Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@12:33:55 GMT

نمایش جنایت بی دقت در ژاپن

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۱۰۷۵

نمایش جنایت بی دقت در ژاپن

فیلم سینمایی جنایت بی دقت به کارگردانی شهرام مکری در جشنواره توکیو فیلمکس نمایش داده می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی پروژه، جشنواره «توکیوفیلمکس» امسال ۱۲ فیلم را در بخش مسابقه رسمی خود انتخاب کرد که «جنایت بی‌دقت» به کارگردانی شهرام مکری یکی از این آثار است. این فیلم یکشنبه ١١ آبان ماه در این جشنواره به اکران در می‌آید و پس از نمایش، جلسه پرسش و پاسخ به صورت مجازی با کارگردان و تماشاگران حاضر در سالن برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره «توکیوفیلمکس» از سوم تا یازدهم آبان ماه و در شهر توکیوی ژاپن برگزار می‌شود. کن توشی ماندا کارگردان قدیمی سینمای ژاپن ریاست هیأت داوران این جشنواره را برعهده دارد و این فستیوال با نمایش آخرین فیلم او یعنی «مونینگ دوست داشتنی» افتتاح می‌شود. فیلم اختتامیه جشنواره نیز «باید بهشت باشد» آخرین ساخته ایلیا سلیمان است.

همچنین در برنامه امسال «توکیوفیلمکس» نمایش بعضی از آثار مهمترین کارگردانان سینمای آسیا همچون تسای مینگ لیانگ، جیا ژانگ‌که، هونگ سان سو و … به چشم می‌خورد.

«جنایت بی‌دقت» به تهیه‌کنندگی نگار اسکندرفر محصول مؤسسه فرهنگی هنری کارنامه است و پخش بین‌المللی آن را کمپانی «دریم لب» به مدیریت نسرین میرشب برعهده دارد.

این فیلم پیش از این در بخش رقابتی جشنواره‌هایی نظیر ونیز، شیکاگو و ویناله به نمایش گذاشته شده و جایزه هوگوی نقره‌ای شیکاگو را به دست آورده است. و حضور در «توکیوفیلمکس» اولین نمایش آن در آسیا خواهد بود.

کد خبر 451766

منبع: ایمنا

کلیدواژه: جنایت بی دقت فیلم جنایت بی دقت سینما سینما ایران شهرام مکری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق جنایت بی دقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۱۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«یوکوهاما مارینوس» ژاپن راهی فینال لیگ قهرمانان شد

به گزارش خبرنگار مهر، دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در منطقه شرق آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۳:۳۰ بین تیم‌های «یوکوهاما مارینوس» ژاپن و «اولسان اچ دی» کره‌جنوبی برگزار شد که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر ۲ به سود تیم ژاپنی به پایان رسید.

دیدار رفت این دو تیم که به میزبانی کره جنوبی برگزار شده بود با برتری یک بر صفر به سود اولسان به پایان رسید و به این ترتیب این دیدار در مجموع با تساوی ۳ به ۳ به پایان رسید تا ۲ تیم شانس خود را برای صعود به فینال در ۲ وقت ۱۵ دقیقه‌ای امتحان کنند.

در وقت‌های اضافه این دیدار هم بازی بدون گل به پایان رسید و در ضربات پنالتی تیم یوکوهاما مارینوس با برتری ۵ بر ۴ راهی دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی که دیروز در منطقه غرب آسیا برگزار شده بود تیم العین امارات توانست دست به کار بزرگی بزند و الهلال عربستان را در مجموع با نتیجه ۵ بر ۴ حذف کند و به دیدار نهایی برسد.

دیدار نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۳ آسیا روزهای ۲۲ و ۲۹ اردیبهشت بین تیم‌های العین امارات و یوکوهاما ژاپن برگزار خواهد شد.

کد خبر 6087773

دیگر خبرها

  • همه چیز درباره انسی ۲۰۲۴/ تری گیلیام جایزه افتخاری می‌گیرد
  • نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن
  • یوکوهاما مارینوس ژاپن فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد
  • این خبرها را از دست ندهید
  • «یوکوهاما مارینوس» ژاپن راهی فینال لیگ قهرمانان شد
  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • «خرده جنایت‌های زن و شوهری» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو
  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند