Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@08:27:56 GMT

نقشه بورس امروز بر اساس ارزش معاملات +عکس

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۰۴۴۴

نقشه بورس امروز بر اساس ارزش معاملات +عکس

در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با افت ۲۳هزار و۴۸۵واحدی (۱.۷ درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۳۵۰هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با افت۰.۶ درصدی مواجه شد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با افت ۲۳هزار و۴۸۵واحدی (۱.۷ درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۳۵۰هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با افت۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶ درصدی مواجه شد.

بیشتر بخوانید:

بورس با ریزش سنگین کارش را آغاز کرد

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع از هزار و ۲۱۰میلیارد تومان عبور کرد.

حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۴۷۵میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند.

نمادهای «غزر»، «سیتا»، «امین»، «ولپارس»، «کدما»، «خودرو» و «انرژی۳» در گروه پرتراکنش‌ترین‌های بورس و نماد های «بگیلان»، «گدنا»، «آریا» و«رافزا»، «شاروم»، «غگیلا» و «نوین» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.

آخرین قیمت ۳۷نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۴۵۰نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ سازمان بورس بورس تهران بورس شاخص بورس بازار بورس فرابورس سازمان بورس و اوراق بهادار بورس کالا اخبار بورس ریزش بورس بازار بازار سرمایه بازار سهام سهام سرمایه گذاری نقشه شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۰۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت ۱۳هزار واحدی شاخص بورس +نقشه

شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ با اُفت بیش از ۱۳ هزار و ۴۲۰ واحدی در پله ۲ میلیون و ۳۰۳ هزار و ۳۸۲ واحدی قرار گرفت.

به گزارش مشرق، شاخص بورس و اوراق بهادار امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ با اُفت بیش از ۱۳ هزار و ۴۲۰ واحدی در پله ۲ میلیون و ۳۰۳ هزار و ۳۸۲ واحدی ایستاد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد شاخص هم‌وزن، نیز با روند مثبت همراه بوده و با یک هزار ۳۲۱ واحد افزایش در سطح ۷۵۹ هزار و ۲۲ واحدی قرار گرفته است.

در روند معاملات امروز نمادهای «فولاد»، «فملی»، «شپنا»، «نوری»، «شبندر»، «وغدیر» و «وبملت» بیشترین تاثیر منفی را بر روی شاخص کل داشتند.

شاخص کل فرابورس نیز امروز با روند نزولی و اُفت ۴۷ واحدی به رقم ۲۵ هزار و ۴۸۸ واحدی رسید.

دیگر خبرها

  • شاخص بورس یک‌هزار واحد رشد کرد
  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • گزارش روزانه بورس ۵ اردیبهشت؛ رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل
  • رشد ۱۰۶۹ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • رشد ۳۹۰۰ واحدی صبحگاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت
  • رشد ۳۹۰۰ واحدی صبح گاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت
  • کاهش بیش از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ فاز اصلاحی شاخص شروع شد؟
  • افت ۱۳هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت؛اصلاح بیش‌از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳