Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمالی پور گفت: آمار فوتی ‌های ناشی از کرونا در سطح استان به شدت در حال افزایش و ۲ رقمی شدن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «هدایت الله جمالی پور» در جلسه ستاد مقابله با کرونا بیان کرد: بیماری کرونا شوخی ‌بردار نیست، همه باید برای ایجاد حساسیت هرچه بیشتر در بین مردم تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار قزوین افزود: مسامحه و تذکر دیگر معنا ندارد و باید با جدیت با اصناف متخلف که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی کنند، برخورد شود.

 

وی ادامه داد: تأمین سلامت مردم، دغدغه اصلی ما در شرایط فعلی است و با هر شخصی که امنیت جانی مردم و جامعه را به خاطر بیندازد، برابر با ضوابط و مقررات برخورد می‌ کنیم.

 

جمالی پور عنوان کرد: مردم از هرگونه تجمع، پرهیز کرده و از حضور در مراسم‌ ترحیم و شادی خودداری کنند، رعایت فاصله گذاری اجتماعی نه در شعار بلکه در مقام عمل باید مورد توجه تمامی اقشار جامعه قرار گیرد.

 

وی با اشاره به پایین آمدن میزان حساسیت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در میان مردم، تصریح کرد: با افرادی که نسبت به رعایت دستورهای بهداشتی سهل ‌انگاری ‌کنند با جدیت برخورد می‌ شود و آمارها حاکی از پیام‌های نگران کننده ای است که در صورت همراهی نکردن مردم شاهد حوادث تلخی در سطح استان خواهیم بود.

 

استاندار قزوین اعلام کرد: آمار فوتی ‌های ناشی از کرونا در سطح استان به شدت در حال افزایش و ۲ رقمی شدن است، ظرفیت بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان محدود است و در صورتی که ورودی بیماران کرونایی به بیمارستان‌ها کم نشود به طور حتم با مشکل مواجه می ‌شویم.

 

وی تأکید کرد: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در استان، ادارات و دستگاه‌های اجرایی به منظور مقابله با این بیماری باید با ۵۰ درصد کارمندان تا ۱۰ روز آینده فعالیت کنند.

 

جمالی پور با اشاره به اجباری کردن ماسک در ادارات دولتی و ارائه نکردن خدمات به کسانی که از ماسک استفاده نمی‌کنند، یادآور شد: محدود کردن تجمعات به ویژه مراسم عروسی، ختم و فعالیت کافی‌شاپ‌ها و قهوه‌خانه‌ها، قسمتی از حمل و نقل عمومی و دورکاری افراد دارای بیماری زمینه‌ای از جمله اقداماتی است که از سوی ستاد استانی کرونا انجام می‌شود و باید همکاری لازم در این زمینه صورت گیرد.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: استاندار قزوین سلامت مردم کرونا جمالی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۹۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد

سرهنگ غلامعلی همایی گفت: ۱۳۷ سانحه رانندگی روز گذشته به دنبال بارش باران و لغزنده شدن سطع معابر در همدان رخ داد که این آمار در روز ماقبل ۷۰ تصادف بود.

او گفت: ۹ مورد از سوانح رانندگی روز گذشته جرحی و مابقی خسارتی بود همچنین موتورسیکلت و عابر بیشترین سهم را در بروز سوانح رانندگی داشتند و سهم خودرو‌های سواری و باری کمتر بوده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با بیان اینکه سانحه منجر به فوت نداشته ایم گفت: هنگام ابری شدن هوا و بارندگی رانندگان با سرعت کمتری تردد می‌کنند بنابراین احتمال بروز سوانح فوتی کاهش می‌یابد.


سرهنگ همایی گفت: بهترین راه برای پیشگیری از بروز سوانح در زمان بارندگی رعایت فاصله طولی، تردد با سرعت مطمئنه، حرکت منظم در بین خطوط و توجه کامل به مسیر پیش رو است.

او گفت: ۳۰ درصد سوانح خسارتی و جرحی روز گذشته ناشی از رعایت نکردن حق تقدم و ۷۰ درصد به علت بی توجهی راننده به جلو بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در کشور/ آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها
  • آمار باورنکردنی بیماران مبتلا به دیابت در کشور
  • یک فوتی و یک مصدوم در واژگونی خودرو در طارم سفلی
  • جنگ غزه / آمار قربانیان به ۳۴۵۹۶ هزار نفر افزایش یافت
  • بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • بهداشت حرفه ‌ای عمر مفید کارگران را افزایش می‌دهد