Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@21:30:07 GMT

دورکاری ۵۰ درصد کارمندان در استان قزوین

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۹۵۶۵

دورکاری ۵۰ درصد کارمندان در استان قزوین

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در قزوین با اشاره به دلیل عدم اعمال برخی ممنوعیت‌ها در قزوین اظهار کرد: در ارزیابی‌های وزارت بهداشت ۴۳ شهر به عنوان شهرهای بحرانی کرونایی معرفی شده‌اند و همین شهرها نیز مشمول ممنوعیت‌های اعمال شده در حوزه ۴ گانه کسب و کار نیز شده‌اند.

وی افزود: خوشبختانه هیچ‌کدام از شهرهای قزوین تا به امروز در بین این ۴۳ شهر بحرانی کرونایی قزوین وجود ندارد و به همین دلیل ممنوعیت‌ها نیز درباره آنها اعمال نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین تصریح کرد: در موضوع کرونا دو اقدام محدودیت و ممنوعیت در نظر گرفته شده است و ممنوعیت‌ها نیز فقط شامل همان ۴۳ شهر بحرانی است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های کسب و کار به ۴ گروه مختلف تقسیم شده است، بیان کرد: استان قزوین شامل ممنوعیت در حوزه‌های چهارگانه کسب و کار نمی‌شود و فقط محدودیت‌هایی در رابطه با آنها اعمال شده است.

حبیبی تصریح کرد: بر اساس مصوبه ستاد کرونا در استان قزوین در ردیف‌های ۳و ۴ کسب وکار در قزوین محدودیت‌هایی اعمال و ابلاغ شده است.

وی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید ۵۰ درصد کارکنان خود را در طول روز کاهش داده و دورکاری کنند.

جانشین ستاد پیشگیری از کرونای استان قزوین ادامه داد: البته این روند نباید به کاهش خدمات رسانی به مردم منجر شود و خدمات‌رسانی به مردم باید بر طبق همان شیوه گذشته پیش برود.

وی اظهار کرد: کلیه دانشگاه‌ها، مدارس و مراکز آموزش زبان و فنی حرفه‌ای تعطیل بوده وباید فعالیت خود را به صورت مجازی انجام دهند.

حبیبی با بیان اینکه هیچ‌گونه مراسمات فرهنگی، اجتماعی و مذهبی در استان برگزار نخواهد شد، عنوان کرد: برگزاری مراسم ترحیم در مساجد و آرامستان‌ها ممنوع بوده و در همین راستا نیز چاپ اعلامیه‌های ترحیم در فضای حقوقی و فضای مجازی نیز ممنوع خواهد بود.

وی با بیان اینکه تالارهای پذیرایی تنها با ۳۰ درصد ظرفیت و آن‌هم با رعایت اصول بهداشتی می‌توانند به مردم خدمات ارائه دهند، اضافه کرد: فعالیت رستوران‌ها و فست‌فودها همچنان به صورت بیرون بر خواهد بود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین در پایان یادآور شد: برخورد با خاطیان از این پس شدیدتر خواهد بود و امیدواریم با این روند و همچنین همکاری مردم شاهد کاهش آمار باشیم.

کد خبر 5056223

منبع: مهر

کلیدواژه: منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین شیوع کرونا دورکاری کارمندان ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا شهرکرد گرگان شهادت امام رضا ع کرمانشاه نیروی انتظامی هفته ناجا ستاد ملی مقابله با کرونا مراسم عزاداری هفته نیروی انتظامی استان قزوین ممنوعیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۹۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد

 مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضائیه از صدور احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان رسمی، پیمانی و قراردادی قوه قضاییه خبر داد.

به گزارش ایلنا، محسن برزوئی عنوان کرد: صدور احکام تغییر ضریب و افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی آغاز شده و در حال انجام است. 

 برزوئی افزود: مزایای ناشی از تغییرات حاصله در احکام کارکنان، با حقوق اردیبهشت ماه قابل پرداخت خواهد بود.

 مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضائیه گفت: فرایند صدور احکام همچنان ادامه خواهد داشت و تلاش می‌شود تا غالب کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی کار معین از مزایای افزایش ضریب سال جاری، در اردیبهشت ماه بهره مند شوند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد
  • نصب بیش از ۲۸ هزار کنتور هوشمند در استان قزوین
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • رژیم صهیونیستی در حال بررسی اعمال تحریم علیه ترکیه
  • فیلم/تظاهرات دانشجویان فرانسوی در حمایت از مردم غزه با وجود اعمال محدودیت پلیس
  • یک شورش بزرگ در جشنواره کن
  • کمتر از ۳ درصد لوایح شهرداری قزوین عودت داده شد
  • اعمال ممنوعیت جابجایی دام و برخورد با متخلفین در کاشمر
  • اکثر آمریکایی‌ها تیک‌تاک را ابزار نفوذ چین می‌دانند
  • کمک به فقرا توسط کارمندان در کردستان نهادینه شود