Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-19@02:20:51 GMT

فال روز دوشنبه 05 آبان

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۹۲۴۴

فال روز دوشنبه 05 آبان

برای آگاهی از اتفاقات مهم پیش روی خود در روز دوشنبه فال روزانه سایت را بخوانید. ناطقان:



فال روزانه فروردین    

فال روز متولدین فروردین: هم اکنون همکاران و دوستانتان خیلی با شما مهربان و خوش برخورد هستند، گویی که شما در آستانه جنگ با واقعیت قرار دارید. خوشبختانه شما نیز نسبت به آنها دلسوز و با محبت هستید و بنابراین راحت تر می‌توانید این روزها را با افراد دیگر سپری کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقط فراموش نکنید هرگز به آنها بیشتر از آن چیزی که در توانتان است قول ندهید و هیچ کس را ناامید نکنید.
فال روزانه اردیبهشت    

فال روز متولدین اردیبهشت: گاهی اوقات شما زیاد دوست ندارید در جمع حاضر شوید، برای اینكه به جای جلب توجه كردن بیشتر به نتیجه كارتان اهمیت می‌دهید. با وجود این حالا كمی ‌تغییر كرده‌اید. شما می‌خواهید كارهای زیادی انجام دهیدو برای انجام دادن این كارها توانایی كافی نیز دارید-- اما شما به كیفیت كارتان زیاد اهمیت نمی‌دهید و می‌توانید در جلوی دیگران هم این كارها را انجام دهید. قبل از اینكه تصمیمی ‌بگیرید در موردش خوب فكر كنید، برای اینكه جلب توجه كردن و مورد توجه دیگران قرار گرفتن كاملاً شما را راضی نخواهد كرد.
فال روزانه خرداد    

فال روز متولدین خرداد: امروز امکان دارید حرفی در مورد خاطرات ناراحت کننده خود بزنید و بعد از این کارتان پشیمان شوید. هرچقدر که به این کار ادامه دهید، باعث عصبانیت افراد دیگر نیز می‌شوید، بنابریان افکارتان را تحت کنترل خود در بیاورید. اگر شما خاطرات گذشته خود را یادآوری کنید می‌توانید به افراد دیگر هم آزار برسانید، پس نباید خودتان را در چنین شرایطی قرار دهید.
فال روزانه تیر    

فال روز متولدین تیر: در حالیكه شما پیوسته در برابر اصرار و پافشاری دیگران تسلیم می‌شوید، نمی‌توانید به راحتی صلاحیت و شایستگی خود را به آنها نشان دهید. شاید شما فكر می‌كنید كه می‌دانید به چه روشی كار خود را بهتر انجام دهید، اما شاید تنها چیزی كه شما نیاز داشته باشید داشتن یك دیدگاه نهایی باشد. باوجود اینكه وقتی كسی بهتان پیشنهاد كمك می‌كند، شما احساس پرانرژی بودن می‌كنید، ولی اعتراف كردن به ضعف‌های خود می‌تواند در قبول كردن حمایت دیگران بهتان كمك كند.
فال روزانه مرداد    

فال روز متولدین مرداد: در روزهای دیگر اگر دوست صمیمی و یا خواهر و یا برادرتان در مورد ناراحتی‌ها قدیمی حرفی بزند به نحوی که آن را بی ضرر و بی اهیمت جلوه دهد، شما می‌توانید خیلی راحت در مورد آن گفتگو کنید. اما امروز این کار می‌تواند خاطرات دردناک گذشته و یا آرزوهایی که از آنها ترسیده‌اید را زنده کند. به هر حال کلید رسیدن به خوشبختی این است که بتوانید مرز بین حال و گذشته را بشناسید. رویدادهایی که هم اکنون رخ می‌دهد شبیه به اتفاقاتی که در گذشته روی داده نیست.
فال روزانه شهریور    

فال روز متولدین شهریور: اگرچه شما می‌توانید هر موقعیتی كه به نظرتان خیلی مهم و جدی آمده است را به اندازه كافی توجیه كنید، ولی تصمیم گیری‌های جدیتان بیشتر از آن چیزی كه فكر می‌كردید نیازمند دقت و تمركز هستند. این سخن بدین معنی نیست كه شما فرد دو دل و شكاكی هستید، بلكه بدین معنی است كه اوضاع نسبت به آن چیزی كه در ظاهر به نظر می‌رسد پیچده تر است و به خاطر اطلاعات پیچیده و دوپهلویی كه اكنون به شما رسیده به راحتی آشفته و نگران می‌شوید. باید بیشتر وقت بگذارید، با عجله به دنبال جواب نهایی گشتن فقط اوضاع را بدتر می‌كند و مشكلات بیشتری را به همراه دارد.
فال روزانه مهر    

فال روز متولدین مهر: امروز شما وقتی که احساس ضعف و آسیب پذیری می‌کنید، سعی می‌کنید بیشتر از قبل همکاری و روابط خود را با افراد دیگر حفظ کرده و محبت‌های آنها راجبران کنید. اما باوجودی که ماه در نشانه تان قرار دارد این استراژی کارساز نخواهد بود و همچنین با توجه به این که ونوس و نپتون نیز به این چرخه اضافه شده‌اند، بهتر است به معنویات بیشتر از مسائل شخصی توجه کنید.
فال روزانه آبان    

فال روز متولدین آبان: حفظ کردن و مخفی کردن احساست چیزی جدیدی نیست، اما شما امروز شاید بتوانید با ارائه دلیل راز داری و مخفی کاری خود را منطقی نشان بدهید. به جای اینکه با فاش کردن احساسات‌تان به افراد دیگر ازاد برسانید، ترجیح می‌دهید از آنها بخواهید که نقاط ضعف خود را بیان کنند. هم اکنون گوش کردن از حرف زدن آسان تر است، مگر اینکه با یک دوست قابل اطمینان باشید. اما در این مورد هم مواظب باشید زیاد حرف نزنید.
فال روزانه آذر    

فال روز متولدین آذر: خوشبختانه شما امروز فرصتی خواهید داشت كه استعدادهای سیاستمدارانه خود را نشان دهید. ظاهراً شما بدون داشتن حس رقابتی محدودیت‌های افراد دیگر را می‌شناسید و می‌توانید با توجه به این محدودیت‌ها بهشان انگیزه بدهید كه از نهایت توانایی‌شان استفاده كنند. از عمل گرا بودن نترسید، چرا كه در نهایت باعث می‌شود تاثیرگذاری بیشتری داشته باشید.
فال روزانه دی    

فال روز متولدین دی: امروز زیاد دوست ندارید با وظایف و مسئولیت‌های خود روبرو شوید، اما نمی‌توانید به راحتی هم از کنارشان بگذرید. اگر بخواهید برای فردا مسئولیت‌های بیشتری را قبول کنید، نیاز به وقت بیشتری دارید، بنابراین این کار را بهتان توصیه نمی‌کنیم چرا که ممکن است از عهده اش برنیایید. درعوض تا جایی که می‌توانید کارهایی که قبلاً در دست گرفته‌اید را تمام کنید تا وقت برای تفریح کردن هم داشته باشید.
فال روزانه بهمن    

فال روز متولدین بهمن: شما امروز به سختی برای خود برنامه‌ریزی كرده‌اید، تاحدی كه اگر در سر راهتان مانعی وجود داشته باشد، همه چیز به طور كامل به هم می‌ریزد. جواب منفی دادن را یاد بگیرید، به فكر خودتان باشید و خود را از شر فشارهای زیاد رها كنید. پس فرصت را از دست ندهید؛ وگرنه خیلی دیر می‌شود. شما می‌توانید به ناامیدی‌هایتان خاتمه دهید. تا موقعی كه به تقویم و برنامه‌ ریزی‌های خود توجه نمی‌كنید برای همه چیز آمادگی خواهید داشت.
فال روزانه اسفند    

فال روز متولدین اسفند: حالا که ونوس زیبا با نپتون رویایی در خطی مستقیم قرار می‌گیرد بهترین هدیه‌ای که می‌توایند به خودتان بدهید، زمانی برای خیال پردازی کردن است. این تقابل شما را ازمسئولیت‌های روزانه دورکرده و به دنیایی می‌کشاند که می‌توانید در مورد هر چیزی خیال پردازی کنید. به جای اینکه سعی کنید به خاطر سازنده بودن خود را تحت فشار قرار دهید، خودتان را در این سفر جادویی معنوی قرار بدهید.
برچسب ها: فال ، سرگرمی ، ناطقان ، دوشنبه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: فال سرگرمی ناطقان دوشنبه فال روز متولدین فال روزانه افراد دیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۹۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار «رادان» با خانواده شهید نیروی انتظامی در بوشهر دیدار کرد

به‌گزارش خبرنگار مهر، سردار احمدرضا رادان بعدازظهر یکشنبه در سفر به بوشهر همراه با چند تن از معاونان خود و فرمانده انتظامی استان با همسر و ۲ فرزند شهید «محمدرضا جمالی» از شهدای نیروی انتظامی استان بوشهر دیدار کرد.

فرمانده کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در این دیدار، دیدار با خانواده شهدا را زیارت دانست و گفت: همه در عمر دنیایی خود زندگی می‌کنند، اما باید در زندگی معنا وجود داشته باشد و شهادت به زندگی معنا می‌دهد و به آن نور می‌بخشد.

سردار رادان عنوان کرد: شهید با شهادت خود به خانواده نیز این افتخار را می‌دهد که خود را خانواده شهید بنامند و به ما و همکاران خود نیز افتخار این را می‌دهد که بگوییم همکار شهید هستیم.

شهید محمدرضا جمالی، زاده ۲۰ آبان ۱۳۶۱ در شهر کلمه شهرستان دشتستان استان بوشهر بود که در ۱۱ آبان ۱۳۹۰ در درگیری با سوداگران مرگ در شهرستان سراوان استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.

کد خبر 6057660

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه زمانبندی آزمون‌های سال ۱۴۰۳
  • فال تاروت امروز دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین ماه‌های مختلف
  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
  • فال ابجد امروز دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
  • سردار «رادان» با خانواده شهید نیروی انتظامی در بوشهر دیدار کرد
  • فال انبیا فردا دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز یک‌شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
  • فال شمع روزانه (امروز یک‌شنبه ۲۷ اسفند)
  • چهره‌ها یک به یک رفتند/ جای‌تان بر صحنه تئاتر همیشه خالی است
  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲