Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از روابط عمومی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، با حکم امیدعلی مسعودی دبیر نوزدهمین جشنواره کتاب و رسانه، حسن خجسته به عنوان رئیس هیئت داوران این دوره از جشنواره کتاب و رسانه انتخاب شد.

مسعودی همچنین رجبعلی سالاریان را به عنوان رئیس هیئت اجرایی نوزدهمین جشنواره کتاب و رسانه منصوب کرد.

حسن خجسته دانشیار گروه رادیو دانشکده تولید دانشگاه صدا و سیما است و سردبیری برنامه‌های صبحگاهی «سلام، صبح بخیر»، «سلام تهران» و معاون صدای جمهوری اسلامی ایران، مدیر گروه اجتماعی رادیو تهران و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را در کارنامه کاری خود دارد. او ده‌ها کتاب و مقاله در زمینه رادیو ترجمه و تالیف کرده‌است که از جمله آنها می‌توان به  جامعه‌شناسی رادیو، جامعه‌شناسی رادیو و رسانه، مدیریت رسانه، جامعه، موسیقی، رادیو و... اشاره کرد.

رجبعلی سالاریان دکترای مدیریت و برنامه‌ریزی فرهنگی، مدرس دانشگاه، مدیر گروه روابط عمومی و امور فرهنگی در دانشگاه است و مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران  را نیز برعهده دارد.

آیین پایانی نوزدهمین دوره جشنواره کتاب و رسانه و معرفی برگزیدگان، همزمان با بیست وهشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در آبان ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها جشنواره کتاب و رسانه ایران موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جشنواره کتاب و رسانه ایران موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران جشنواره کتاب و رسانه ایران موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران اخبار کنکور جشنواره کتاب و رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۰۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی

دیدار حساس تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران با تساوی بدون گل همراه شد.

طی این دیدار که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، حاشیه‌های فراوانی به وجود آورد و باعث شد مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه تیم سپاهان در یک برنامه تلویزیونی صحبت‌های تندی را علیه باشگاه‌های مقابل انجام دهند.

بر این اساس، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، ابلاغ می‌شود مدیر روابط‌عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.

دیگر خبرها

  • توجه ویژه رسانه‌های عربی به سفر «مهم» بارزانی به ایران
  • آمادگی گروه معماری دانشگاه آزاد برای طراحی ساخت ۵۰ هزار واحد مسکن
  • آمادگی گروه معماری دانشگاه آزاد برای طراحی ساخت ۵۰ هزار مسکن کارکنان و اساتید
  • استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس
  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه صنعتی شریف با دانشگاه‌های عراق
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی