Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@11:50:09 GMT

راز جسد زنی که در کمد دیواری پنهان شده بود

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۸۵۸۲

راز جسد زنی که در کمد دیواری پنهان شده بود

روزنامه ایران: سرهنگ کامیار چهری، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی استان مرکزی درباره جزئیات این خبر گفت: روز چهارشنبه ۳۰ مهر خبر کشف جسد زنی ۴۱ ساله در کمد دیواری خانه‌اش در اراک به پلیس اعلام شد.

با حضور پلیس در محل حادثه مشخص شد، فرزند این زن جسد مادرش را پیدا کرده است. در ادامه تحقیقات جنایی، پس از هماهنگی با دستگاه قضایی، جسد به پزشکی قانونی منتقل و مشخص شد بر اثر خفگی به قتل رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب تحقیقات لازم برای شناسایی و دستگیری قاتل از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی استان مرکزی آغاز شد.

در همان دقایق ابتدایی تحقیقات، پلیس سرنخ‌هایی از قاتل به دست آورد و مشخص شد به یکی از استان‌های غربی فرار کرده است. پس از بازگشت دوباره فرد متواری به شهرستان اراک، با حضور بهنگام مأموران، متهم درعملیاتی هدفمند از سوی پلیس دستگیر و به پلیس آگاهی استان مرکزی انتقال داده شد.

این مرد ۳۰ ساله، در بازجویی‌ها سرانجام لب به اعتراف گشود و اظهار داشت که از مدت‌ها پیش با مقتول ازدواج موقت کرده بود، اما روز حادثه وقتی به خانه وی رفته همسرش، به علت مشکوک شدن به وی گوشی تلفن همراهش را برداشته بود که وی متوجه و با او درگیرشده و بر اثر شدت عصبانیت با دست‌های خود او را خفه کرده و پس از پنهان کردن جسد در کمد دیواری، از محل حادثه متواری شده است.

سرهنگ چهری گفت: پس از اعتراف صریح متهم به قتل همسرش، پرونده قاتل برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی ارسال شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: جسد زن مرد جنایتکار کمد دیواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۸۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در تالش

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، سرهنگ محمد رستمی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر درگیری منجر به قتل با سلاح گرم در یکی از ییلاقات شهرستان تالش پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: با بررسی‌های صورت گرفته پلیس مشخص شد قاتل به علت اختلافات ملکی با استفاده از سلاح شکاری به سمت مقتول شلیک کرده و وی را به قتل رسانده است.
فرمانده انتظامی تالش با بیان اینکه پلیس قاتل را در کمتر از ۵ ساعت در حین فرار به یکی از استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر کرد افزود: از وی یک قبضه سلاح شکاری نیز کشف شد.
سرهنگ رستمی گفت: قاتل ۳۴ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در تالش
  • کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری
  • قاتل خاموش جان یک جوان را در بروجن گرفت
  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • ماجرای کشف جسد یک زن ۵۹ ساله در تالش
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • این زن شوهر سابقش را به طرز فجیع کشت / در اردبیل رخ داد