت‌وگوی خبری با بیان آخرین و به‌روزترین آمار مبتلایان، فوتی‌ها و بیماران بستری در بیمارستان‌های آذربایجان شرقی، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۹۴ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده‌اند که بالاترین میزان بستری در هشت ماه گذشته در یک روز، است.

وی از بستری ۱۲۹۸ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های آذربایحان شرقی، خبر داد و گفت: ۲۶۴ نفر از این تعداد در بخش ویژه بستری بوده و ۱۲۲ نفر به کمک ونتیلاتور، نفس می‌کشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صومی از ترخیص ۱۸۵ بیمار بستری شده در بیمارستان با بهبودی کامل، خبر داد و افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷ فوتی داشتیم و هر روز حداقل ۵۰۰ فرد مبتلا به کرونا شناسایی می‌شود.

وی، شهرستان‌های مراغه، عجب شیر، مرند، جلفا، آذرشهر و چاراویماق را جزو شهرستان‌های حاد، عنوان کرد و افزود: اعمال محدودیت‌ها در مورد مشاغل دو، سه و چهار دقیقاً اعلام نشده و به احتمال زیاد، صبح فردا اعلام می‌شود.

وی گفت:‌ وضعیت تبریز در ابتدا فوق حاد بود، اما وضعیت دقیق شهرستان‌ها فردا توسط ستاد ملی کرونا مشخص خواهد شد.

وی خطاب به مردم تاکید کرد: اگر لازم نیست، از خانه خارج نشوید و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنید، بسیاری از مبتلایان در اورژانس، منتظر بستری هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا آذربایجان شرقی تبریز بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آذربایجان شرقی تبریز بهداشت و سلامت ویروس کرونا آذربایجان شرقی تبریز بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۸۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد

آفتاب‌‌نیوز :

دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که دلیل بستری ملک سلمان در بیمارستان، انجام معاینات دوره‌ای به مدت چند ساعت بوده است.

به گزارش «عربی ۲۱»، ملک سلمان بن عبدالعزیز در سال ۲۰۱۵ و پس از آنکه به مدت ۲ سال و نیم ولیعهد عربستان بود، به پادشاهی این کشور رسید.

ملک سلمان ۸۸ ساله، در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ نیز برای انجام معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شد و در سال ۲۰۲۰ نیز تحت عمل جراحی برداشتن طحال قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • نبود مسافر خانه در شهر زیبای اهر در استان آذربایجان شرقی
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی طرحی مهم و موثر است
  • کشف حدود ۶ هزار ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • رتبه نخست بستان آباد در تولید قارچ دکمه‌ای در آذربایجان شرقی