Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار مرکزی در آئین بهره‌برداری از  این مرکز خدمات سرمایه گذاری افزود: شاخص‌های اقتصادی استان مرکزی در سال جاری نشان می‌دهد که با تلاش مسئولان استان، فعالان اقتصادی و کارآفرینان، جهش تولید در استان محقق شده و باید تلاش شود که این مهم در پنج ماه آینده نیز تدوام داشته باشد.
سید علی آقازاده ادامه داد: استان مرکزی ظرفیت‌های بسیاری برای تحقق جهش تولید دارد و برنامه‌ریزی‌های مناسبی برای بهره‌گیری حداکثری از این ظرفیت‌ها صورت گرفته که در صورت اجرای صحیح برنامه‌ها و مشارکت تمامی دستگاه‌های مسئول، شرایط اقتصادی استان بهبود خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار مرکزی بیان کرد: ‌با وجود شرایط تحریم و محدودیت‌های اقتصادی که در سال جاری به اوج خود رسیده، فرآیند تولید در استان و کشور با قدرت جریان دارد.
آقازاده بیان کرد: بازگشایی مرکز فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی فرصت مناسبی است تا تولید کنندگان در نقاط مختلف استان بدون حضور در سازمان صنعت، معدن و تجارت مشکلات خود را در بر ساعت از شبانه روز مطرح تا نسبت به حل مشکلات اقدام شود.
وی اظهار داشت: راه‌اندازی این مرکز گام بلندی در جهت چابک‌سازی و تسهیل امور اداری برای حل مشکلات تولیدکنندگان و صادرکنندگان است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی نیز گفت: در مرکز فوریت خدمات سرمایه‌گذاری، نمایندگان تمام دستگاه‏‎های مرتبط از قبیل معاونت‌های مختلف سازمان صمت، جهادکشاورزی، امور مالیاتی، تامین اجتماعی و بانک‌ها با هدف حل مشکلات تولید و طرح‏‎های سرمایه‎گذاری با اختیار تام حضور دارند.
سعید جعفری کرهرودی افزود: مرکز شبانه روزی رسیدگی و رفع مشکلات تولید و سرمایه‌گذاری در سال جهش تولید برای کاهش التهاب در حوزه های صنعتی و سرمایه‌گذاری ایجاد شده و کارآفرینان استان می‌توانند به طور شبانه روزی مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی و صنعتی خود را به این مرکز اعلام کنند و دستگاه‌های مرتبط نیز موظف هستند تا در کمترین زمان ممکن مشکلات را بررسی و نسبت به رفع آن اقدام کنند.
وی ادامه داد: استان مرکزی در سال‌های ۹۷ و ۹۸ در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ پیشتاز استان‌های دیگر بوده به طوری که سه هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات در این قالب به ۱۵۹ تولیدکننده پرداخت شده است.
رئیس سازمان صمت استان مرکزی بیان کرد: در ۲ سال گذشته هفت هزار و ۴۹۶ میلیارد ریال تسهیلات نوسازی به صنایع مختلف استان تزریق شده و بر اساس آمارهای موجود این میزان تسهیلات بیشتر از سهم برنامه‌ریزی شده استان پرداخت شده است.
جعفری کرهرودی افزود: در سال جاری نیز ۱۲۲ پرونده با درخواست پنج هزار و ۶۱۳ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شده و ۲۲ واحد نیز ۷۲۵ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند.

استان مرکزی به عنوان چهارمین قطب صنعت کشور بیش از 2 هزار و 900 واحد صنعتی کوچک و بزرگ دارد.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی وزارت صنعت معدن و تجارت جهش تولید اشتغال زایی سرمایه گذاری بهبود فضای کسب و کار پروندهٔ خبری قطب چهارم صنعت کشور در قاب خدمت سال ۹۹؛ سال جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی وزارت صنعت معدن و تجارت جهش تولید اشتغال زایی سرمایه گذاری بهبود فضای کسب و کار اراک استان مرکزی وزارت صنعت معدن و تجارت جهش تولید اشتغال زایی سرمایه گذاری بهبود فضای کسب و کار اخبار کنکور سرمایه گذاری میلیارد ریال استان مرکزی جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۰۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: حادثه آتش سوزی و انفجار گاز بامداد امروز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت.

سید حمید حسینی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: این حادثه ساعت سه و ۲۵ دقیقه بامداد امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه آمبولانس پایگاه یک شهری به صحنه حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: پس از حضور کارشناسان فوریت های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان این حادثه ۲ نفر ارزیابی شد که متاسفانه یک مصدوم بر اثر شدت جراحات وارده در صحنه حادثه قبل از رسیدن اورژانس فوت کرده بود.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: اقدامات پیش بیمارستانی برای مصدوم دیگر این حادثه هم انجام و پس از دریافت خدمات فوریت های پزشکی به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شد.

مرکز اورژانس پیش‌ بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار پایگاه موتورلانس با تحت پوشش داشتن چهار شهرستان "نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه" به صورت شبانه‌روزی و رایگان به جمعیت تحت پوشش خدمات ارائه می‌دهد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران

دیگر خبرها

  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • دولت نباید اقتصاد کشور را به موضوع ارز گره بزند
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • ریتم شبانه‌روزی یا ساعت بدن چیست؟
  • حافظان قرآن به عنوان سفیران تاثیرگذار نقش آفرینی کنند
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • آغاز تولید خودروهای برقی چینی در تایلند