Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-27@01:07:24 GMT

تراکتور به مظاهری انگ تبانی زد

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۰۶۹۱

تراکتور به مظاهری انگ تبانی زد

باشگاه تراکتور با صدور بیانیه ای نسبت به محکومیت خود در پرونده محمد رشید مظاهری واکنش نشان داد.
باشگاه تراکتور: کمیته انضباطی بدون ابلاغ قرار کارشناسی رای داده است/ از صدور مجوز بازی مظاهری خودداری شود

به گزارش  عصرایران، باشگاه تراکتور تبریز بیانیه ای را درباره وضعیت پرونده محمد رشید مظاهری، دروازه بان سابق خود صادر کرده که متن بیانیه به شرح ذیل است:

بدینوسیله به استحضار هواداران باشگاه تراکتور می‌رساند، جناب آقای رشید مظاهری دروازه‌بان این باشگاه در فصل ۹۸- ۹۹ با رفتار غیرحرفه‌ای پیش از پایان فصل با عدم حضور در تمرین مورخه‌ی سوم شهریورماه سال جاری و به تبع آن عدم حضور در اردوی پیش از بازی نیمه‌نهایی جام حذفی تراکتور و نفت مسجدسلیمان، علنا با رفتار خود شائبه تبانی به نفع رقبای این تیم یعنی تیم‌های استقلال و پرسپولیس را در ذهن تداعی کرد، چرا که ایشان به شکل واضح از مصدومیت دیگر دروازه‌بان این تیم یعنی جناب آقای محمدرضا اخباری آگاهی کامل داشته و می‌دانست عدم حضورش ضربه‌‌ی کاری بر پیکر تیم تراکتور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا با فرستادن پیام های مختلف جهت ترک تیم و فسخ قرارداد اقدام کرد.

با ذهنیت‌های شکل ‌گرفته، عقد قرارداد با تیم استقلال بلافاصله پس از پایان فصل شائبه تبانی را بیش از پیش به ذهن متبادر کرده و وجود دلایل پشت‌پرده را در ذهن همگی ایجاد کرد. ارکان فدراسیون فوتبال بدون اینکه در مورد مطالبه‌ی‌ جناب آقای رشید مظاهری به این باشگاه اخطاری داده باشد تا مستندات پرداخت‌ها و جرائم کمیته انضباطی باشگاه برای ایشان به آن کمیته ارائه شود اقدام به صدور رای بر علیه این باشگاه کرده است.

کمیته محترم انضباطی نیز بدون ابلاغ قرار کارشناسی به این باشگاه در مورد قرارداد فی‌مابین و بدون در نظر گرفتن اعتراض این باشگاه نسبت به نظریه کارشناسی، اقدام به صدور رای غیر قابل باور قطعی و بدون حق اعتراض علیه این باشگاه کرده است. شایان ذکر است که حتی مستندات و شواهد این باشگاه را نیز این کمیته محترم در نظر نگرفته است. البته طبق همین رای، این باشگاه بعد از ارجاع پرونده به محاکم قضائی ذی‌صلاح در شهرستان تبریز پیگیری و نسبت به اکاذیب و افتراعات موجود در پرونده اقدام قانونی و حتی به منظور جبران خسارات وارده به این باشگاه نیز اقدام خواهد کرد.

البته کمیته وضعیت فدراسیون نیز ضمن رسیدگی به پرونده فوق این را هم باید در نظر بگیرد که جناب آقای رشید مظاهری با اسناد و مدارک مستدل قبل از اتمام فصل اقدام به فسخ قرارداد و ترک تمرینات و مسابقات کرده است و البته خودش نیز در مصاحبه‌ها و مستندات پرونده نیز اقرار کرده که قرارداد سه ساله بسته است. حال چگونه قرارداد سه ساله را قبل از اتمام فصل اول و یا حتی بعد از اتمام فصل اول فسخ میکد، جای بسی سوال است؟!

باشگاه تراکتور با توجه به رای کمیته‌ی انضباطی در مورد محکومیت تیم تراکتور به پرداخت مبلغ باقیمانده قرارداد این بازیکن (بدون در نظر گرفتن کسر ۲۰ درصدی مبلغ قرارداد در کمیته‌ی انضباطی باشگاه به دلیل ضربه به پیکره باشگاه) ضمن اعتراض به این رای در کمیته‌ی استیناف فدراسیون فوتبال از کمیته‌ی وضعیت فدراسیون می‌خواهد با توجه به شکایت این باشگاه از این دروازه‌بان تا بررسی شائبه تبانی این بازیکن در کمیته‌ی اخلاق از صدور مجوز بازی برای وی، جدا خودداری کند. در صورت عدم توجه به این موضوع این باشگاه حق خود می‌داند ضمن احترام به ارکان فدراسیون فوتبال حقوق خود در این پرونده را از سایر مراجع ذی‌صلاح و مراجع بین المللی پیگیری نماید.

لینک کوتاه: asriran.com/0039te

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تراکتور مظاهری باشگاه تراکتور رشید مظاهری دروازه بان جناب آقای کمیته ی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۰۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کونسیسائو تا ۲۰۲۸ در پورتو ماندنی شد

سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو که تا تابستان سال ۲۰۲۵ با این تیم قرارداد دارد امروز قراردادی ۳ ساله را با این تیم امضا کرد و بدین ترتیب او تا تابستان سال ۲۰۲۸ هدایت اژد‌ها را برعهده خواهد داشت.

پینتو داکاستا رئیس باشگاه پورتو بعد از تمدید قرارداد با کونسیسائو گفت: با ‏کونسیسائو تمدید کردیم به‌خاطر همه کار‌هایی که برای پورتو انجام ‏داده و می‌دانم که در آینده انجام خواهد داد. حضور او گارانتی ‏موفقیت و پیروزی‌های بیشتر ما است.

سرجیو کونسیسائو هم بعد از تمدید قراردادش گفت: می‌خواهم از ‏رئیس باشگاه و اعتمادش تشکر کنم. این تمدید فقط به‌خاطر رابطه ‏دوستانه صمیمی ما که همه از آن خبر دارند انجام نشد بلکه هدفش ‏موفقیت ورزشی پورتو بود. ما در چهار سال گذشته شش جام ‏گرفتیم. می‌دانم که به زودی شاهد انتخابات ریاست باشگاه هستیم. ‏من قراردادم را تمدید کردم ولی همه می‌دانیم که کار کردن در اف‌سی ‏پورتو به قرارداد ربط ندارد و عشق و علاقه می‌خواهد. این باشگاه، ‏باشگاه قلب من است و من این شانس و افتخار را داشته‌ام و دارم ‏که به آن خدمت کنم.

کونسیسائو از سال ۲۰۱۷ هدایت پورتو را بر عهده گرفته و با ‏این تیم سه‌بار قهرمان لیگ پرتغال شده و سه جام دیگر هم به ‏دست آورده است. پورتو در حال حاضر با ۶۲ امتیاز در رتبه سوم ‏جدول لیگ پرتغال قرار دارد. ‏

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • فرجام‌خواهی بی‌ثمر استقلال؛ محرومیت حسینی بخشیده نمی‌شود!
  • کمتر از یک درصد خطا در مراجع حل اختلاف استان وجود دارد
  • کونسیسائو تا ۲۰۲۸ در پورتو ماندنی شد
  • «قرارداد سلف ارزی» چگونه به ثبات بازار ارز کمک می‌کند؟
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!
  • معاون وزیر دفاع روسیه بازداشت شد
  • بازداشت معاون وزیر دفاع روسیه