Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@19:59:45 GMT

دیگر نمی‌توانیم کار زیادی علیه ایران انجام دهیم

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۰۱۷۹

دیگر نمی‌توانیم کار زیادی علیه ایران انجام دهیم

مشاور امنیت ملی آمریکا مطرح کرد که این کشور اکنون پس از اعمال تحریم‌های زیاد علیه ایران و روسیه، در زمینه مسائل مربوط به این کشورها کار زیادی از دستش بر نمی‌آید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک،  رابرت اوبراین، مشاور امنیت ملی آمریکا روز یک شنبه در کاخ سفید در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مشکلاتی که درباره روسیه و ایران وجود دارد این است که آن قدر تحریم‌های زیادی را بر آن ها اعمال کرده ایم که (اکنون) کار زیادی نیست که بتوانیم انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اوبراین در ادامه گفت: اما به دنبال هر اقدام بازدارنده ممکنی برای این کشورها هستیم. 
بر اساس این گزارش،  اظهارات اوبراین در پی این مطرح می شود که آمریکا در سال 2018 با خروج از توافق هسته ای، با ادعاهایی از جمله حمایت ایران از تروریسم و وجود اهداف نظامی در برنامه هسته‌ای ایران،  تحریم های متعدد اقتصادی را بر ایران اعمال کرده است. 
انتهای پیام/

منبع: ایسنا

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۰۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه جبهه مقاومت به ایران قوی، افتخار می‌کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛  حجت‌الاسلام والمسلمین نوری در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه بجنورد با بیان اینکه عملیات وعده صادق نقطه عطفی بود برای دنیا و قدرت ایران نمایان شد، گفت: کشور‌هایی که مدعی به تجهیزات و امکانات جنگی داشتند حالا ساکت شدند و رژیم صهیونیستی هم که درصدد پاسخ بر آمد، جهان غرب، او را از درافتادن با ایران مقتدر، برحذر داشت.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه امروز بیش از ۴۰ دانشگاه اروپا و آمریکا به میدان آمدند و علیه اسرائیل تظاهرات کردند گفت: کشور‌هایی که ادعای آزادی بیان داشتند حالا دانشجویان خود، تنها کسانی که از مظلوم دفاع کردند را دستگیر و روانه زندان‌ها میکنند.
وی تصریح کرد: ایران اسلامی در وعده صادق، کاری کرد که اوضاع منطقه را به قبل و بعد وعده صادق، تقسیم می‌کنند.
خطیب جمعه بجنورد در ادامه خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به شهادت امام صادق علیه السلام گفت حضرت امام صادق (ع) دو راهبرد تبلیغ و تبیین دین اسلام را انجام می‌داد و حدود چهار هزار شاگرد را تربیت کرد.
حجت الاسلام و المسلمین نوری تاکید کرد: امروز هم شبیه به زمان امام صادق (ع) است و دشمن با قدرت رسانه‌ای صنعت فیلم سازی و هجمه‌های بزرگ دینی، ایران را هدف قرار داده است و سخنرانان، مبلغین، معلمان فعالان حوزه رسانه‌ای و فرهنگی و هر کسی که می‌تواند باید همچون امام صادق کار تبیینی انجام دهد.

دیگر خبرها

  • کره شمالی: هیات‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها، محکوم به شکست هستند
  • کره شمالی: آمریکا و متحدانش به دنبال اجتناب از چارچوب سازمان ملل هستند
  • ترکیه برای بازگشت به برنامه مونتاژ F-35 شرط گذاشت
  • زائران حج در واقع سفیران جمهوری اسلامی ایران هستند
  • رژیم صهیونیستی در حال بررسی اعمال تحریم علیه ترکیه
  • حج، سفری برای پاک شدن و رسیدن به اخلاص است
  • هیچ مماشاتی با اعمال قدرت علیه ایران در کار نیست | عملیات وعده صادق قدرت فرماندهی ایران را نشان داد
  • (ویدئو) تحریم‌ها و اقتصاد نابسامان فرش ایران را به زیر کشید؛ ما منزوی شده‌ایم
  • همه جبهه مقاومت به ایران قوی، افتخار می‌کنند
  • آیا جان توافق ایران و عربستان با ابتکار چین در خطر است؟/ پکن از ترس تحریم های ثانویه فروش نفت از تهران را کاهش خواهد داد/ دیپلماسی تلفنی چین میان ایران و آمریکا موفق بود