Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-26@05:15:01 GMT

پیروزی ناپولی و صعود به رده دوم سری آ

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۸۶۷۶

پیروزی ناپولی و صعود به رده دوم سری آ

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، با برگزاری دو دیدار همزمان در عصر امروز (یکشنبه) بازی‌های هفته پنجم سری A ایتالیا پیگیری شد که در مهمترین بازی تیم فوتبال ناپولی در خانه تیم بنونتو با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید.

 

     

 

ناپولی در حالی این بازی را برد که گل اول بازی را در دقیقه 30 دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گل را روبرتو اینسینیه برای بنونتو به ثمر رساند. برتری بنونتو تا دقیقه 60 ادامه داشت تا اینکه لورنزو اینسینیه ستاره ناپولی  گل برادر کوچک خود را پاسخ داد و بازی را به تساوی کشاند. هفت دقیقه بعد هم آندره‌آ پتانیا گل دوم را برای ناپولی به ثمر رساند تا بازگشت این تیم کامل شود و چهارمین پیروزی‌اش رقم بخورد. با این نتیجه ناپولی 11 امتیازی شد و پشت سر میلان صدرنشین قرار گرفت. تیم بنونتو نیز با شش امتیاز در رده دوازدهم باقی ماند.

در بازی همزمان تیم فوتبال پارما که پذیرای تیم اسپتزیا بود، با گلی که در دقیقه 3+90 از روی نقطه پنالتی زد، از شکست خانگی گریخت و بازی را با تساوی 2-2 به پایان رساند. اسپتزیا با گلزنی یولیان شابوت در دقیقه 28 و کوین آگودلو در دقیقه 31 از میزبان خود پیش افتاد. ریکاردو گالیولو در دقیقه 34 گل نخست پارما را به ثمر رساند و یورای کوکا در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم گل تساوی را برای این تیم زد.

پارما با این نتیجه 4 امتیازی شد و در رده شانزدهم قرار گرفت. اسپتزیا هم با یک امتیاز بیشتر در جایگاه دوازدهم است.

امشب دو بازی دیگر در سری A برگزار می‌شود که در بازی نخست از ساعت 20:30 فیورنتینا میزبان اودینزه است و در بازی دوم از ساعت 23:15 یوونتوس در تورین به مصاف هلاس ورونا خواهد رفت.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ناپولی سری آ ایتالیا یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۸۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان

زی‌سان: دو تیم فوتبال پرسپولیس و سپاهان روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. 
بازی رفت دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید. در پنج باززی آخر دو تیم سهم سپاهان سه پیروزی و سهم پرسپولیس یک پیروزی بوده و یک بازی نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. 

tags # پرسپولیس ، سپاهان سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال