Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین مقدم روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر از ورزش کوهنوردی و سنگنوردی استان زنجان بسیار گله‌مندم چراکه در سال های دور از شرایط بسیار خوبی برخوردار بود اما اکنون برای بازیابی و رسیدن به شرایط گذشته، نیازمند زمان طولانی است.

وی اظهار داشت: در زمان حاضر ورزش سنگنوردی زنجان از وجود چهره‌های مطرح و شاخصی چون محیا دارابیان، الناز رکابی و داوود رکابی، برخوردار است که همواره با حضور در مسابقات داخلی و خارجی برای استان و کشور فخرآفرینی های بسیار کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقدم با بیان اینکه سنگنوردان زنجان برای حضور توانمند در مسابقات ملی و بین المللی باید توانمندی خود را ارتقا دهند، تصریح کرد: زنجان در سنگنوردی بانوان خوب و توانمند نشان داده است که این روند باید تداوم یابد.

دبیر فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی گفت: زنجان در اردوی انتخابی تیم ملی کامباین مردان و بانوان همچنین اردوی انتخابی تیم ملی سرعت ساحلی مردان که به میزبانی استان زنجان برگزار شد، چندین نماینده داشت که نشان می دهد این استان برای رسیدن به اوج خیز برداشته است.

به گزارش ایرنا، اردوی انتخابی تیم ملی سنگنوردی کامباین با هدف انتخاب نفرات برتر به منظور اعزام به مسابقات کسب سهمیه بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو ژاپن و اردوی انتخابی تیم ملی سنگنوردی سرعت ساحلی مردان نیز با هدف انتخابات ورزشکاران برتر و توانمندتر جهت اعزام به رقابت های چین که آذر ماه امسال برگزار خواهد شد، صورت می گیرد.

از زنجان، داوود رکابی، صادق یوسفی، محمد سلطانی و محمدامین محمدلو، الناز رکابی و محیا دارابیان در ماده کامباین و هادی خدایاری، علی براتی، علی نجفی، محمدرضا سهرابی، امیرحسین جعفری، محمد باقری، علیرضا سراجیان و شاهرخ نجفی در سرعت ساحلی مردان به رقابت با حریفان خود پرداختند که محیا دارابیان و النازز رکابی در کامباین زنان عناوین نخست و دوم را کسب کردند و داوود رکابی نیز با کمترین اختلاف امتیاز با نفر سوم در جایگاه چهارم قرار گرفت.  

برچسب‌ها اردوی تیم ملی زنجان فدراسیون کوه نوردی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اردوی تیم ملی زنجان فدراسیون کوه نوردی اردوی تیم ملی زنجان فدراسیون کوه نوردی اخبار کنکور اردوی انتخابی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۰۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها/ پنجشنبه کوهنوردی خطرناک است

صادق ضیاییان رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی درباره پیش بینی جوی مناطق کوهستانی کشور طی روز‌های پنجشنبه و جمعه (۶ و ٧ اردیبهشت) اظهار کرد: طی این مدت استقرار هوای پایدار و افزایش دما طی روز در نیمه غربی کشور و تداوم فعالیت سامانه بارشی در بخش‌های شرقی و مرکزی کشور پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: طی روز پنجشنبه کماکان بارش‌های رگباری و گاهی شدید همراه با رعدوبرق و تگرگ و وزش تندباد در بخش‌های مرکزی و جنوب شرق کشور به‌ویژه ارتفاعات کرمان، خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان تداوم دارد که می‌تواند منجر به جاری شدن سیلاب، طغیان رودخانه‌ها، رانش و لغزش زمین و ریزش سنگ شود.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی تاکید کرد: طی این روز همه فعالیت‌های مرتبط با طبیعت شامل کوهنوردی، دره‌نوردی، پرواز‌های تفریحی، تردد در حاشیه رودخانه‌ها و … در این مناطق مخاطره آمیز است.

به گفته ضیاییان طی روز جمعه بارش‌ها با شدت کمتر و محدودتر در بخش‌های جنوب شرق کشور به‌صورت رگبار و رعدوبرق ادامه دارد. در سایر مناطق کشور با توجه به استقرار هوای پایدار، افزایش دما طی روز و گاهی وزش باد مهمترین پدیده جوی است.

وی توصیه کرد: با توجه به بارش قابل ملاحظه برف طی روز‌های گذشته در قله‌های مرتفع البرز شرقی، شرایط برای وقوع بهمن در این مناطق مهیاست بنابراین از تردد در مسیر‌های مستعد بهمن اجتناب شود.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی اضافه کرد: در سایر نواحی مرتفع کشور با توجه به افزایش دمای روزانه، احتمال ریزش سنگ و در مناطق مستعد وقوع بهمن‌های بهاره وجود دارد. در مناطق مرتفع کوهستانی شمال غرب و البرز طی ساعات اولیه صبح احتمال وقوع مه و کاهش دید افقی و عمودی وجود دارد بنابراین جهت اجتناب از انحراف از مسیر تا رقیق شدن مه از پیمایش پرهیز شود.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی ارتفاعات شمال تهران طی روز‌های پایانی هفته گفت: طی این مدت استقرار هوای پایدار پیش‌بینی می‌شود و روز‌ها آفتابی و گاهی همراه با وزش باد خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم/ تشکر رهبری از ورزشکران بی سابقه بود
  • تداوم بارش‌های رگباری در این استان‌ها/ کوهنوردی ممنوع!
  • تداوم بارش‌های رگباری در این استان‌ها؛ کوهنوردی ممنوع!
  • کوهنوردی ممنوع/ تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها
  • تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها/ پنجشنبه کوهنوردی خطرناک است
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • منظره زیبا و بهاری دریاچه گهر+ فیلم
  • پاکسازی منطقه کوهستانی صبرز تایباد