Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استفاده از کسانی که تجربه دارند و حضور برخی از آنها در کادرفنی به سود استقلال است.

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط این روزهای تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: شرایط تیم خوب است. به خصوص اینکه یکی، دو بازی تدارکاتی هم استقلال انجام داده است. من در بازی دوستانه با نفت مسجدسلیمان حضور داشتم و از نزدیک بازی را دیدم، بازیکنان جدید را هم بررسی کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: محمدحسین مرادمند را بازیکن توانمندی دیدم. سایر بازیکنان هم باید بیشتر با تیم هماهنگ شوند. البته هنوز معلوم نیست که دیاباته و میلیچ بازمی‌گردند یا خیر اما من شنیده‌ام هر دو آنها به زودی قرار است به ایران برگردند که این خبر خوبی برای هواداران استقلال است. علی کریمی هم گفته می‌شود دوست دارد بماند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره حضور پرتعداد مربیان در کادرفنی این تیم، گفت: شرح وظایف‌ها مشخص است. اتفاقا استفاده از کسانی که تجربه دارند، به سود استقلال است. بیشتر کار‌ها به صمد مرفاوی، حنیف عمران‌زاده و البته آرش برهانی محول شده است و فکری روی اینها نظارت دارد. تنها بحث این است که از تجربیات پیشکسوتان هم استفاده شود.

فریبا در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه مهدی قایدی هم به تمرینات بازگشته است و اگر میلیچ، دیاباته و کریمی هم برگردند، شرایط بهتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: مدافع چپ سرخ‌پوشان چطور آبی‌پوش شد؟

انتهای پیام/

برچسب ها: بهتاش فریبا استقلال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال بهتاش فریبا استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۹۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت

به گزارش ورزش سه، یکی از مهره‌های مهم و کلیدی استقلال در نیم فصل دوم، جلال الدین ماشاریپوف، کاپیتان تیم ملی ازبکستان بوده است که در بازی‌های این تیم باب ثمر رساندن گل و دادن پاس گل نقش مهمی در نتایج آبی‌ها در دیدارهای گذشته داشته است. بازیکنی که با تغییر پست در سه دیدار اخیر، عملکرد بهتری را نیز از خود به نمایش گذاشته است.

پس از دیدار برابر شمس آذر قزوین بود که ستاره ازبکستانی با گرفتن مرخصی چند روزه از جواد نکونام و مدیریت باشگاه، راهی امارات شد. از آنجایی که آبی‌ها در جام حذفی حضور نداشته و آخر هفته نیست مسابقه را برگزار نمی‌کنند با درخواست این بازیکن جهت سفر به دبی موافقت شد.

نکته جالب اینکه پاسپورت هافبک استقلال به خاطر فیفادی و انجام بازی‌های ملی برای تیم ملی ازبکستان پیش خود ماشاریپوف بوده است. او به باشگاه اعلام کرده برای آوردن خانواده‌اش به دوبی سفر می‌کند.

ماشاریپوف با پیگیری‌های باشگاه استقلال شب گذشته به ایران بازگشت و هم‌اکنون در تمرین استقلال حضور دارد.

دیگر خبرها

  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • علی البلیهی به سمت الهلالی ها یورش برد | شعار هواداران علیه مدافع باتجربه؛ مقصر حذف ما، تویی!
  • بازی تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته
  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد
  • فرصت ویژه گلر استقلال پس از یازده ماه!
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت