Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-27@13:18:49 GMT

چه کسانی در داخل کشور،نگران شکست ترامپ هستند؟

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۹۰۱۱

ساعت24- از یک‌سو وقتی می‌خواهیم از ایران و ایرانی تعریف کنیم خود را مردمانی صلح‌طلب می‌نامیم و از سویی دیگر به مدافعان صلح در کشور، اهانت و حتی آنان را تهدید به اعدام می‌کنیم. گروهی که چهار سال پیش و در شب پیروزی ترامپ بر هیلاری کلنیتون مانند اعضای ستاد انتخاباتی ترامپ، شاد و مسرور بودند که کار دولت به پیچ و خم خواهد افتاد، حالا در تحلیل خودشان نگران شکست ترامپ شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنان این روزها با استرس رویدادهای امریکا را مرور می‌کنند که نکند نتایج به ‌گونه‌ای رقم بخورد که برای این جنگ اقتصادی، پایانی متصور و گرهی از کار فروبسته خلق باز شود و آن را دستاوردی برای دولت قلمداد کنند.

بیان نکته‌ای از داستان صلح امام حسن مجتبی(ع) از زبان رییس‌جمهور کافی بود که بهره‌برداران سیاسی از جنگ اقتصادی امریکا علیه مردم را آشفته کند. اتاق فکری که خوشبینانه می‌توان آنها را همان دانست که به قول امام راحل «افراد داغ و تند با شعارهای انقلابی» هستند که احتمال می‌رود «قدمی انحرافی» بردارند.

  خستگی تحریم و جنگ اقتصادی علیه مردم و دلزدگی آنان از صندوق رای در انتخابات مجلس شورای اسلامی، برای عده‌ای شیرین و دلچسب بود تا جایی که نماینده شهری با 204 هزار رای که آن هم تنها 25درصد آرای واجدان شرایط همان شهر است برای رییس‌جمهور رجز اعدام بخواند. آنها طبقه متوسط را ضعیف و خسته می‌خواهند و می‌دانند که راه بالا رفتن از نردبان قدرت برای شان نه مردم شاد و در صحنه که ملتی خمود و خسته و منزوی است. می‌دانند که تحریم و جنگ اقتصادی، دموکراسی و آزادی‌خواهی را در این کشور نحیف می‌کند و به همین دلیل بارها صدای ضرورت مشارکت پایین در انتخابات از اتاق فکرشان شنیده شده است.

منبع: روزنامه اعتماد

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد جنگ اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۹۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران

«حسن زرنگار» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در جده با «عبدالله صالح کامل» رئیس اتاق بازرگانی مکه دیدار و گفت‌وگو کرد.

 به گزارش ایسنا، سرکنسول کشورمان در این ملاقات بر لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های اقتصادی و تجاری دو کشور، افزایش مراودات تجار، بازرگانان و بخش خصوصی، جایگاه شهر مکه مکرمه و ابعاد اقتصادی مرتبط با مایحتاج حجاج، امکان برگزاری انواع نمایشگاه‌ها در دو کشور و همچنین تجربه‌های موفق شرکت‌های ایرانی در اجرای انواع پروژه‌ها در کشورهای گوناگون تاکید کرد.

دیدار سرکنسول ایران در جده با «عبدالله صالح کامل» رئیس اتاق بازرگانی مکه

رئیس اتاق بازرگانی مکه مکرمه نیز ضمن ابراز امیدواری نسبت به توسعه روابط همه جانبه ایران و عربستان مبتنی بر تاکیدات محمد بن سلمان ولیعهد و نخست وزیر عربستان سعودی و  سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران، بر آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی در چارچوب بخش خصوصی تاکید کرد.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • چه کسانی با مالیات بر عایدی سرمایه مخالف هستند؟
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • کارگران تقویت کننده پایه‌های اقتصادی کشور محسوب می‌شوند
  • موافقت وزارت خارجه با تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه
  • طرح انتقال تعطیلات پایان هفته اقدام منفی برای تجارت؛ شعار سال محقق می‌شود؟
  • وقتی می گوئیم چیدمان هوشمندانه داخل خانه دقیقا منظورمان این است!(+تصاویر)
  • پیش‌بینی نگران کننده: امسال رشد اقتصادی نداریم؛ منتظر کاهش قیمت ارز و نرخ تورم هم نباشید