Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه «موندو دپورتیوو»، در گزارشی نوشته که تصاویری از این صحنه نشان می‌دهد که سرخیو راموس قبل از اینکه کلمان لانگه مدافع بارسلونا پیراهن او را بکشد، روی این مدافع فرانسوی مرتکب خطا شده است اما VAR تشخیص به خطای مدافع بارسلونا داد و مارتینس مونوئرا را به پای مانیتور کشاند و او نیز رأی به پنالتی به نفع رئال‌مادرید داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنالتی که هم جریان بازی را عوض کرد و هم در نهایت به برد مادریدی‌ها منجر شد. 

این روزنامه نوشته که تصاویر کاملاً گویا هستند. قبل از اینکه لانگله خطا کند، کاپیتان رئال پیراهن لانگله را می‌کشد و سپس او را هل می‌دهد که بتواند ضربه بزند و حتی با دست هم به او ضربه‌ای می‌زند و در نهایت نیز همین هل دادن او باعث شد که لانگله واکنش نشان دهد و پیراهن راموس را بکشد که داور این صحنه را دید اما خطاهای راموس را ندید. 

ضمن اینکه بارسایی‌ها معتقدند کشیدن پیراهن توسط لانگله آنقدر با نیرو همراه نبوده که بخواهد باعث سرنگونی راموس و اعلام خطای پنالتی شود اما راموس با زیرکی توانست خود را به طور نمایشی روی زمین بیندازد و دست‌های خود را به نشانه اعتراض بلند کند. از سوی دیگر تیم میزبان اعتراض دارد که خطای واضح کاسمیرو روی لیونل مسی درون محوطه جریمه رئال‌مادرید چرا بدون هرگونه توجهی از سوی تیم داوری VAR و رئیس این تیم یعنی سانچس مارتینس روبه‌رو شده است؟

 

       

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: بارسلونا رئال مادرید ال کلاسیکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۹۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوید دخیا علی رغم نداشتن تیم همچنان به تمرینات انفرادی خود ادامه می دهد / فیلم

داوید دخیا که در آغاز فصل از منچستریونایتد جدا شد، همچنان بدون باشگاه به تمرینات انفرادی خود ادامه می دهد.

دانلود (7.6MB)

دیگر خبرها

  • داوید دخیا علی رغم نداشتن تیم همچنان به تمرینات انفرادی خود ادامه می دهد / فیلم
  • عکس/ کودک کشی در غزه همچنان ادامه دارد (۱۶+)
  • سپاهان ستاره‌اش را دوباره به خدمت گرفت!
  • دومین گل گولر، ماشین مسی ترکیه روشن شد! (عکس)‏
  • هالند هیولا است، منتظر لروی سانه هستم!‏
  • پایان هیجان در اراک، کنار زدن مدافع عنوان قهرمانی با سخت کوشی آلومینیوم سازان
  • انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟
  • چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس
  • فیلم| تلاش‌ها برای یافتن کودک پنج ساله غرق شده همچنان ادامه دارد