Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون درمان ستاد فرماندهی مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران از دستور کار قرار گرفتن پیشنهاد ساعات کار متفاوت دستگاه‌های اجرایی در تهران خبر داد و گفت: این موضوع از ازدحام در ساعات خاص جلوگیری می کند.

خبرگزاری میزان - ایرنا نوشت: نادر توکلی درخصوص ساعات کار متفاوت دستگاه‌های اجرایی در پایتخت افزود: پیشنهاد ساعات کار متفاوت دستگاه‌های اجرایی در تهران به ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه شد که هنوز مصوب نشده، ولی در دستور کار این ستاد قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون درمان ستاد فرماندهی مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران ادامه داد: این موضوع کمک می‌کند ازدحام در ساعات خاصی به وجود نیاید و تردد مردم در زمان بیشتری انجام شود.

توکلی همچنین گفت: در حال حاضر شروع کار اغلب دستگاه‌ها و مراکز دولتی در تهران ساعت هشت صبح است و در نتیحه ازدحام رسیدن به ادارات هم هفت تا هشت صبح است، در صورتی که ساعات شروع کار متفاوت باشد از ازدحام در این ساعات خاص جلوگیری می‌شود.

وی تاکید کرد: اجرای این تصمیم سبب می‌شود در بازه زمانی ۲ تا سه ساعته ورودی و خروجی مردم انجام شود و ازدحام هم به وجود نیاید.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران با یادآوری این که این مصوبه به همه دستگاه‌ها و ادارات تهران ابلاغ شده است، افزود: این موضوع برای همه دستگاه الزامی است و آن‌ها باید دورکاری کارکنان خود را به دقت اجرا کنند.

توکلی ادامه داد: در فروردین و اردیبهشت امسال از دستگاه‌های اجرایی تهران درخواست مساعدت در این زمینه داشتیم، اما هم اکنون دورکاری ۵۰ درصدی کارکنان در تهران الزامی است.

وی تصریح کرد: علاوه بر دستگاه‌ها و ادارات دولتی، بخش خصوصی هم موظف به رعایت دقیق این موضوع هستند، به عبارتی نیمی از کارکنان شرکت‌ها و مجموعه‌های خصوصی هم باید دورکار شوند.
معاون درمان ستاد فرماندهی مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران ادامه داد: سازمان‌ها و دستگاه‌های ارایه کنندگان خدمات مانند بیمارستان ها، پمپ بنزین‌ها و ایستگاه‌های امدادی از این محدودیت استثنا هستند.

توکلی افزود: برخی مجموعه‌ها از جمله قهوه خانه ها، چایخانه ها، امکان ورزشی سرپوشیده، استخر‌ها و موسسات آموزشی این هفته هم تعطیل هستند و رستوران‌ها با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی از جمله فاصله گذاری اجتماعی می‌توانند باز باشند.

وی تاکید کرد: پاساژ‌ها و مراکز خرید جمعی هم در این مدت به احتمال زیاد با محدویت زمان مواجه خواهند شد و ساعات فعالیت آن‌ها به احتمال زیاد کمتر می‌شود.

وی ادامه داد: پیش از این نظارت بر محدودیت‌ها ضعیف بود، اما امیدواریم با نظارت بهتری شاهد تحقق این موارد در تهران باشیم و همچنین با موارد تخلف در ایت زمینه برخورد قانونی انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: تغییر ساعت کار بانک‌های خصوصی از فردا

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: ساعت کاری تهران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ساعت کاری تهران دستگاه های اجرایی معاون درمان کار متفاوت دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۰۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین جلالی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان صومعه سرا با بیان اینکه شورای ستاد امر به معروف و نهی از منکر در تمام دستگاه‌های اجرایی این شهرستان تشکیل می‌شود، افزود: دبیران ستاد‌های امر به معروف و نهی از منکر درادارات باید وظایف خودرا به درستی انجام دهند تا موانع و مشکلات دستگاه‌های ذیربط رفع شود.
امام جمعه صومعه سرا با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه ذاتی و همگانی است، افزود: ترویج فرضیه امر به معروف در جامعه و برخورد با منکرات از ناهنجاری‌ها اجتماعی پیشگیری می‌کند.

دیگر خبرها

  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر در اغلب ساعات آرام خواهد شد
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • نظارت ستاد ملی جمعیت بر دستگاه‌ها در قانون جوانی جمعیت
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟
  • سوالات عجیب گوگل هنگام استخدام کارکنان خود